menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
geplaatst:
Trails of Cold Steel - PSVita, laatste dungeon in laatste chapter!!! Na meer dan 94 uur spelen wordt het eindelijk tijd!

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Grovonion schreef:
Trails of Cold Steel - PSVita, laatste dungeon in laatste chapter!!! Na meer dan 94 uur spelen wordt het eindelijk tijd!

Verspreid over vrij lange periode ook toch?

geplaatst:
valt mee, sinds 2016

geplaatst:
t is te zeggen, 14 uur in 2016, niks tem 2019 en de laatste maanden dagelijks een uur of twee ToCS.

geplaatst:
Heb deze trilogie weer opgepakt. Het lijk wel een jaar terug dat ik dit tijdens de pauzes van schoolprojecten zat te spelen. Maar het komt toch echt uit 2008.. Tijd, ga eens niet zo snel!
https://media.gamestop.com/i/gamestop/10067935/Dead-Space

geplaatst:
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (2018)

Fijne J-RPG met een Studio Ghibli'achtige artstyle (geen wonder, bij het eerste deel werkte deze studio zelfs mee). Wel ietwat te makkelijk, maar met de hoogste difficulty blijkt het spel zo waar een aansprekend combatsystem te bevatten.

Fonzzz002 schreef:
Tijd, ga eens niet zo snel!

Heel herkenbaar

geplaatst:
Dit weekend (zaterdagmiddag) ben ik weer eens door de wereld van Feydark aan het wandelen in Champions of Norrath wat gevolgd zal worden door Champions of Norrath Return to Arms, beide PS2 games, gespeeld op de PS3

geplaatst:
Mithrandir schreef:
Dit weekend (zaterdagmiddag) ben ik weer eens door de wereld van Feydark aan het wandelen in Champions of Norrath wat gevolgd zal worden door Champions of Norrath Return to Arms, beide PS2 games, gespeeld op de PS3
nice, ik had onlangs Baldur's Gate op PS2 gespeeld en deze zou een gelijkaardig game zijn.

Winkelwagentje (moderator)
geplaatst:
Het weekend is zo wat voorbij, maar ik heb nog een weekje vakantie. Dus ik ga de komende dagen verder met Read Only Memories en de DLC voor Control: The Foundation. Allebei op de PS4.

geplaatst:
Heb dit weekend echt veel uren in Red Dead Redemption 1 gestopt. Blijft awesome, doet ook 10 jaar na dato nog voor weinig games onder. Hoop 'm komende week uit te spelen. Destijds in 2010 veel te weinig uren in gestopt, cowboys vond ik ook niet echt heel boeiend. Hoe anders is mijn gevoel nu, na hooked aan RDR2 geweest te zijn.

En mijn gebruikelijke uren Rocket League heb ik ook wel weer gehad. Damn it, ben al een half jaar helemaal verslaafd.

geplaatst:
Dat kan kloppen Grovonion, beide games zijn van dezelfde developer, Snowblind. Alhoewel Baldur's Gate me beter beviel dan Champions of Norrath. De controls in Baldur's Gate zijn nagenoeg perfect, waar de controls in Champions clunky en soms frustrerend werken,zo heb ik altijd veel moeite om een bepaalde boss te verslaan in de game, waardoor ik na sommige retry's wat gefrustreerd raak.

geplaatst:
centurion81 schreef:
Ik ben momenteel aan het genieten van mijn eerste kennismaking met de Far Cry reeks, middels Far Cry 3 Classic Edition op de PS4... Wat een heerlijk bizarre powertrip....ik was nog niet bekend met de typische Ubisoft manier van open werelden maken, naar de gameplay loop verveelt iig nog niet

Far Cry 1 (pc) is ook zeker een aanrader, die level designs en verhaalopbouw zijn waanzinnig!

bro
Ben voor het eerst begonnen aan Mass Effect. Mass effect 2 heb ik in der tijd alleenstaand uitgespeeld maar deze keer wil ik het grote Mass Effect Universum in zijn geheel en chronologisch ervaren, alle delen, inclusief bugs en met een slecht einde

https://i1.wp.com/www.nerdunion.us/wp-content/uploads/2017/02/mass-effect-standard-edition_pdp_3840x2160_en_WW.jpg?resize=1024%2C576&ssl=1

centurion81 (moderator)
Mooi! Staat ook nog op mijn toedeloe list

centurion81 (moderator)
Fall Guys dit weekend!

bro schreef:
Ben voor het eerst begonnen aan Mass Effect. Mass effect 2 heb ik in der tijd alleenstaand uitgespeeld maar deze keer wil ik het grote Mass Effect Universum in zijn geheel en chronologisch ervaren, alle delen, inclusief bugs en met een slecht einde

(afbeelding)

Mass Effect en met name Mass Effect 2 zijn fantastische games. Deel 1 is qua gameplay wat stroef en verouderd, maar is verhaaltechnisch sterk en BioWare weet een geweldig universum neer te zetten. Het tweede deel doet eigenlijk alles nog beter en is absoluut de beste. En Mass Effect 3... Nou ja, die heeft in ieder geval de Citadel DLC.

Ik ga dit weekend verder met Phantasy Star Online 2. De game heeft me tot nu toe erg verrast.

bro
solidKevin schreef:
(quote)

Mass Effect en met name Mass Effect 2 zijn fantastische games. Deel 1 is qua gameplay wat stroef en verouderd, maar is verhaaltechnisch sterk en BioWare weet een geweldig universum neer te zetten. Het tweede deel doet eigenlijk alles nog beter en is absoluut de beste. En Mass Effect 3... Nou ja, die heeft in ieder geval de Citadel DLC.

Ik ga dit weekend verder met Phantasy Star Online 2. De game heeft me tot nu toe erg verrast.

Jep, Mass Effect is inderdaad wat verouderd maar toch ook ergens weer niet. Heb ook eenmaal wat met de code moeten sleutelen om de ervaring smooth te houden (op een of andere manier waren op een bepaald moment alle character-models, mijn squad en de enemies, vlekken met zwarte pixels...?) Gelukkig vind je op internet snel een oplossing en eenmaal dat aangepast was was het een leuke rit en had ik weinig bezwaren. ^^ Dat is tenminste tot ik gisteren Mass Effect 2 opstartte en direct kun je merken wat een sprong vooruit ze daar gemaakt hebben. Ze hebben duidelijk uit ervaring geleerd.

Alleen voor mijn import van m'n main character van ME1 naar ME2 heb ik ook wat handmatig moeten sleutelen, maar het kwam goed.

Wel balen dat ik al twee van m'n squad members kwijt ben geraakt in ME1 want ik herinnerde me dat elk squad member zijn eigen aanverwante missie had in ME2, dus daar kan ik dus al 2 van wegschrappen Geen game met blijvende consequenties laat je zonder verdriet achter, huh ...
(Edit: Ah nee, je krijgt een volledig nieuwe squad in ME2, oeps, of beter: oef.)

Mass Effect 3, tjah, mijn verwachtingen liggen laag genoeg om er toch wel een gevoel van afronding uit te krijgen denk ik. En krijg ik dat niet, dan ben ik tenminste van m'n nieuwsgierigheid af

Nog steeds: Trails of Cold steel, de laatste baas is plots even moeilijk als alle bazen samen, wat een beetje grind-werk noodzaakt.

Ook tussendoor (en meer dan dat): Fall Guys, totdat ik rage-quit, dus...

Iemand een voorstel voor een kort PS4 game (max. 4 uur), liefst verhalend, dat ik tussendoor kan spelen?

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
Nog steeds: Trails of Cold steel, de laatste baas is plots even moeilijk als alle bazen samen, wat een beetje grind-werk noodzaakt.

Ook tussendoor (en meer dan dat): Fall Guys, totdat ik rage-quit, dus...

Iemand een voorstel voor een kort PS4 game (max. 4 uur), liefst verhalend, dat ik tussendoor kan spelen?

Moet ze zelf nog doen, maar in de backlog geparkeerd...Sagebrush of Get Even?

centurion81 (moderator)
Merk dat ik al wel weer een beetje uitge-fallguyst ben! Gister begonnen aan Steamworld Dig, geinig spelletje, benieuwd hoe lang ik daar zoet mee ben! Tussendoor smiddags speel ik nu even Picross Tale op de mobiel...verslavende puzzelsoort! S avonds momenteel ook Netflixminiserie The Eddy aan het kijken, over een jazzclub in Parijs...heerlijke muziek!

Daarna weer even een grote titel oppakken, ben er nog niet uit in welk genre...heb gelukkig veel variatie in mijn backlog at the moment

same here, ben niet goed genoeg voor Fall-Guy, in feite slechter geworden dan aan het begin, en zo levert het weinig plezier. Voor de rest: same ol' Trails of cold steel...

Moet ook nog een ander tussendoortje kiezen, misschien Arcade Spirits? Ook even Wreckfest proberen.
Sagebrush en Get even houdt ik in de gaten, maar beide heb ik momenteel nog niet in bezit, en nog genoeg te spelen dat ik wel heb

Gast
geplaatst: vandaag om 21:55 uur

geplaatst: vandaag om 21:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.