menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Ben al een dag of 10 op vakantie dus aangewezen op handheld gamen op de Switch. Vooral bezig met Tunic en de ultieme zomerse game OlliOlli World. Bij een vriend samen bezig met Lonely Mountain Downhill, ook erg leuk om de challenges daarvan te doen.

Heb weinig tijd dit weekend voor gamen gehad, maar heb Super Mario Bros 2 wel opgestart.

Visueel een stuk mooier dan de voorganger, maar wat een brakke controls zeg. Iets vastpakken en terug smijten is een pain in the ass.

Blade Runner Enhanced op de Switch en Professor Layton and the Curious Village op de DS slokken mijn game tijd op momenteel.

Vandaag is het er niet van gekomen. Hele dag weggeweest met vrienden, maar morgen word het gegarandeerd weer Alone in the Dark.

...en ik kreeg vanmiddag toevallig te horen dat iemand misschien nog een key voor Robocop heeft liggen. Dat zou ik ook bijzonder leuk vinden.

Heb deze week Super Mario Bros 2 afgerond.

Komende week een start maken met de Paper Mario remake.

Gister de eindbaas geklopt van Unicorn Overlord! Met 72 uur op de teller, viel wel in de smaak dus

Tijdje terug begonnen aan Immortals: Fenyx Rising. Daar heb ik een paar uurtjes inzitten nu, maar merk dat ik er steeds geen zin in heb. Dus misschien opzoek naar iets anders om te gamen.

centurion81 (moderator)
Quarantine Circular hier

Op dit moment veelal bezig met Baldur's Gate III. Nogal een grote game dus dat gaat me nog wat tijd kosten.

Lekker Star Wars Outlaws.

Ook star wars outlaws en the legend of Zelda.

Ik heb ampet iets gespeeld. Maar ik ga nou toch echt verder met Alone in the Dark.

De DLC van Terminator Resistance op de Ps5 en nog steeds tussen Professor Layton op de DS.

Vriend van mij heeft Let's Go Pikachu gekocht dus ben zelf ook met een nieuwe playthrough begonnen zodat we kunnen battlen en de pokedex kunnen vullen.

Zin in een weekendje lekker gamen zal vooral Outlaws zijn waar ik nog steeds erg lekker inzit maar ik heb ook nog Expeditions de Mudrunner Game en onlangs weer PS Plus afgesloten voor Little Nightmares 2 met name.

Verder staat er op Game Pass inmiddels een Star Trucker wat ook wel in mijn straatje moet zijn aangezien ik zowel into space als trucking games ben en dit moet een hele aardige combinatie zijn van die twee begrijp ik.

Van de week de Terminator Resistance DLC uitgespeeld. Was weer genieten.
Dit weekend is Little Nightmares 2 aan de beurt op de Ps5. Oh ja en ook Professor Layton op de DS nog steeds.

Hele week al bezig met Assassin's Creed Mirage. Heeft wel die oude feel weer, toffe setting ook. Combat is niet heel erg lekker uitgewerkt, dat is wel een minpuntje.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:18 uur

geplaatst: vandaag om 22:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.