menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
*blaast het stof van dit topic af*

Deze week een einde gemaakt aan Need for Speed: Hot Persuit remaster.

Verder nog bezig met Indiana Jones (alleen af en toe, speel ook graag andere dingen tussendoor) en ik ga dit weekend een begin maken aan Super Mario World via Switch Online.

centurion81 (moderator)
Smurfs Mission Vileaf, Framed 2 enheb Burn Out Paradise Remastered weer es geïnstalleerd!

Ook af en toe Mario Kart met mn zoontje van bijna 3. Heb dat antennetje dat je niet van de baan af kan en automatisch gas bij m aangezet, dan rijdt zn kart vanzelf naar de finish en kan ik ondertussen 200cc alles proberen te halen Enige wat hij doet naast het heel leuk vinden om te kijken en steeds een nieuw poppetje te kiezen, is L1 indrukken om wapens af te schieten, omdat hij vindt dat zn poppetje niet goed kan sturen als ie niet het stuur met 2 handen vasthoudt

Naja, we hebben iig samen lol

centurion81 schreef:
Smurfs Mission Vileaf, Framed 2 enheb Burn Out Paradise Remastered weer es geïnstalleerd!

Ook af en toe Mario Kart met mn zoontje van bijna 3. Heb dat antennetje dat je niet van de baan af kan en automatisch gas bij m aangezet, dan rijdt zn kart vanzelf naar de finish en kan ik ondertussen 200cc alles proberen te halen Enige wat hij doet naast het heel leuk vinden om te kijken en steeds een nieuw poppetje te kiezen, is L1 indrukken om wapens af te schieten, omdat hij vindt dat zn poppetje niet goed kan sturen als ie niet het stuur met 2 handen vasthoudt

Naja, we hebben iig samen lol

Is toch fantastisch joh, met je eigen kind gamen. Geniet ervan.

Ik ben al een tijdje bezig met Cyberpunk 2077 + Phantom Liberty, dus daar ga ik weer mee verder. Als ik daar mee klaar ben weer terug naar Sonic X Shadow Generations voor Sonic Generations.

Bijna 10x prestige in Black Ops 6

Dit weekend ook ff knallen dus

Paar daagjes ziek geweest en totaal geen trek in gamen. Weet ook niet goed wat ik nou wil oppakken. Ik denk Tears of the Kingdom beetje zoeken naar shrines die ik nog moet. AC Valhalla speelde ik van de week op de Ps5 en dat is best wel een mixed bag tot nu toe. Misschien daar ook even verder mee, kijken of het wat meer gaat landen.

Ik ben even op een handheld-tour Was opzoek naar iets nieuws om te spelen en ben in de gamecollectie van mijn vriend gaan snuffelen.

Heb Monster Hunter 4 Ultimate opgepakt voor de 3DS. So far so good! Was wel al een beetje bekend met de serie. Tri een beetje gespeeld, Rise een uur of 20 inzitten volgens mij. Hopelijk hou ik deze wat langer vol!

Daarnaast op de PSP Kingdom Hearts: Birth by Sleep opgepakt. Kingdom Hearts 1 heb ik een kleinnn beetje gespeeld. Ik vroeg aan mijn vriend of het wel slim was om dan eerst deze PSP game te spelen, omdat ik had gehoord dat de lore van de franchise nogal raar en complex is geworden. "Dat maakt het alleen maar grappiger" kreeg ik als antwoord Dus ben benieuwd haha

Overdags: Paper Mario Thousand Year Door, voor het eten
's nachts: Metaphor Re:Fantazio, druppelsgewijs met een glas water ernaast

Zin in een weekendje relax gaming dus speel nu Lake en heb later ook nog wat Construction Simulator op de planning staan.

centurion81 (moderator)
Begonnen aan Mario & Luigi: Brothership!

Manny Calavera schreef:

Verder nog bezig met Indiana Jones (alleen af en toe, speel ook graag andere dingen tussendoor) en ik ga dit weekend een begin maken aan Super Mario World via Switch Online.

Dit nog steeds ook voor het komende weekend.

Vermaak me echt kostelijk met SMW.

Als je mij de onmogelijke vraag stelt wat is je favoriete game allertijden dan noem ik toch vaak wel Super Mario World. Tijdloze game en de artstyle ademt een bijzondere vorm van nostalgie voor mij.

Ben onlangs Tears of the Kingdom weer ingedoken om side quests en shrines die ik nog mis af te ronden en de game laat me even niet meer los. Daar tussendoor heb ik een platformer kriebel en speel ik Mario Bros Wonder opnieuw en met de release van DKC Returns HD speel ik de 3ds versie door.

Goed weekend!

Evil Within 2 weer verder oppikken. Evenals Diablo iv. En verder de potjes Hearthstone, Eternal en Magic en op de Switch wat arcade dingen (beat 'm ups, racing, tetris evt).

Eraser2 schreef:
Als je mij de onmogelijke vraag stelt wat is je favoriete game allertijden dan noem ik toch vaak wel Super Mario World. Tijdloze game en de artstyle ademt een bijzondere vorm van nostalgie voor mij.

Ben onlangs Tears of the Kingdom weer ingedoken om side quests en shrines die ik nog mis af te ronden en de game laat me even niet meer los. Daar tussendoor heb ik een platformer kriebel en speel ik Mario Bros Wonder opnieuw en met de release van DKC Returns HD speel ik de 3ds versie door.

Goed weekend!

Ik vind SMW niet de beste Mario (dat gevoel hou ik toch bij deel 1), maar wel veruit de mooiste, meest uitgebreide en vooral ook de meest muzikale. Ik zit er echt van te genieten. Vind het wel controls alleen een lastige game. Yoshi besturen, vliegen. Best lastig allemaal soms.

Ja de controls geven ook veel diepte aan de game vind ik. Best lastig om af en toe even te onthouden hoe je alles eruit kunt halen ook. Ik vind vooral de talloze geheimen echt iets bijzonders meegeven aan de game.

Super Mario World voor mij ook de beste Mario.

Zo veel sfeer en bezieling en voelde echt als een epische reis richting Bowser in zijn clownshoofd.

Iets wat ik bij hedendaagse 2D Mario’s toch mis helaas.

Jaa, ik snap eindelijk een beetje hoe je moet vliegen. Wat awesome zeg.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:06 uur

geplaatst: vandaag om 17:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.