menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
geplaatst:
Resident Evil 2 (1998) voornamelijk. Zondag ook naar de gamebeurs in Tilburg. Ben benieuwd of er nog wat goede deals te scoren zijn.

geplaatst:
Jedi Survivor verhaal uitgespeeld vrijdag dus nu nog met wat sidequests etc bezig.

Op de Switch Prince of Persia weer oppakken vanavond denk ik.

geplaatst:
Vandaag langzaam een begin gemaakt aan The Callisto Protocol op PC.

geplaatst:
Zit een eind in Ratched and Clank Rift Apart, wat een visueel ongelofelijk gave game met grote werelden, kleuren en spetterende actie. Ongelofelijk zeg, alsof je in een Pixar film zit.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Ik ben volgens mij in de laatste chapters van Fire Emblem aanbeland! Er is ook nog soort new game plus vanuit ander perspectief met extra moeilijkheid, maar die ga ik sowieso links laten liggen Nog geen idee wat ik hierna op ga pakken!

geplaatst:
Ik heb eerder dit jaar een lijstje geplaatst van games die ik dit jaar wil uitspelen. Challenge met een maat van mij. Bij deze een update want ik moet hem weer een beetje gaan oppakken. Zijn ook een paar toevoegingen en wisselingen toegepast.

[v] Star Wars Jedi Survivor (Ps5)
[v] Resident Evil 4 (Ps5)
[  ] The Witcher III (Ps5)
[  ] Little Nightmares II (Ps5)
[v] The Callisto Protocol (Ps5)
[v] Terminator Resistance (Ps5)
[  ] Super Mario RPG (Switch)
[  ] Secret of Mana (Switch)
[  ] The Mummy Demastered (Switch)
[  ] Prince of Persia the Lost Crown (Switch)
[v] Red Dead Redemption (Switch)
[  ] Forgotton Anne (Switch)
[  ] Chained Echoes (Switch)
[  ] Ghost of a Tale (Switch)
[v] Nuclear Blaze (Switch)
[  ] TLOZ Ocarina of Time (3DS)
[  ] Professor Layton and the Curious Village (DS)
[  ] Drill Dozer (GBA)
[  ] Paper Mario the Thousand Year Door (Switch)
[v] Princess Peach Showtime! (Switch)

Hier ga ik van het weekend een beetje mee aan de slag. Ik probeer eerst maar even een paar kortere games uit te spelen.

geplaatst:
Dragon Age: Inquisition

geplaatst:
Lekker lang weekend! Heb Hogwarts Legacy, AC Mirage en Forgotton Anne op de planning staan. Beetje mee aan het afwisselen.

geplaatst:
Ratchet & Clank - Rift Apart deze week afgerond.

Morgen maar eens met Robocop - Rogue City beginnen. Ben daar best wel benieuwd naar.

geplaatst:
Call of Duty: Ghosts (2013).
Campaign.

Mortal Kombat X (2015).
Story Mode.

Call of Duty: Modern Warfare III (2023).
Multiplayer (Invasion/Small Map Moshpit).

geplaatst:
Mooi weer en werken, dus weinig gaming dit weekend.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Sonic the Hedgehog 2 probeer ik momenteel te doorlopen

geplaatst:
Opeens heb je het.

Ga weer eens een rondje vliegen hierzo over de Brabantse polder.

geplaatst:
Toch nog beetje tijd gevonden voor Mario Kart 7

geplaatst:
Corpse Factory op de Switch. Wreckfest. Vampire Survivors. En wellicht wat scrolling beat 'm ups.

geplaatst:
Ben druk bezig met Robocop Rogue City.

En ik overweeg om morgen eens serieus te starten met Mario Galaxy op mijn vorig jaar gekochte Wii.

geplaatst:
Indika aangeschaft en aan het spelen nu.

geplaatst:
Afgelopen week the Mummy Demastered en Forgotton Anne uitgespeeld op de Switch. Dit weekend wissel ik Super Mario RPG en Hogwarts Legacy af, die laatste op de Ps5.

geplaatst:
Robocop. Hoop hem komende week uit te spelen. Ben denk ik zo op 2/3e.

geplaatst:
Shovel knight 3ds
Cave story 3ds
Nintendo remix 3ds

Cod MW3 Xbox

Paper Mario TTYD switch

Happy game weekend!

geplaatst:
Paper Mario TTYD bij chapter 7 beland, dus ga daar ff verder mee deze zondag denk.

Daarbij summer gamefest vanavond en zondag Xbox presentatie kijken.

geplaatst:
Bezig met de enige Assassin’s Creed game die ik nog nooit gespeeld heb: Syndicate. Een typische Ubisoft AC game maar vermaak me donders goed met deze 9 jaar oude game. Ziet er ook gewoon nog prima uit en speelt vertrouwd. Wel weer veels te veel markers maar als je het vergelijkt met een Odyssey en Valhalla is het eigenlijk best klein en te doen eigenlijk. De map van Syndicate was zo’n beetje een dlc in valhalla.

geplaatst:
Manny Calavera schreef:
Robocop. Hoop hem komende week uit te spelen. Ben denk ik zo op 2/3e.

Is hem niet geworden ivm drukte en een klein gamedipje. Maar dit weekend weer mee verder.

geplaatst:
Voornamelijk nog steeds bezig met Hogwarts Legacy als 'main game'. Daarnaast vermaak ik me uitstekend met DKC Returns op de 3DS. Wat een uitstekende port is dat.

Vanaf vrijdag zal er een maand lang een stuk minder worden gegamed vanwege het EK voetbal.

geplaatst:
Ben nu al twee weken met de Resident Evil games bezig. Met vrije dagen en na het werk een uurtje steeds.
Eerst RE7 en Village uitgespeeld. Deze 2 moest ik op medium uitspelen, terwijl ik RE4 Remake gemakkelijk in hardcore en professional meerdere malen kan uitspelen.
Ben nu ver in Resident Evil 1 Remake (op ps5) en voor de 9de keer Resident Evil 4 Remake (was op ps5 overnieuw begonnen) uitgespeeld. Op steam vorig jaar wel 8 keer uitgespeeld.

Had 2 weken geleden de Nioh Collectie voor ps5 aangeschaft. Zal opnieuw nioh 1 proberen uit te spelen.
Ben zelf niet van de open world games en elden ring is niet mijn stijl.
Maar nioh ooit aardig ver in gekomen op ps4. Maar werd extreem taai weet ik nog.

geplaatst:
Ik ga me zo wagen aan de DLC voor Elden Ring, the shadow tree. Kijk er enorm naar uit om weer de game en frustratie van Elden Ring in te duiken

geplaatst:
Vrij weinig met het EK voetbal, maar ik probeer naast Rocket League ook nog even door te gaan met Robocop. Is me afgelopen week toch 2x een uurtje gelukt haha.

Fonzzz002 (crew)
geplaatst:
De laatste tijd speel ik eigenlijk alleen Multiversus en Disney Speedstorm. Beiden zijn leuke games die elke dag nieuwe challenges hebben voor xp, waar je weer nieuwe dingetjes kunt unlocken. Ze lijden wel allebei aan hoge prijskaarten om handmatig dingen vrij te krijgen. Voor 10 euro wil ik best wat skins kopen, maar niet één skin voor 20.

geplaatst:
Elden Ring Shadow of the Erdtree!

Goed weekend allen

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Weinig gamen momenteel, maar ben bezig met Yonder: the Cloud Catcher Chronicles

Gast
geplaatst: vandaag om 06:19 uur

geplaatst: vandaag om 06:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.