menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Oef, ja veel succes dan haha

Live a Live alleen nog even grinden voor de final boss maar dat laat ik eventjes voor wat het is.

Beyond a Steel Sky wil ik nu gaan doorspelen op de Switch maar het wil me nog niet helemaal pakken, heeft ook te maken met de performance.

centurion81 (moderator)
Ik ben gisteren met Gamedec begonnen. Vette premisse en game heeft wat weg van Disco Elysium

Nog steeds Starfield vooral uiteraard maar wissel ook wel af met Sniper Elite 5 en Watch_Dogs: Legion en misschien nog iets anders leuks.

centurion81 (moderator)
Heb de Switch helemaal herontdekt

Mix van Gamedec, Mario Kart, Mario Bros, F Zero 99, Ring Fit Adventure en Pokemon Snap!

Fae Farm, Animal Crossing. Ik dacht het ene cozy / life sim game haalt me wel van het andere af maar eh. Nope. Ik heb meer sociaal contact in deze 2 games dan in de meerderheid van mijn dagelijks leven. Maar ik moet toegegeven er lopen dan ook hartstikke leuker lui in rond dan in het echt.

Welicht wat Brotato, Pinball FX ertussen.

En nog iets? Geen idee. Ik ben ook nog tussen mijn Humble Games aan het snuffelen.

Gisteravond Beyond a Steel Sky uitgespeeld (met guide want anders was ik elke 2 minuten vast gelopen) en de Switch performance in handheld is wel te doen.
Verder dit weekend Lunark spelen op de Switch en verder met GoW Raganrok op Ps5

Heb God of War weer een beetje opgepakt en ben met Tell me why begonnen. Die game kon je laatst gratis op Xbox downloaden. Van de makers van Life is Strange, ben benieuwd.

Denk dat ik deze games komende weken nog speel en dan is het wachten op de Spider-Man 2 release!

Eraser2 schreef:
Gisteravond Beyond a Steel Sky uitgespeeld

En hoe is ie? Staat hier nog op de immense backlog

Best aardig om eens door te spelen voor het verhaal maar daar blijft het ook bij. De puzzels gaan mij de pet te boven dus ik had voor bijna elke puzzel een guide nodig. Tevens is de performance op de Switch niet best.

Ook hier nog steeds Starfield.

centurion81 (moderator)
Gamedec, MK8

Fae Farm. Final Fantasy Theathrythm ivm de DLC songs. Ik zit er stiekem over te denken ook de DLC van Turtles in huis te halen. Een rondje Streets of Rage 4 zal ook wel ervan komen.

En die hele Sega Mega Drive collectie eens in de Switch gooien. Heb ik dicht gelaten tot ik op de katten sit.

Misschien nog iets uit Eshop? DNF stond afgeprijst van 49.99 naar 19.99 of iets dergelijks.

Speel al de hele week Nier Automata op de Switch. Wordt steeds beter naarmate ik doorspeel. Ik nader het einde van een eerste playthrough nu. Kijken of ik daarna direct weer opnieuw begin of dat ik Tears of the Kingdom na een dikke maand weer eens op pak, ook nog niet uitgespeeld namelijk.

centurion81 (moderator)
Ik ga dit weekend all in Disney, naast dat ik Speedstorm ga proberen heb ik ook de standaard editie van Dreamlight Valley aangeschaft

Bezig met Tell me why en dankzij de tip van centurion81 ga ik morgen ook Speedstorm effe testen.

Eraser2 schreef:
Leuke challenge bedacht met een goede game maat. 5 games uit de backlog uitgekozen om uit te spelen vóór kerst. Alle 5 de games moesten nog niet door ons gespeeld zijn. De games die ik heb uitgekozen zijn:

Cyberpunk 2077 Ps5
God of War Ragnarok Ps5
Nier Automata Switch
Live A Live Switch
Bevond a Steel Sky Switch

Heb inmiddels alledrie de Switch games uitgespeeld en ben een dikke 20 uur onderweg in GoW Ragnarok. Daar zal ik mee verder gaan de komende tijd. En als de tv niet beschikbaar is ga ik verder met TotK.

Manny Calavera schreef:
Bezig met Tell me why en dankzij de tip van centurion81 ga ik morgen ook Speedstorm effe testen.

Now I can see that we’ve fallen apart.

From the way that it used to be, yeah.

Starfield, elk vrij gaming moment

Ik ben momenteel bezig met Martha Is Dead, Assassin's Creed: Odyssey - The Fate of Atlantis (DLC) en ik heb PC Building Simulator weer opgepakt.

Fonzzz002 (crew)
Heb inmiddels platinum voor alle God Of War games gehaald . Daarom ben ik over gestapt op de game die het dichtste bij die reeks zit: Dante's Inferno. Het is rond het niveau van de minst goede GOW, maar nog steeds leuk om te doen.

Verder speel ik regelmatig de nieuwe Mortal Kombat. De story mode is heel indrukwekkend! Vergat soms dat het een game was ipv een film. Nu bezig met de de verrassend uitgebreide invasion mode. Knap, hoeveel het spel te bieden heeft.

Weekend is wel voorbij maar zal vermoedelijk wel even Pathfinder Kingmaker zijn. En Fae Farm. Als de grote hoofdgames. Daartussenin met regelmaat diverse aktie en arcade games voor wat afwisseling denk ik. Zo blijven Pinball FX en zijn voorganger wel eens langskomen en zijn ook Nickelodeon Kart 2 en bijvoorbeeld Disney Speedstorm aangenaam vertier voor een half uurtje of wat. En af en toe een leuke side-scrolling beat 'm up. Of een paar potjes in een fighter (helaas zal Mortal Kombat en SF 6 nog even wachten zijn, maar goed daarvoor heb ik dan wel pasgeleden Rumblefish 2 en DNF gekocht - die ook lang niet mis zijn).

Oh...en die demo van Lamplighters League (op PC) staat op downloaden. Dus daar ben ik erg benieuwd naar.

Erh...ik denk haast dat ik oktober wel vol krijg. Nog drie weken en dan is het alweer tijd voor Mario Wonder. Wargroove 2, Front Mission 2 (en 1 trouwens) en Assassins Creed Mirage zullen maar even moeten wachten. (zeker die laatste aangezien ik niet zo lang geleden Vahalla compleet heb gekocht voor een budget prijsje).

Het is weer weekend voor mij. Ik nader de 30 uur in God of War Ragnarok en ga nu ook het laatste kwart van de story in. Ik neem ook ruim mijn tijd want ik probeer ook zoveel mogelijk sidequests mee te pakken. De game verveelt me nog niet dus ik ga er stug mee verder. Op de Switch Lunark uitspelen, ben er al bijna volgens mij.

Forza Motorsport & Mortal Kombat 1 beetje afwisselen denk.

Goed weekend allen

Zojuist Afterdream uitgespeeld en nu weer verder met de fate of atlantis DLC van AC: Odyssey. Afhankelijk van mijn plannen vanavond begin ik misschien nog aan Devotion.

centurion81 (moderator)
Speedstorm or bust

JustMike schreef:
Zojuist Afterdream uitgespeeld

Geef daar eens je mening bij. Het leek me best een interessant spel. Alleen nog niet aangeschaft. Twijfel zelf nog een beetje.

Was niet op mijn lekkerst dus dit weekend hele korte sessies Fae Farm. Zal ook de komende dagen eerder dergelijke zaken zijn. Wat meer Cozy Gaming, misschien weer een graphic adventure of Visual Novel uit de kast trekken. Iets waar je niet bizar veel hoeft te bewegen of oplettend voor te zijn.

Sinner schreef:
(quote)

Geef daar eens je mening bij. Het leek me best een interessant spel. Alleen nog niet aangeschaf. Twijfel zelf nog een beetje.

Ik heb me er goed mee vermaakt en qua kwaliteit is het vergelijkbaar met de maker zijn vorige spellen (distraint 1+2 en heal). Het heeft een goede sfeer, het verhaal is prima met een goed tempo, grappige sidecharacters, de puzzels zijn niet al te lastig en de gimmick van dit spel is een camera waarmee je "een andere wereld" in kan zien. Dit voegt niet extreem veel toe, maar wordt een aantal keren leuk gebruikt. Het spel bevat 6 levels tussen de 15-30 minuten en een korte epiloog, dus na 2.5 - 3 uur ben je er wel doorheen.

Dit weekend op de planning:

God of War Raganrok main story uitspelen, nog 1 missie te gaan.

Tears of the Kingdom de main quest vervolgen. Heb er 75-80 uur in zitten. Ik vermoed dat dit nog wel eens zou kunnen verdubbelen. Heb er weer zin in na een nodig ingelaste pauze.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:12 uur

geplaatst: vandaag om 21:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.