menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Dit weekend en wellicht de rest van de week voornamelijk Detroit Become Human (begin aan gemaakt, terug opgepakt vandaag) en Prince of Persia (ongeveer 25%). En wellicht wat Pinball tussendoor of zo.

Dit weekend speel ik naar alle waarschijnlijkheid The Callisto Protocol wel uit. Daarna Red Dead op de Switch weer oppakken en me daar lekker in vast bijten.

Zelf bezig met Robocop Rogue City en in co-op sessies nieuwe seizoen van Diablo IV.

centurion81 (moderator)
Ik ben vandaag jarig en weet dat ik straks Super Mario RPG van de kinderen krijg, die ga ik ook direct spelen vanavond haha

Gefeliciteerd! Als ik straks klaar ben met Red Dead pak Super Mario RPG ook weer op.

Ik zit een heel eind in TLOU Part 2 remastered. Gaan we mee door.

centurion81 schreef:
Ik ben vandaag jarig en weet dat ik straks Super Mario RPG van de kinderen krijg, die ga ik ook direct spelen vanavond haha

Gefeliciteerd! And enjoy the present!

centurion81 schreef:
Proficiat!!

Momenteel nog Dredge, maar daarna even Prince of Persia oppakken, is al geinstalleerd als PS5 versie. Vandaag voor 32€ op de op kunnen tikken, en dan wil ik deze ook wel eens uitproberen.

Yoku's Island Express op de Switch, heerlijke game. Hoewel single player, prima samen te beleven!

Genoeg te game.

Mario wonder afronden op 100% completion
Beetje COD MW3
Prince Of Persia the lost crown

Als ik eraan toekom the last of us 2 remastered

centurion81 (moderator)
Super Mario RPG en Mario Kart 8

Persona 3 Reload nu aan het installeren dus die zal zeker aan bod komen dit weekend.

Devil May Cry 5 Special Editon voor mij. De snelle laadtijden zijn echt een verademing vergeleken met de originele versie.

Weinig tijd dit weekend, maar gewoon door met TLOU Part 2.

Geen weekend meer maar gamen blijven we rustig mee doorgaan.
Heb gisteravond de platinum van Terminator Resistance op de Ps5 binnen gesleept. Ik twijfel nu een beetje om me de komende periode te gaan storten op de Switch (Red Dead, Super Mario RPG) of om te starten met the Witcher III op de Ps5.
Keuzes, keuzes...

centurion81 (moderator)
Mario Kart 8 en wellicht beginnen aan iets nieuws, Life is Strange 2, Pokémon Puzzle League (via NSO op de Switch) of weer eens een HOPA van Artifex Mundi staan op de nominatie

Qua gamen ligt de focus op Red Dead maar ik hou me de afgelopen dagen vooral bezig met het kijken van films op mijn nieuwe 4k televisie.

Klaar met DMC 5 SE, dus tijd voor wat anders. Gaat Hellblade worden denk ik.

Laatste dagen allemaal maar zin om weer eens in Ni No Kuni 2 te duiken en helemaal overnieuw te beginnen heb er zelfs over gedroomd dus wie weet doe ik dat wel.

Ni no Kuni 2 ben ik ooit eens aan begonnen maar perongeluk nooit afgemaakt. Volgens mij kwam er een andere game tussen die ik graag wilde spelen. Have fun!

Zelf ben ik de laatste tijd lekker bezig met Monster Hunter Stories 2. Heb zelfs een schriftje erbij tijdens het gamen om de aanvaltypes op te schrijven van de monsters. Er zit een soort steen-papier-schaar-mechanic in de battles. Dus dan zijn mijn notities een fijn geheugensteuntje

Beetje een gekke game die ik speel: Carmageddon: Max Damage.

Kwam deze toevallig tegen voor een paar euro en uit nostalgische overwegingen (deel 1 en 2 vroeger enorm veel gespeeld in de 90's) maar meegenomen. Maar dit had beter een jaren 90 product kunnen blijven. Max Damage oogt zelfs als een game uit die periode en dat is geen plus haha. Nou ja, toch nog even kijken of ik er wat plezier uit kan halen nog.

PoP: Lost Crown (PS4) en Rain Code (Switch)

centurion81 (moderator)
Weekend weer voor de deur! Ik ben inmiddels begonnen aan Life is Strange 2, met nadruk op begonnen Daarmee verder dit weekend!

Brotato durf ik wel met zekerheid te zeggen.

In een week waar ik Last of Us 2 en Carmageddon afsluit gaat de focus weer op Mario Wonder.

Dit weekend vrij. Ga weer verder met Like a Dragon Infinite Wealth (PS5) en Persona 3 Reload (PS5)
Misschien af en toe Star Ocean: The Second Story R (PS5) ertussen door.
Echt een JRPG weekend dus.

Had Star Ocean: The Second Story R al fysiek voor switch.
Maar de hoge definitie texturen en graphics werden met switch gehalveerd en dus werd het niet volledig benut. Op de ps5 spat het van mijn monitor scherm af. Echt wow in combinatie met die pixelated characters en stijl. PS5 versie was in een aanbieding.

Na het uitspelen van Hellblade ben ik wel toe aan wat luchtige nostalgie. Daarom ga ik beginnen aan de PS4-versie van Star Wars: Republic Commando.

Werken

Beetje Helldivers 2 na werk denk.

Tijd om Uncharted 2 eens te proberen. Vorig jaar deel 1 gespeeld, niet echt briljant meer anno 2023 maar wel geinig. Benieuwd naar het vervolg.

En ook Mario Wonder start ik weer eens op.

centurion81 (moderator)
Bezig met episode 2 van LiS 2 in de late avond en als ik ergens wat potjes er tussenin kan squeezen Pokémon Puzzle League op Switch, ben vrij ver met de single player op "hard" te beaten, dat is nogal verslavend

Gast
geplaatst: vandaag om 22:07 uur

geplaatst: vandaag om 22:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.