Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
2
geplaatst: 13 oktober, 12:46 uur
Dit aankomend weekend vrij en deze games staan op mijn planning.
Lords of the Fallen (2023) op de xbox series x en zal gelijk mijn nieuwe hp gaming monitor uittesten.
Verder in rotatie:
verder met Wreckfest (2018) op laptop. alle races voltooien en nog wat online mp erbij. heb alle dlc ook.
Verder improviseren en zien welk platform en game ik er nog bij pak.
Ben de laatste tijd in een race stemming en denk nog wel wat DiRT Rally 2.0 op laptop erbij.
De nieuwe forza motorsport lijkt me nice. Maar niet voor de 65-75 euro prijs richting.
EDIT: heb via cdkeys.com maar een xbox gamepass ultimate 3 maand voor 30 euro gedaan.
Payday 3, Texas Chainsaw Messacre en Forza Motorsport beniewd naar, al hoef ik ze niet te ownen.
Haal het geld er op die manier wel uit. Ook mooi in combinatie met mijn laptop en series s en x.
Maar die grootte met Forza, damn, die bijna 120GB opslag. Heb gelukkig 3x samsung externe ssd's van 1tb per stuk met laptop.
Lords of the Fallen (2023) op de xbox series x en zal gelijk mijn nieuwe hp gaming monitor uittesten.
Verder in rotatie:
verder met Wreckfest (2018) op laptop. alle races voltooien en nog wat online mp erbij. heb alle dlc ook.
Verder improviseren en zien welk platform en game ik er nog bij pak.
Ben de laatste tijd in een race stemming en denk nog wel wat DiRT Rally 2.0 op laptop erbij.
De nieuwe forza motorsport lijkt me nice. Maar niet voor de 65-75 euro prijs richting.
EDIT: heb via cdkeys.com maar een xbox gamepass ultimate 3 maand voor 30 euro gedaan.
Payday 3, Texas Chainsaw Messacre en Forza Motorsport beniewd naar, al hoef ik ze niet te ownen.
Haal het geld er op die manier wel uit. Ook mooi in combinatie met mijn laptop en series s en x.
Maar die grootte met Forza, damn, die bijna 120GB opslag. Heb gelukkig 3x samsung externe ssd's van 1tb per stuk met laptop.
1
geplaatst: 19 oktober, 08:42 uur
Zo, helemaal leuk.
Moet nog even kijken hoe of wat maar heb er helemaal zin in, in ieder geval.
Moet nog even kijken hoe of wat maar heb er helemaal zin in, in ieder geval.
2
geplaatst: 21 oktober, 13:43 uur
Gisteravond en vandaag al een hoop SMB Wonder gespeeld. Echt genieten zoals alleen een triple AAA Nintendo titel dat kan. Vanavond als de vrouw van huis is zeer waarschijnlijk weer lekker verder met Cyberpunk 2077. Toch ook wel een hele fijne game, ben vooral fan van de combat. De controller voelt lekker log en lomp aan bij het overhalen van de trekker, krijg ik geen genoeg van!
2
geplaatst: 21 oktober, 16:38 uur
Op deze regenachtige dagen wissel ik eea af 
Mario Wonder
Mortal Kombat 1
Forza Motorsport
Marvel Snap

Mario Wonder
Mortal Kombat 1
Forza Motorsport
Marvel Snap
1
geplaatst: 22 oktober, 12:32 uur
Spider-Man 2 en ook even Mario Wonder testen.
Dat die 2 games net op 1 dag uit zijn gekomen zeg
Dat die 2 games net op 1 dag uit zijn gekomen zeg

2
geplaatst: 25 oktober, 10:01 uur
Wonder in de vroege avond en dan later op de avond Starfield. Van beiden nog erg aan het genieten...
3
geplaatst: 25 oktober, 17:41 uur
Momenteel ben ik bezig met Genshin Impact, Animal Crossing, Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy en Pokemon Violet.
3
geplaatst: 25 oktober, 22:15 uur
Voorloping Mario Wonder, Marvel Rise of the Midnight Suns en en de laatste 2 seizoenen van Walking Dead. Denkelijk ben ik daar nog wel even mee bezig.
Pathfinder staat even op hold.
Pathfinder staat even op hold.
5
geplaatst: 27 oktober, 21:59 uur
Hele week al bezig met Spider-Man 2, maar dit weekend ook eens Mario Wonder uitgebreid testen.
2
geplaatst: 28 oktober, 01:11 uur
DarthSolidKevin schreef:
Klaar met Starfield en ben nu begonnen aan Lies of P.
Wauwsa, ik heb door omstandigheden (werk) de laatste weken niet zo veel tijd in Starfield kunnen stoppen als daarvoren. Zit er nog middenin (letterlijk).Klaar met Starfield en ben nu begonnen aan Lies of P.
6
geplaatst: 28 oktober, 02:14 uur
Spellen:
F-zero 99
Indivisible
Pinball Fx 3
Films:
Scream VI
The Pope's Exorcist
Kandahar
Zondag naar Killers of the Flower Moon
F-zero 99
Indivisible
Pinball Fx 3
Films:
Scream VI
The Pope's Exorcist
Kandahar
Zondag naar Killers of the Flower Moon
1
geplaatst: 28 oktober, 11:16 uur
Grovonion schreef:
(quote)
Wauwsa, ik heb door omstandigheden (werk) de laatste weken niet zo veel tijd in Starfield kunnen stoppen als daarvoren. Zit er nog middenin (letterlijk). Ik ben bij Starfield op een gegeven moment de side quests gaan negeren en heb toen de focus gelegd op de faction quests en de main quest. Ik had het na +/- 113 uur wel een beetje gezien allemaal.
5
geplaatst: 28 oktober, 22:32 uur
Super Mario Bros Wonder gespeeld gisteren en vanavond en ik ben er nu zo'n beetje twee keer volledig doorheen gegaan om alle levels 100% te halen. Alleen de special world ligt nog volledig voor me, de uitdaging is groot daar haha
Van de week trachten Cyberpunk weer op te pakken. Die wil ik graag dit jaar nog uitspelen.
Van de week trachten Cyberpunk weer op te pakken. Die wil ik graag dit jaar nog uitspelen.
6
geplaatst: 29 oktober, 14:12 uur
Aan het werk 
Maar vanmiddag ff flash card volgooien voor mijn nieuwe GBA micro
En na vandaag weekje vrij, dus genoeg tijd voor de GBA, Allen Wake 2 en Mario Wonder.
Daarbij twijfel ik toch nog aan te schaffen, spiderman2 PS5, Dave The Diver switch en RE4 remake.
Damn wat een dope game jaar toch!?

Maar vanmiddag ff flash card volgooien voor mijn nieuwe GBA micro

En na vandaag weekje vrij, dus genoeg tijd voor de GBA, Allen Wake 2 en Mario Wonder.
Daarbij twijfel ik toch nog aan te schaffen, spiderman2 PS5, Dave The Diver switch en RE4 remake.
Damn wat een dope game jaar toch!?
5
geplaatst: 3 november, 15:04 uur
Zal vooral RoboCop zijn maar er staat ook zeker een Cooking Simulator op het programma waar ik erg benieuwd naar ben.
3
geplaatst: 3 november, 22:09 uur
Mario Bros Wonder op 1 level na helemaal uitgespeeld en zit daardoor helemaal in Mario vibe. Vandaag veel 3d World en Mario Bros U Deluxe gespeeld. Ga van het weekend ook nog verder met Cyberpunk en Super Mario Advance 3 Yoshi's Island.
2
geplaatst: 4 november, 15:50 uur
Van het weekend proberen om Dread X Collection 2 af te ronden. Daarnaast ben ik nog bezig met Ghostwire Tokyo en is The Talos Principle 2 uitgekomen.
4
geplaatst: 5 november, 12:23 uur
Nog steeds Spider-Man 2. Ben denk ik op de helft, heerlijk om rond te slingeren, wat zijmissies te doen en dan weer eens een hoofdmissie. Review volgt wel ergens in november. Wat een geweldige game.
3
geplaatst: 8 november, 03:20 uur
Bij mij is het de laatste tijd vooral Marvel Rise of the Midnight Suns wat de klok slaat. Het spel is niet perfect, en zeker niet de Firaxis X-Com VS Marvel game waar ik op hoopte maar ik kan zeggen dat ik met 35u op de teller toch wel een heel eind ben en het erg verslavend werkt om je karakters hun skills te upgraden en vriendjes te worden.
Verder Walking Dead. Heel langzaam. Zit nu op Seizoen 3e3. En wellicht dat ik Fae Farm wel weer ter afwisseling oppik op de Switch, en wel weer wat beat 'm ups e.d zal spelen (toch aan het wachten op Super Double Dragon).
Het weer leent zich natuurlijk aardig om binnen knus te zitten gamen. Voor de rest lees ik op het moment vooral veel comics. Nu ik min of meer bij ben kan ik met de reboots in het Marvel en DC universum beginnen van de laatste 2-3 jaar. Naast de meeste Indie titels e.d die ik volg.
Verder Walking Dead. Heel langzaam. Zit nu op Seizoen 3e3. En wellicht dat ik Fae Farm wel weer ter afwisseling oppik op de Switch, en wel weer wat beat 'm ups e.d zal spelen (toch aan het wachten op Super Double Dragon).
Het weer leent zich natuurlijk aardig om binnen knus te zitten gamen. Voor de rest lees ik op het moment vooral veel comics. Nu ik min of meer bij ben kan ik met de reboots in het Marvel en DC universum beginnen van de laatste 2-3 jaar. Naast de meeste Indie titels e.d die ik volg.
3
geplaatst: 9 november, 14:20 uur
Ik moet van het weekend Metroid Prime remastered maar eens trachten uit te spelen. Heb die even aan de kant geschoven toen Zelda uit kwam maar is daarna blijven liggen. Ik denk dat ik al zo'n driekwart door het geheel heen ben. Verder op de Ps5 nog steeds bezig met Cyberpunk en wellicht tussendoor nog wat Sifu spelen.
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 11 november, 08:16 uur
Ik ben wel uitgespeedstormd voor nu haha 
Ben begonnen met Hostile Planet, een docuserie op Disney Plus, die verkies ik even boven gamen.
Daarna denk ik een visual novel of walking sim! Dear Esther moet ik nog altijd spelen en op de Switch heb ik Ord., Crash: Autodrive en Quarantine Circular nog klaarstaan

Ben begonnen met Hostile Planet, een docuserie op Disney Plus, die verkies ik even boven gamen.
Daarna denk ik een visual novel of walking sim! Dear Esther moet ik nog altijd spelen en op de Switch heb ik Ord., Crash: Autodrive en Quarantine Circular nog klaarstaan

3
geplaatst: 11 november, 16:33 uur
DarthSolidKevin schreef:
Klaar met Starfield en ben nu begonnen aan Lies of P.
Cool, veel plezier ben benieuwd naar je bevindingen Klaar met Starfield en ben nu begonnen aan Lies of P.

1
geplaatst: 17 november, 09:58 uur
Een vijftal games waar ik aardig in de buurt ben van het einde van het verhaal/main game:
Metroid Prime Remastered (Switch)
Cyberpunk 2077 (Ps5)
Yoshi's Crafted World (WiiU)
New Super Mario Bros 2 (3ds)
Super Mario 3D Land (3ds)
Ga mijn tijd het komende weekend en de komende week daar tussen verdelen.
Metroid Prime Remastered (Switch)
Cyberpunk 2077 (Ps5)
Yoshi's Crafted World (WiiU)
New Super Mario Bros 2 (3ds)
Super Mario 3D Land (3ds)
Ga mijn tijd het komende weekend en de komende week daar tussen verdelen.
1
geplaatst: 21 november, 20:55 uur
Nog steeds de laatste missie van Marvel Midnight Suns. Probeer het nu een keertje per dag of 2-3, grind een missie of 2-3 om mijn karakters en hun kaarten te optimaliseren. Na 100u is de rek er wel een beetje uit.
Maar intussen wel begonnen met Far Cry 4 op de PS3. Verder op de Switch wat beat 'm ups en de Zen pinball games e.d. ter afwisseling.
Maar intussen wel begonnen met Far Cry 4 op de PS3. Verder op de Switch wat beat 'm ups en de Zen pinball games e.d. ter afwisseling.
0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 11:59 uur
De afgelopen weken veel zaken uit de Eshop gehaald met globaal eenzelfde thema: retro of retro inspired. Ga met die games allemaal eens goed aan de slag waarbij ik voornamelijk veel tijd wil steken in Vengeful Guardian Moonrider, Assault Suits Valken en Xenocrisis.
Tevens na het van de week uitspelen van Metroid Prime Remastered Tears of the Kingsdom weer opgepakt. Ik heb nu zo'n beetje alle toffe armor die ik wilde bemachtigd en voldoende geupgrade zodat ik de story weer goed kan oppakken. Ben 90 uur onderweg en daar komt denk ik nog wel aardig wat bij, maar wel op zijn tijd.
Tevens na het van de week uitspelen van Metroid Prime Remastered Tears of the Kingsdom weer opgepakt. Ik heb nu zo'n beetje alle toffe armor die ik wilde bemachtigd en voldoende geupgrade zodat ik de story weer goed kan oppakken. Ben 90 uur onderweg en daar komt denk ik nog wel aardig wat bij, maar wel op zijn tijd.
0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 21:21 uur
Ik verwacht Spider-Man 2 morgen of maandag uit te spelen. Machtig spel.
* denotes required fields.