menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Zelda Echoes of Wisdom en MK1 Chaos Reigns DLC.
Die laatste had ik even gemist dat ie al uit was

Zit wat krap in de tijd in de avonden de laatste tijd maar ben nog met Astro Bot bezig. Hoop hem volgende week uit te spelen.

Oké, het is nog geen weekend maar ik ga er wel deze week mee beginnen:

Uncharted 3: Drake's Deception (2011) - GamesMeter.nl

Erg veel zin in. Na Astro Bot weer even toe aan wat zwaarders.

Dit weekend hopelijk weer verder met Zelda: Echoes of Wisdom. Mijn vriend is daar gister mee begonnen, dus weer vechten om de Switch nu

Separate ways DLC RE4 remake. Was deze helemaal vergeten, dankzij Banjo zojuist opgepakt

Sowieso beetje schieten.

Ik kan maar niet genoeg krijgen van Prince of Persia: The Lost Crown en de horror tijd komt er ook weer aan met Tormented Souls...

Cocoon, terwijl ik wacht op mijn Metaphor SE...

Bramble The Mountain King. Wellicht hier en daar een potje Beneath Oresa en stukjes Potion Permit.

Sinner schreef:
Bramble The Mountain King.

Oeh! een horror sprookje ik ben nieuwsgierig wat je daar van vind...
Dat is ook wel zo'n typisch spel om in een verzameling te hebben heb je hem fysiek gekocht?.

En Cocoon trouwens ook .

Banjo schreef:
(quote)

Oeh! een horror sprookje ik ben nieuwsgierig wat je daar van vind...
Dat is ook wel zo'n typisch spel om in een verzameling te hebben heb je hem fysiek gekocht?.

En Cocoon trouwens ook .

Nee een paar maanden terug digitaal op de Xbox One. Was erg goedkoop. Bevalt echt erg goed. Ik weet niet eens of hij fysiek uitgekomen is tbh.

Nog steeds Echoes of Wisdom, ik nader rustig het einde nu. Vermaak me er goed mee!

Verder vanwege het feit dat ik Sparking Zero nog niet in huis kan halen (gaming budget is even op) maar even met FighterZ en Xenoverse 2 bezig op de Switch.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:03 uur

geplaatst: vandaag om 00:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.