menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
geplaatst:
bij mij ook, zelfs Rebirth al een week niet aangeraakt. Alleen af en toe "I was a Teenage Exocolonist" en Cryptrio.

geplaatst:
Tussen de EK wedstrijden en andere verplichtingen door probeer ik dit weekend tijd te steken in Metroid Zero Mission via de GBA app op de Switch. Toch een game die ik destijds om onverklaarbare redenen (Pokemon) gemist heb en heel graag had willen spelen.

geplaatst:
Ik ben nu al even bezig met Unicorn Overlord. Het is een heerlijke game! Zelfs na meer dan 35 uur op de teller, word ik nog steeds een beetje duizelig van alle strategische mogelijkheden haha. Maar op normal-mode kan je gelukkig goed meekomen, ookal benut je niet alles optimaal.

Dit weekend vast weer mee verder !

geplaatst:
Ik nader de final boss in Hogwarts Legacy. Voor dat ik die ga uitdagen zal ik eerst nog wat sidequests pakken zodat ik iets beter voor de dag kom.

Metroid Zero Mission van de week uitgespeeld dus op de Switch waarschijnlijk verder met Paper Mario ttyd of Prince of Persia Lost Crown.

Deze week Robocop Rogue City afgerond. Verder rustige gameweken gehad door het EK.

Dit weekend een beginnetje gemaakt met Paper Mario and the thousand year door. Maar ga pas over een tijdje er fanatieker mee aan de gang. Nu vast even af en toe een uurtje. Heb dit nooit eerder gespeeld, wat een gezellige beelden en fijne muziek.

Verder ga ik dit weekend eens Far Cry 6 spelen. Tijdje terug gekocht, zo een x aantal uur vind ik altijd wel geinig. Heb er ook nooit veel geld voor over, maar 10 a 15 euro kan dan wel.

Wederom Elden Ring SOTE wat de klok slaat dit weekend.

centurion81 (moderator)
Yonder nog steeds, Just Dance en mijn dochter doet Kirby's Dream Land 3 via Switch online, dan help ik haar af en toe maar ben nu zelf ook met een run begonnen, gezellig spel

Gast
geplaatst: vandaag om 05:53 uur

geplaatst: vandaag om 05:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.