Games / Algemeen / Wat ben jij nu en dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
2
geplaatst: 7 maart, 13:53 uur
Confusie schreef:
Is wel een zinsconstructie om van te huilen zo dat wel ja.
Jammer dat onze vriend markwiering al een tijdje niet online is geweest. Hij zou ons als Nederlands taalpurist waarschijnlijk wel uit deze crisis kunnen helpen door een goede titel te verzinnen.Is wel een zinsconstructie om van te huilen zo dat wel ja.
2
geplaatst: 7 maart, 13:58 uur
Denk dat ‘wat ben jij momenteel aan het spelen’ en ‘ wat ben jij dit weekend aan het spelen’ een prima tweeluik kunnen vormen.
En kan zijn dat eerstgenoemde dan weer de vergetelheid in zakt dat zie je dan vanzelf.
In ieder geval een reden dat dan gebeurt.
En kan zijn dat eerstgenoemde dan weer de vergetelheid in zakt dat zie je dan vanzelf.
In ieder geval een reden dat dan gebeurt.
0
geplaatst: 7 maart, 16:42 uur
Maar goed, ben klaar met Uncharted 4.
Planning:
Split Fiction
Super Mario World 2
Uncharted: The Lost Legacy DLC (tijd om de gehele reeks af te ronden)
Planning:
Split Fiction
Super Mario World 2
Uncharted: The Lost Legacy DLC (tijd om de gehele reeks af te ronden)
1
geplaatst: 7 maart, 17:08 uur
Maar...er staat toch 'Wat ben jij nu en in het weekend aan het spelen?' En niet 'Wat staat er op de planning de komende weken?'??
Dan hebben we weer een naamsverandering of zelfs een heel nieuw topic voor nodig??
Dan hebben we weer een naamsverandering of zelfs een heel nieuw topic voor nodig??

0
geplaatst: 7 maart, 17:18 uur
Haha precies ja, laten we een derde topic erbij maken.
Maar dit alles gaat wel dit weekend gestart worden.
Maar dit alles gaat wel dit weekend gestart worden.
3
geplaatst: 8 maart, 12:12 uur
Zo heb de afgelopen dagen wat gemist zo te zien. Ik postte hier sws altijd al wat ik de afgelopen en komende tijd aan het spelen was/ben.
Maar goed Robocop op de Ps5 kan ik zeer waarschijnlijk vanavond afronden. Daarna ga ik goed Star Wars Outlaws induiken. Verder samen met mijn vrouw en oudste dochter druk bezig in Animal Crossing om ons eiland mooi te maken.
Zit tevens in een boomer shooter fase. Heb er een dikke lading van op de Switch dus als ik wat kortere game tijd heb dan wissel ik games als Duke Nukem 3d, Quake en Quake 2 en Ion Fury lekker met elkaar af.
Maar goed Robocop op de Ps5 kan ik zeer waarschijnlijk vanavond afronden. Daarna ga ik goed Star Wars Outlaws induiken. Verder samen met mijn vrouw en oudste dochter druk bezig in Animal Crossing om ons eiland mooi te maken.
Zit tevens in een boomer shooter fase. Heb er een dikke lading van op de Switch dus als ik wat kortere game tijd heb dan wissel ik games als Duke Nukem 3d, Quake en Quake 2 en Ion Fury lekker met elkaar af.
3
geplaatst: 8 maart, 12:42 uur
Momenteel vermaak ik me goed met Avowed, en mijn zoon trouwens ook en aangezien hij meer tijd heeft gaat ie het waarschijnlijk nog eerder uitspelen ook, damnit! Verder ook met een replay bezig van Full Void die ik eerder heb gespeeld op de Evercade maar nu op de Xbox.
1
geplaatst: 8 maart, 12:55 uur
Eraser2 schreef:
Zo heb de afgelopen dagen wat gemist zo te zien. Ik postte hier sws altijd al wat ik de afgelopen en komende tijd aan het spelen was/ben.
Haha Duke Nukem 3D. Lekker man, heerlijke klassieker. Heb hem een paar jaar terug nog op de Switch gespeeld. Blijft iconisch.
0
geplaatst: 8 maart, 13:48 uur
Blijft ook fier overeind staan nog. Ion Fury is een recente game gebouwd op dezelfde engine als Duke 3d. Ook echt een aanrader
3
Cervantes (crew)
geplaatst: 8 maart, 20:44 uur
Zonet Beyond Good & Evil uitgespeeld. Daarna ga ik weer verder met de klassieke Ratchet & Clank reeks, waar ik ga beginnen met deel 2. Het enige deel binnen de trilogie die ik nog niet eerder heb gespeeld.
6
geplaatst: 9 maart, 13:19 uur
Eraser2 schreef:
Zo heb de afgelopen dagen wat gemist zo te zien.
Zo heb de afgelopen dagen wat gemist zo te zien.
Jahaha ik heb een beetje dit gevoel:
https://media3.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExcnZmM282OHJhNWltMTJmOHdzMzRhaWRsemgwNm1sdGVweXNzbmNwNSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/nLhdSinRtaL2E/giphy.gif
Anyway!!! Gamen staat hier nogsteeds op een laag pitje, maar ik ben wel lekker bezig met Ghost Trick op de DS en Monument Valley op de telefoon via Netflix.
0
geplaatst: 9 maart, 14:02 uur
Princess Piranha schreef:
(afbeelding)
Anyway!!! Gamen staat hier nogsteeds op een laag pitje, maar ik ben wel lekker bezig met Ghost Trick op de DS en Monument Valley op de telefoon via Netflix.
(quote)
(afbeelding)
Nog steeds als in, je doet het niet meer zo vaak?
Heeft dat een reden?
3
geplaatst: 10 maart, 08:57 uur
Eraser2 schreef:
Epische episode van een epische serie!
een van de weinig leuke dingen tijdens corona: volledig uitgebinged toentertijd.Epische episode van een epische serie!
2
geplaatst: 11 maart, 18:23 uur
Heb ik toen ook gedaan haha. Arrested development idem, geweldige serie ook
1
geplaatst: 11 maart, 19:57 uur
Eraser2 schreef:
Tobias Funke! Wat een held.
0
geplaatst: 11 maart, 19:58 uur
Grovonion schreef:
(quote)
een van de weinig leuke dingen tijdens corona: volledig uitgebinged toentertijd. Corona was ruk, alle leuke dingen waren dicht maar het bracht ook ergens wel rust. Kon eindelijk de backlog aan games, series en films wegwerken omdat ik geen hol te doen had.
1
geplaatst: 13 maart, 19:50 uur
Zo, recent Uncharted - the lost legacy uitgespeeld.
Astro Bot heeft een aantal nieuwe levels uitgebracht, deze wil ik dit weekend spelen.
Ook begonnen (heel minimaal) met Super Mario World 2. Hier ga ik mee door komende tijd.
En ik speel nog Split Fiction. Maar die speel ik samen met iemand, dus duurt nog een paar weken voor ik er klaar mee ben.
Ben even klaar met avonturengames na in korte tijd Indiana Jones, Uncharted 4 en Uncharted TLL uit te hebben gespeeld
Astro Bot heeft een aantal nieuwe levels uitgebracht, deze wil ik dit weekend spelen.
Ook begonnen (heel minimaal) met Super Mario World 2. Hier ga ik mee door komende tijd.
En ik speel nog Split Fiction. Maar die speel ik samen met iemand, dus duurt nog een paar weken voor ik er klaar mee ben.
Ben even klaar met avonturengames na in korte tijd Indiana Jones, Uncharted 4 en Uncharted TLL uit te hebben gespeeld

0
geplaatst: 13 maart, 20:27 uur
Beetje hetzelfde nog steeds. Bloomtown. Die ik nog altijd ontzettend aardig vind. Heel af en toe een potje Battlefield One. Wat Cardgames. Hier en daar een half uurtje Ravenswatch. Afhankelijk van humeur en gezondheid tbh. Pas na Bloomtown begin ik weer aan een nieuwe titel.
4
geplaatst: 13 maart, 23:38 uur
TonyTHorror schreef:
Split Fiction (2025) (co-op)
Monster Hunter Wilds (2025) (co-op)
Fortnite (2017) (co-op)
The Outer Worlds (2019) (solo)
Split Fiction (2025) (co-op)
Monster Hunter Wilds (2025) (co-op)
Fortnite (2017) (co-op)
The Outer Worlds (2019) (solo)
Split Fiction, done

Outer Wilds, done

Monster Hunter, opgegeven (co-op is bagger)
Dus voor dit weekend:
Dishonored 2 (2016)l
High On Life (2022)
en uiteraard Fortnite (2017)
3
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 14 maart, 00:10 uur
Tijdje terug wilde ik "ff Tony Hawk Underground 2 weer eens proberen". Inmiddels al de 4e Tony Hawk game uitgespeeld en de 5e komt morgen in de post haha.
Verder zo'n 2 uur zitten in Dragon Age Veilguard en ben er (tot zover) goed over te spreken. Grafisch een hoogstaander! De wereld is een waar genot om doorheen te lopen. Het vechtsysteem is ook verassend vloeiend en lijkt diep te gaan, aan de skill-tree te zien. Alleen het D&D-achtige verhaal wilt nog niet zo klikken. Grote hoeveelheid lore wordt er op je bord gegooid en als nieuwkomer houd ik al die namen niet meer bij.
Verder zo'n 2 uur zitten in Dragon Age Veilguard en ben er (tot zover) goed over te spreken. Grafisch een hoogstaander! De wereld is een waar genot om doorheen te lopen. Het vechtsysteem is ook verassend vloeiend en lijkt diep te gaan, aan de skill-tree te zien. Alleen het D&D-achtige verhaal wilt nog niet zo klikken. Grote hoeveelheid lore wordt er op je bord gegooid en als nieuwkomer houd ik al die namen niet meer bij.
1
geplaatst: 14 maart, 03:16 uur
Fonzzz002 schreef:
Grote hoeveelheid lore wordt er op je bord gegooid en als nieuwkomer houd ik al die namen niet meer bij.
Grote hoeveelheid lore wordt er op je bord gegooid en als nieuwkomer houd ik al die namen niet meer bij.
Altijd een beetje een fantasy trope die me ook wat tegensteekt de laatste...10-15 jaar. Grotendeels in boeken though. Persoon x, y z van factie c, g en f uit regio l, m en p...het is alsof fantasy schrijvers elkaar per se willen overtreffen qua absurde hoeveelheden namen, plaatsen, geschiedenis en hun onderlinge relaties en vaak vergeten dat het draait om een goed verhaal te vertellen.
(...en idd...schrijvers als George Martin, doe zijn boeken nooit zal afkrijgen (Game of Thrones) of destijds Robert Jordan (Wheel of Time) maakten zich daar bijzonder schuldig aan. Leuk dat je 120 of wat hoofdpersonages hebt maar lekker om te volgen is het niet).
Gelukkig zijn er ook schrijvers en games die dus doorhebben dat dot niet per se nodig is.
Rant over.
1
geplaatst: gisteren om 23:16 uur
Super Mario World 2 is nu klaar.
Dit weekend beginnen aan Ghost of Tsushima. Ben door AC Shadows wel toe aan een Japan game.
Dit weekend beginnen aan Ghost of Tsushima. Ben door AC Shadows wel toe aan een Japan game.
0
geplaatst: gisteren om 23:50 uur
Bloomtown. Ik hoop ergens de komende week het einde te zien en iets anders te beginnen. (Niet dat ik me er overigens niet mee vermaak. Blijft een prima spel). En tussendoor de cardgames.
Volgende week een nieuwe Hearthstone uitbreiding. Daar kijk ik best naar uit. Eventueel dat ik me dan door de Diablo IV uitbreiding heen werk.
En daarna lijkt me dat Casting of Frank Stone aan de beurt is.
Volgende week een nieuwe Hearthstone uitbreiding. Daar kijk ik best naar uit. Eventueel dat ik me dan door de Diablo IV uitbreiding heen werk.
En daarna lijkt me dat Casting of Frank Stone aan de beurt is.
0
geplaatst: vandaag om 11:21 uur
High on Life, done

Dishonored 2, soort van done

Dus voor dit weekend:
Control (2019) afmaken
Assassin's Creed Shadows (2025) fingers crossed voor deze

* denotes required fields.