Games / Algemeen / Wat ben jij nu en dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
2
geplaatst: 19 februari, 01:53 uur
Het is dan wel geen weekend maar de hoofdmoot bestaat uit Diablo IV (Ongeveer halverwege. Act 3), Ravenwatch en Battlefield One. Verder nog mijn reguliere potjes Eternal, Magic Online en natuurlijk Hearthstone.
Bijzonder veel interessante koopjes in de Switch shop en op Steam though. Zie ik me van het weekend ook nog wel evrn doorheen gaan.
Bijzonder veel interessante koopjes in de Switch shop en op Steam though. Zie ik me van het weekend ook nog wel evrn doorheen gaan.
0
geplaatst: 19 februari, 09:28 uur
bijna niks... een beetje 1000XResist, de griep heeft me uiteindelijk ook te pakken en daarmee gaande weinig zin in ook maar iets te doen...
1
geplaatst: 19 februari, 19:33 uur
Heb een paar hele leuke games liggen om op te pakken, maar ik heb nu zin om vanavond Uncharted 4 te starten. Bijna dus klaar met de reeks, alleen deze + de DLC nog.
1
geplaatst: 22 februari, 11:53 uur
Verder Robocop oppakken en ik ben een nieuw Animal Crossing eiland begonnen met mijn dochter. Ze begint het gamen nu echt op te pakken en te snappen. Erg leuk
2
geplaatst: 26 februari, 22:54 uur
Manny Calavera schreef:
Heb een paar hele leuke games liggen om op te pakken, maar ik heb nu zin om vanavond Uncharted 4 te starten. Bijna dus klaar met de reeks, alleen deze + de DLC nog.
Ben deze week echt flink aan het spelen, zit ik pas halverwege. Wat een grote game zeg, is wel het dubbele van de vorige delen.
Maar de game is wel zo boeiend dat ik elke dag even een tijdje wil spelen.
Knap ook dat een game uit 2016 nog steeds zo imponerend oogt. Dat gedeelte in Madagaskar, damn.
1
geplaatst: 27 februari, 12:11 uur
Dit weekend Miles Morales uitspelen. Ik heb net het gevecht met de Prowler gehad en ben volgens mij bijna bij het einde. Wil ook nog wat extra missies doen, hoewel ze niet allemaal even interessant zijn. Misschien nog een potje FIFA (uh EA Sports FC) spelen.
Manny Calavera Ga trouwens ook snel beginnen met Uncharted 4 en de DLC. Ben benieuwd. Veel zin in.
Manny Calavera Ga trouwens ook snel beginnen met Uncharted 4 en de DLC. Ben benieuwd. Veel zin in.
0
geplaatst: 27 februari, 16:24 uur
Uncharted 4 is echt genieten inderdaad. Ziet er nog steeds prachtig uit en de setpieces maken indruk. Heb hem een jaar of 3 geleden ook nog eens gespeeld.
2
geplaatst: 27 februari, 21:43 uur
Nog altijds Ravenswatch (Wederm een nieuwe held unlocked. Carmilla. 7 van de 9 nu), DIablo IV wellicht verder, De campaign van Battlefield One vader doen en als het wat meezit op mijn gemak ook Bloomtown. Een bijzonder nostagisch coming-of-age JRP ala Stranger Things, met heet wat zij-dingetjes om te doen e.d
2
geplaatst: 28 februari, 07:07 uur
Dit weekend nog wat dieper in Avowed duiken heb me er nog niet echt goed in vastgebeten.
Verder inmiddels ook bezig met Mario Wonder die me nog best meevalt.
Verder inmiddels ook bezig met Mario Wonder die me nog best meevalt.
3
geplaatst: 28 februari, 10:51 uur
believe it or not: Metaphor Re:f. Maar nu eindelijk aangekomen in de end-game, de laatste in-game maand en dan de extreem harde end-boss fights komen er nu aan... ik heb er al meer dan 90 uren ingestoken, btw. Proberen te grinden wat kan, mijn tactiek in RPG's 

2
geplaatst: 2 maart, 20:39 uur
Nou Bloomtown mee begonnen. Heerlijk charmant Pixel RPG. Wist me meteen te grijpen. Werkelijk prachtig. Diablo 4, nu ongeveer halverwege act 4/6. Tussendoor steeds nog een potje Ravenswatch. Af en toe een half uurtje Battlefield One. (Ben er best slecht in maar een erg goede campaign). En om de dag of zo nog wel eens een portje Hearthstone (nieuwe uitbreiding eind van de maand. Hoera), Eternal en Magic (net een nieuwe uitbreiding gehad).
2
geplaatst: 4 maart, 11:23 uur
Waarom is dit topic stilletjes van naam veranderd?
Ik vond het weekend ding altijd wel wat hebben zo van het weekend is aangebroken wat ga jij spelen
Ik vond het weekend ding altijd wel wat hebben zo van het weekend is aangebroken wat ga jij spelen
1
geplaatst: 4 maart, 14:03 uur
Omdat we ongedurig van aard zijn en niet enkel op vrijdagavond posten wat we aan het gamen zijn 

0
geplaatst: 4 maart, 15:29 uur
Anders doe je ‘wat ben jij nu of dit weekend aan het spelen’.
Heb je het beste van beide werelden.
Heb je het beste van beide werelden.
1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 4 maart, 15:51 uur
Ah nee, daalijk moet ik weer buzzkillen en er 'momenteel' of 'heden ten dage' van maken
.

0
geplaatst: 4 maart, 18:23 uur
Ik hoop dat je deze tragedie de komende periode kunt verwerken Confusie.
Ik heb overigens het slotgedeelte van Uncharted 4 bereikt. Hoop 'm eind deze week ergens af te hebben.
Ik heb overigens het slotgedeelte van Uncharted 4 bereikt. Hoop 'm eind deze week ergens af te hebben.
0
geplaatst: 4 maart, 19:52 uur
Ik was meer voorstander van “wat ben je het weekend aan het spelen?” ….jammer 

0
geplaatst: 5 maart, 08:37 uur
Denk dat er wel meer zijn die het weekend thema aansprekender vonden.
Bovendien was er niet al eens een topic die dit zo deed?
En die was beduidend minder populair en uiteindelijk ook stilgevallen.
Kans bestaat dat deze dat lot nu ook zal moeten ondergaan.
Ben er niet enorm weg van nee.
Deze sudden move deze plotse verandering.
Bovendien was er niet al eens een topic die dit zo deed?
En die was beduidend minder populair en uiteindelijk ook stilgevallen.
Kans bestaat dat deze dat lot nu ook zal moeten ondergaan.
Ben er niet enorm weg van nee.
Deze sudden move deze plotse verandering.
0
geplaatst: 5 maart, 10:47 uur
Ben nu Star Wars Outlaws aan het spelen (en dus niet alleen in het weekend
). Eigenlijk een best lekker spel en beter dan verwacht. Ga hier wel een x aantal uur van genieten.

1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 5 maart, 11:54 uur
De laatste tijd ben ik veel op een PS2 emulator aan het gamen. O.a. Rule Of Rose net achter de rug en zit nu middenin de Tony Hawk games (de remake van pro skater 3+4 kwam als geroepen!). Stiekems is het toch fijner om met een emulator te gamen ivm dat je save states, fast foward of cheats kan gebruiken voor vervelende missies of lange laadtijden
.

1
geplaatst: 5 maart, 16:03 uur
Confusie schreef:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk! Als iemand het leuker vindt om in het weekend een update te geven past dat nogsteeds hier

1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 5 maart, 19:42 uur
Idee van het topic was wel om het als wat ben jij dit weekend aan het spelen te doen (zie 1e post), zodat men wekelijks terugkeert, dat werkte aardig 
Geen idee waarom de rename, it wasn't me at least !
Heb weer renamed, nu moet iedereen er mee kunnen leven

Geen idee waarom de rename, it wasn't me at least !

Heb weer renamed, nu moet iedereen er mee kunnen leven

0
geplaatst: 5 maart, 20:06 uur
Verzoek kwam van mij aan een crewlid en ik vind het vrij onzinnig dat mensen er zo moeilijk over doen. En dat het ook weer aangepast nu is.
We gamen ook doordeweeks, beetje onzinnig dat je alleen op vrijdag, zaterdag en zondag hier wat kan vermelden (als je de topictitel zou volgen).
We gamen ook doordeweeks, beetje onzinnig dat je alleen op vrijdag, zaterdag en zondag hier wat kan vermelden (als je de topictitel zou volgen).
0
geplaatst: 5 maart, 23:03 uur
Ik wil niet moeilijk doen, maar waarom is het "nu of dit weekend"?
Bizarre woordkeuze want het woord "of" suggereert dat gamers een keuze moeten maken tussen de twee verschillende tijdstippen. Misschien zijn er wel mensen die nu EN dit weekend willen gamen?
Bizarre woordkeuze want het woord "of" suggereert dat gamers een keuze moeten maken tussen de twee verschillende tijdstippen. Misschien zijn er wel mensen die nu EN dit weekend willen gamen?
1
geplaatst: 5 maart, 23:24 uur
Nope, zo iets bestaat anno 2025 niet meer. Een idee waar iedereen mee kan leven. Per defacto is iemand of misschien zelfs de helft ertegen 

0
geplaatst: 6 maart, 04:14 uur
Topic was ook gewoon van centurion.
Iemand anders heeft helemaal niet het recht om te gaan verzoeken tot naamsverandering en een complete wijziging van de oorspronkelijke insteek.
Iemand anders heeft helemaal niet het recht om te gaan verzoeken tot naamsverandering en een complete wijziging van de oorspronkelijke insteek.
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 6 maart, 07:02 uur
Nomak schreef:
Haha, jij je zin

0
geplaatst: 6 maart, 09:03 uur
Confusie schreef:
Het topic is van niemand. Zoals niks hier van je is, behalve je eigen berichten. Ik heb ook topics aangemaakt, die zijn ook niet van mij.
De titel nu is werkelijk spuuglelijk.
* denotes required fields.