Games / Algemeen / Wat ben jij nu en dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
5
geplaatst: 9 januari, 21:01 uur
*blaast het stof van dit topic af*
Deze week een einde gemaakt aan Need for Speed: Hot Persuit remaster.
Verder nog bezig met Indiana Jones (alleen af en toe, speel ook graag andere dingen tussendoor) en ik ga dit weekend een begin maken aan Super Mario World via Switch Online.
Deze week een einde gemaakt aan Need for Speed: Hot Persuit remaster.
Verder nog bezig met Indiana Jones (alleen af en toe, speel ook graag andere dingen tussendoor) en ik ga dit weekend een begin maken aan Super Mario World via Switch Online.
6
centurion81 (moderator)
geplaatst: 9 januari, 22:18 uur
Smurfs Mission Vileaf, Framed 2 enheb Burn Out Paradise Remastered weer es geïnstalleerd!
Ook af en toe Mario Kart met mn zoontje van bijna 3. Heb dat antennetje dat je niet van de baan af kan en automatisch gas bij m aangezet, dan rijdt zn kart vanzelf naar de finish en kan ik ondertussen 200cc alles proberen te halen
Enige wat hij doet naast het heel leuk vinden om te kijken en steeds een nieuw poppetje te kiezen, is L1 indrukken om wapens af te schieten, omdat hij vindt dat zn poppetje niet goed kan sturen als ie niet het stuur met 2 handen vasthoudt 
Naja, we hebben iig samen lol
Ook af en toe Mario Kart met mn zoontje van bijna 3. Heb dat antennetje dat je niet van de baan af kan en automatisch gas bij m aangezet, dan rijdt zn kart vanzelf naar de finish en kan ik ondertussen 200cc alles proberen te halen
Enige wat hij doet naast het heel leuk vinden om te kijken en steeds een nieuw poppetje te kiezen, is L1 indrukken om wapens af te schieten, omdat hij vindt dat zn poppetje niet goed kan sturen als ie niet het stuur met 2 handen vasthoudt 

2
geplaatst: 9 januari, 22:31 uur
centurion81 schreef:
Smurfs Mission Vileaf, Framed 2 enheb Burn Out Paradise Remastered weer es geïnstalleerd!
Is toch fantastisch joh, met je eigen kind gamen. Geniet ervan.
4
geplaatst: 10 januari, 15:15 uur
Ik ben al een tijdje bezig met Cyberpunk 2077 + Phantom Liberty, dus daar ga ik weer mee verder. Als ik daar mee klaar ben weer terug naar Sonic X Shadow Generations voor Sonic Generations.
5
geplaatst: 10 januari, 22:11 uur
Paar daagjes ziek geweest en totaal geen trek in gamen. Weet ook niet goed wat ik nou wil oppakken. Ik denk Tears of the Kingdom beetje zoeken naar shrines die ik nog moet. AC Valhalla speelde ik van de week op de Ps5 en dat is best wel een mixed bag tot nu toe. Misschien daar ook even verder mee, kijken of het wat meer gaat landen.
4
geplaatst: 19 januari, 14:04 uur
Ik ben even op een handheld-tour
Was opzoek naar iets nieuws om te spelen en ben in de gamecollectie van mijn vriend gaan snuffelen.
Heb Monster Hunter 4 Ultimate opgepakt voor de 3DS. So far so good! Was wel al een beetje bekend met de serie. Tri een beetje gespeeld, Rise een uur of 20 inzitten volgens mij. Hopelijk hou ik deze wat langer vol!
Daarnaast op de PSP Kingdom Hearts: Birth by Sleep opgepakt. Kingdom Hearts 1 heb ik een kleinnn beetje gespeeld. Ik vroeg aan mijn vriend of het wel slim was om dan eerst deze PSP game te spelen, omdat ik had gehoord dat de lore van de franchise nogal raar en complex is geworden. "Dat maakt het alleen maar grappiger" kreeg ik als antwoord
Dus ben benieuwd haha
Was opzoek naar iets nieuws om te spelen en ben in de gamecollectie van mijn vriend gaan snuffelen. Heb Monster Hunter 4 Ultimate opgepakt voor de 3DS. So far so good! Was wel al een beetje bekend met de serie. Tri een beetje gespeeld, Rise een uur of 20 inzitten volgens mij. Hopelijk hou ik deze wat langer vol!
Daarnaast op de PSP Kingdom Hearts: Birth by Sleep opgepakt. Kingdom Hearts 1 heb ik een kleinnn beetje gespeeld. Ik vroeg aan mijn vriend of het wel slim was om dan eerst deze PSP game te spelen, omdat ik had gehoord dat de lore van de franchise nogal raar en complex is geworden. "Dat maakt het alleen maar grappiger" kreeg ik als antwoord
Dus ben benieuwd haha
4
geplaatst: 19 januari, 19:09 uur
Overdags: Paper Mario Thousand Year Door, voor het eten
's nachts: Metaphor Re:Fantazio, druppelsgewijs met een glas water ernaast
's nachts: Metaphor Re:Fantazio, druppelsgewijs met een glas water ernaast
2
geplaatst: 24 januari, 10:59 uur
Zin in een weekendje relax gaming dus speel nu Lake en heb later ook nog wat Construction Simulator op de planning staan.
2
geplaatst: 24 januari, 13:11 uur
Manny Calavera schreef:
Dit nog steeds ook voor het komende weekend.
Vermaak me echt kostelijk met SMW.
3
geplaatst: 24 januari, 13:25 uur
Als je mij de onmogelijke vraag stelt wat is je favoriete game allertijden dan noem ik toch vaak wel Super Mario World. Tijdloze game en de artstyle ademt een bijzondere vorm van nostalgie voor mij.
Ben onlangs Tears of the Kingdom weer ingedoken om side quests en shrines die ik nog mis af te ronden en de game laat me even niet meer los. Daar tussendoor heb ik een platformer kriebel en speel ik Mario Bros Wonder opnieuw en met de release van DKC Returns HD speel ik de 3ds versie door.
Goed weekend!
Ben onlangs Tears of the Kingdom weer ingedoken om side quests en shrines die ik nog mis af te ronden en de game laat me even niet meer los. Daar tussendoor heb ik een platformer kriebel en speel ik Mario Bros Wonder opnieuw en met de release van DKC Returns HD speel ik de 3ds versie door.
Goed weekend!
2
geplaatst: 24 januari, 14:07 uur
Evil Within 2 weer verder oppikken. Evenals Diablo iv. En verder de potjes Hearthstone, Eternal en Magic en op de Switch wat arcade dingen (beat 'm ups, racing, tetris evt).
1
geplaatst: 24 januari, 15:22 uur
Eraser2 schreef:
Als je mij de onmogelijke vraag stelt wat is je favoriete game allertijden dan noem ik toch vaak wel Super Mario World. Tijdloze game en de artstyle ademt een bijzondere vorm van nostalgie voor mij.
Goed weekend!
Goed weekend!
Ik vind SMW niet de beste Mario (dat gevoel hou ik toch bij deel 1), maar wel veruit de mooiste, meest uitgebreide en vooral ook de meest muzikale. Ik zit er echt van te genieten. Vind het wel controls alleen een lastige game. Yoshi besturen, vliegen. Best lastig allemaal soms.
0
geplaatst: 24 januari, 16:00 uur
Ja de controls geven ook veel diepte aan de game vind ik. Best lastig om af en toe even te onthouden hoe je alles eruit kunt halen ook. Ik vind vooral de talloze geheimen echt iets bijzonders meegeven aan de game.
0
geplaatst: 24 januari, 16:34 uur
Super Mario World voor mij ook de beste Mario.
Zo veel sfeer en bezieling en voelde echt als een epische reis richting Bowser in zijn clownshoofd.
Iets wat ik bij hedendaagse 2D Mario’s toch mis helaas.
Zo veel sfeer en bezieling en voelde echt als een epische reis richting Bowser in zijn clownshoofd.
Iets wat ik bij hedendaagse 2D Mario’s toch mis helaas.
1
geplaatst: 24 januari, 19:30 uur
Jaa, ik snap eindelijk een beetje hoe je moet vliegen. Wat awesome zeg.
10
geplaatst: 31 januari, 09:59 uur
Mijn vrienden en ik hebben een 'Backlog Challenge' opgezet waarin we per persoon twee games uit elkaars backlog kiezen die we voor het einde van 2025 moeten uitspelen. Nu dat ik klaar ben met Cyberpunk 2077 (2020) en Sonic X Shadow Generations (2024) ga ik daaraan beginnen.
Mijn vrienden hebben de onderstaande games uit mijn backlog gekozen:
- Kingdom Hearts: Melody of Memory (2020)
- Sekiro: Shadows Die Twice (2019)
- Kena: Bridge of Spirits (2021)
- Ghost of Tsushima (2020)
- Metroid Fusion (2002)
- The Talos Principle (2014)
De komende tijd staan deze zes games dus op het programma
.
Mijn vrienden hebben de onderstaande games uit mijn backlog gekozen:
- Kingdom Hearts: Melody of Memory (2020)
- Sekiro: Shadows Die Twice (2019)
- Kena: Bridge of Spirits (2021)
- Ghost of Tsushima (2020)
- Metroid Fusion (2002)
- The Talos Principle (2014)
De komende tijd staan deze zes games dus op het programma
.
4
geplaatst: 31 januari, 21:50 uur
Road 96
Ook weer Indiana Jones oppakken
En als ik nog wat tijd heb ook Halo Infinite weer opstarten na een paar jaar niks. Moet de campagne nog eens goed verder spelen.
Ook weer Indiana Jones oppakken
En als ik nog wat tijd heb ook Halo Infinite weer opstarten na een paar jaar niks. Moet de campagne nog eens goed verder spelen.
5
geplaatst: 31 januari, 23:16 uur
Ik speel vanalles door elkaar momenteel:
Super Mario Bros Wonder
Pokemon Omega Ruby
Shadow of the Tomb Raider
Dead Space Ps5
En tussendoor zoveel mogelijk potjes Balatro, geniale game!
Super Mario Bros Wonder
Pokemon Omega Ruby
Dead Space Ps5
En tussendoor zoveel mogelijk potjes Balatro, geniale game!
6
centurion81 (moderator)
geplaatst: 1 februari, 06:21 uur
Brothership, Just Dance en wil eigenlijk Ridge Racer 64 even proberen op Switch Online
6
geplaatst: 2 februari, 13:57 uur
Hier weer Monster Hunter 4 Ultimate en Kingdom Hearts: Birth by Sleep.
Kingdom Hearts is een beetje frustrerend op dit moment. In de Hercules wereld zit ik vast. Een stomme challenge van rondes met vijanden die je moet verslaan. Prima, maar elke ronde heeft een hele krappe timer. Na wat tips online te hebben opgezocht kwam ik wel iets verder, maar het lukt net niet. Voor nu maar even overgestapt naar een andere wereld. Hoop dat de coliseum challenge daarna wel lukt, anders drop ik deze game
Kingdom Hearts is een beetje frustrerend op dit moment. In de Hercules wereld zit ik vast. Een stomme challenge van rondes met vijanden die je moet verslaan. Prima, maar elke ronde heeft een hele krappe timer. Na wat tips online te hebben opgezocht kwam ik wel iets verder, maar het lukt net niet. Voor nu maar even overgestapt naar een andere wereld. Hoop dat de coliseum challenge daarna wel lukt, anders drop ik deze game

5
geplaatst: 2 februari, 15:29 uur
Paper Mario Thousand Year Door heb ik net afgerond. Nu eens weer werk maken van Metaphor.
5
geplaatst: 8 februari, 14:39 uur
Kirby and the Forgotten Land met mijn 5 jaar oude dochter. De co-op modus is perfect voor die leeftijd. Voor mezelf ga ik verder met 1 van de volgende games (of misschien wel allemaal):
Dead Space
Robocop Rogue City
Dead Space
Robocop Rogue City
5
geplaatst: 8 februari, 20:31 uur
Mijn twee games dit weekend:
COD BO6 “Terminator Event” en double xp weekend
Black Myth Wukong in chapter 5 aanbeland
COD BO6 “Terminator Event” en double xp weekend
Black Myth Wukong in chapter 5 aanbeland
4
geplaatst: 9 februari, 11:30 uur
Deze week Road 96 uitgespeeld, nu weer lekker bezig met Indiana Jones. Daar ga ik ook wel richting de laatste fase.
1
geplaatst: 9 februari, 11:30 uur
Eraser2 schreef:
Kirby and the Forgotten Land met mijn 5 jaar oude dochter. De co-op modus is perfect voor die leeftijd. Voor mezelf ga ik verder met 1 van de volgende games (of misschien wel allemaal):
Dead Space
Robocop Rogue City
Dead Space
Robocop Rogue City
Ik vond Kirby echt een hele leuke game, die typische Nintendo sfeer en vrolijkheid zat daar zo sterk in. Hoop dat ze bezig zijn met een nieuwe Kirby.
1
geplaatst: 9 februari, 13:31 uur
Ja speelt heerlijk weg inderdaad. Ook fijn als speler 2 achterloopt of vast zit dat die gewoon naar Kirby toe teleporteert als je verder weg loopt. Houdt het behapbaar voor de kleintjes.
1
geplaatst: 15 februari, 14:35 uur
Ik hoop dit weekend Indiana Jones uit te spelen.
Verder ook nog bezig met Halo Infinite en een beetje Flight Simulator 25.
Verder ook nog bezig met Halo Infinite en een beetje Flight Simulator 25.
0
geplaatst: 15 februari, 17:40 uur
Laatste stukje Wukong, morgen uitspelen!
Uiteraard ook weer wat potjes BO6
Uiteraard ook weer wat potjes BO6
* denotes required fields.