menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Zit weer in Starfield ook nog wel wat RoboCop en heb ik onlangs mijn enthousiasme voor Gas Station Simulator weer gevonden.

Dus het zal vermoedelijk vooral om deze drie gaan draaien al weet je het nooit helemaal zeker natuurlijk.

Dave the diver & spiderman 2 dit weekend

Achievement hunt weekendje, want verder met de christmas advent trueAchievement challenge.

Challenge 9: STARFIELD spellen mbv achievements, dus haal een achievement waarvan de achievement-naam begint met een S, T, A.. etc...:

- de S heb ik gisteren gehaald in High of Life
- de T en de A wordt ws 1tje in L.A. Noire (xbox 360)
- de R, hmm wellicht iets in Borderlands 3, Halo MC, AC Rogue
- de F, opties in Arkanoid Eternal Battle, Pixel Gladiator, Meet the Robinsons
- de I, tijd om Robocop Rogue City weer op te pakken, is even blijven liggen nadat ik de intro heb gedaan
- de E, altijd een klote letter maar gelukkig heb ik een easy optie in een title update van shovelware titel Bullet Beat
- de L, hmm opties in Rocket League, Lunark, Lollipop Chainsaw
- de D, toch maar es uit een vrije trap scoren in EA SPORTS FC 24, of anders opties in Far Cry Primal, Rainbow Billy

En dan door met challenge 10 (10 chievos from games part of a series). Altijd leuk om zo door je game library te struinen en titels weer es op te pakken en te herontdekken.

...geen flauw idee...ik ga proberen Little Goody two Shoes af te ronden maar de besturing maakt 1 bepaald punt heel erg frustrerend dus...verder wellicht wat Gravel. Waarschijnlijk Hades van stal halen.

...en verder zal ik denkelijk meerdere games uit de Xbox en Switch kerstsales (?) aanschaffen en proberen. Ik dacht dat het bizar vroeg is maar ik realiseer me net dat we volgende weekend al in die shit zitten. Ik ben dus gewoon laat.

Persona 5 Tactica, net nu ik weer bijna terug ben van een onaangename verkoudheid die veel te lang duurt (ouderdom en shit).

Heb nu in principe verlof, dus ook maar eens Starfield beeindigen als het even kan.

Nog steeds Lies of P voor mij. Ik zit wel dicht tegen het einde aan, dus hopelijk kan ik hem nog voor de jaarwisseling uitspelen.

God of War 2018, er volgt dit jaar nog wel een review.

Ik heb net als het halve land komende tijd kerstvakantie, dus wat gametijd zit er zeker in.

Tijd om Mario Wonder serieus te gaan spelen. Verder even kijken naar wat ik nog heb liggen. Eind januari wil ik TLOU part 2 gaan spelen met de PS5 patch, dus tot die tijd ga ik even logisch plannen. De laatste Ratched and Clank moet ik ook nog weer oppakken. Dat is wel een prima game om de tijd te vullen. Zo rond de feestdagen wil ik luchtigheid en gezelligheid, dan zijn Mario en Clank ideaal.

centurion81 (moderator)
Ik game niet zoveel momenteel, mijn dochters spelen af en toe MK8 en dat heb ik daardoor ook weer wat opgepakt

Mortal Kombat 8? Stoer. Cosplayen ze ook als kleine Mileena's en Kitana's?

centurion81 (moderator)
Sinner schreef:
(quote)

Mortal Kombat 8? Stoer. Cosplayen ze ook als kleine Mileena's en Kitana's?

Zeker, gelukkig zonder Mileena's gebit

Ik ga waarschijnlijk beginnen aan de Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy en nog wat races in F-Zero X. Als ik me tenminste kan losrukken van het kijken naar Star Wars: Clone Wars.

Ben op vakantie tot 5 januari en uiteraard de Oled ingepakt. Vengeful Guardian Moonrider paar dagen geleden gestart en vandaag uitgespeeld. Ik denk dat ik nu Oxenfree ga spelen.

Ook heb ik met mijn game maat die hier woont (Engeland) eerder dit jaar een challenge van 5 games before Christmas gedaan. Dit ging ons vrij eenvoudig af dus we hebben voor 2024 de challenge wat pittiger gemaakt. Een lijst van 15 backlog games uit te spelen komend jaar plus ruimte voor nog 5 nieuw uit te komen games, 20 in totaal dus. Gaat pittig worden maar gek genoeg doet een dergelijke competitief sausje ons goed want we gaan eindelijk aan de slag met onze backlog. Ik zal als mijn lijst af is hem wel even delen binnenkort. Voor de geïnteresseerden onder ons (misschien ben ik de enige wel )

centurion81 schreef:
Ik game niet zoveel momenteel, mijn dochters spelen af en toe MK8 en dat heb ik daardoor ook weer wat opgepakt

Je kan slechtere games hebben om je even mee te vermaken. MK8 is wel de kartgame die de standaard bizar hoog heeft gezet.

Disney Illusion Island vooral splitscreen aan het spelen momenteel. Leuke game. Ook verder met Red Dead Redemption op de Switch, blijft genieten.

Resident Evil 4 remake voornamelijk op de PS Portal. Altijd hele fijne games

RE 4 Remake en Forza Motorsport op Xbox

centurion81 (moderator)
The Long Return op Switch

Morgen start ik weer met werken na een mooie (lange) vakantie. Spijtig genoeg niet zo veel kunnen spelen als gewenst, maar dat is altijd zo met mijn vakanties. Gewoon te veel te doen, momenteel bezig met:

- Killer Frequency (PS5)
- Dicey Dungeons (SWI)

centurion81 (moderator)
Ik ben gisteravond begonnen aan Concrete Genie, een volgens mij leuke Sony exclusive uit 2019, van het helaas ter ziele gegane PixelOpus!

Ben momenteel bezig met Detroit Become Human (PC). Potjes Pinball M, FX, FX3 en Hatsune Miku zullen allicht ook langskomen. Wellicht dat ik ook Warhammer 40K Battlesector eens opstart (gisteren geinstalleerd). Oh...en kijken of die Tekken 8 demo draait op mijn PC.

De lijst van 20 games die ik dit jaar wil uitspelen:

[  ] Assassin's Creed Valhalla (Ps5)
[  ] Resident Evil 4 (Ps5)
[  ] The Witcher III (Ps5)
[  ] The Callisto Protocol (Ps5)
[  ] Super Mario RPG (Switch)
[  ] Secret of Mana (Switch)
[  ] The Last Campfire (Switch)
[  ] The Mummy Demastered (Switch)
[  ] Oxenfree (Switch)
[  ] Narita Boy (Switch)
[  ] Red Dead Redemption (Switch)
[  ] Forgotton Anne (Switch)
[v] Nuclear Blaze (Switch)
[  ] TLOZ Ocarina of Time (3DS)
[  ] Professor Layton and the Curious Village (DS)
[  ] Indiana Jones Fate of Atlantis
[  ] Paper Mario the Thousand Year Door (Switch)
[  ] Another Code Recollection (Switch)

Er zijn nog twee plekjes vrij om games in te stoppen die bijvoorbeeld dit jaar nog worden aangekondigd en uitgebracht of games van vorig jaar die ik nog aanschaf (Spider-Man 2, Jedi Survivor, Octopath 2)

Dit weekend hou ik me bezig met RE4 en AC Valhalla denk ik.

Dit weekend Forza Motorsport en wat slingeren in Spider-Man 2 denk.

centurion81 (moderator)
Van de week begonnen aan de moeder aller walking sims: Dear Esther!
Chapter 1 zit er al op, dit weekend verwacht ik chapters 2,3 en 4 ook te doorlopen (pun intended)

Ori and the Blind Forest had ik een beginnetje mee gemaakt misschien daar eens verder in verdiepen en kijken of het mij kan pakken.

Prince of Persia The Lost Crown en wat rondes maken in Forza Motor Sport

TLOU 2: Remastered

Eraser2 schreef:

[  ] Assassin's Creed Valhalla (Ps5)
[  ] Resident Evil 4 (Ps5)
[  ] The Witcher III (Ps5)
[  ] The Callisto Protocol (Ps5)
[  ] Super Mario RPG (Switch)
[  ] Secret of Mana (Switch)
[  ] The Last Campfire (Switch)
[  ] The Mummy Demastered (Switch)
[  ] Oxenfree (Switch)
[  ] Narita Boy (Switch)
[  ] Red Dead Redemption (Switch)
[  ] Forgotton Anne (Switch)
[v] Nuclear Blaze (Switch)
[  ] TLOZ Ocarina of Time (3DS)
[  ] Professor Layton and the Curious Village (DS)
[  ] Indiana Jones Fate of Atlantis
[  ] Paper Mario the Thousand Year Door (Switch)
[  ] Another Code Recollection (Switch)

Er zijn nog twee plekjes vrij om games in te stoppen die bijvoorbeeld dit jaar nog worden aangekondigd en uitgebracht of games van vorig jaar die ik nog aanschaf (Spider-Man 2, Jedi Survivor, Octopath 2)

Dit weekend hou ik me bezig met RE4 en AC Valhalla denk ik.

Leuk zo'n post!

Ik weet ook voor een aardig deel wat ik dit jaar ga spelen.

TLOU 2 Remastered
Mario Wonder
Uncharted 2
Ratched and Clank gift apart
Mario Galaxy 1

Incoming:

Robocop
The Plucky Squire
Indiana Jones

[quote]Manny Calavera schreef:
[quote]Eraser2 schreef:

The Plucky Squire

Daar kijk ik ook echt naar uit, gameplay zag er zo tof uit. Maar nog geen release datum

Ja voor mij een mooie manier om er een beetje structuur in aan te brengen. Ook leuk om het samen met een maat te doen die weer 20 andere games heeft opgeschreven. Blijft sowieso ook altijd leuk om te zien wat iedereen aan het spelen is of nog wilt spelen. Ik zal door het jaar heen nog wel eens updates sturen van de lijst.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:42 uur

geplaatst: vandaag om 20:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.