Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
1
geplaatst: 8 augustus, 17:03 uur
Ik ben wel voor zo'n topic te porren. Kan alleen niet aangeven hoe actief ik erop aanwezig zal zijn. Al ligt het me wel een beetje te lullen over game nieuws.
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 8 augustus, 18:56 uur
Eraser2 schreef:
Ik ben wel voor zo'n topic te porren. Kan alleen niet aangeven hoe actief ik erop aanwezig zal zijn. Al ligt het me wel een beetje te lullen over game nieuws.
Same, kommaar door!

2
geplaatst: 9 augustus, 21:51 uur
3
geplaatst: 10 augustus, 20:45 uur
Heb weer eens Gamepass genomen. Vanavond begonnen met GoldenEye. Zo nostalgisch zeg. En eindelijk weer te besturen met een normale controller haha. Heerlijk, ook al is het natuurlijk zwaar gedateerd. Maar ik herken elk level, elke vijand, elk melodietje. Love it.
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 11 augustus, 11:13 uur
Ook beetje op de retrotour: Switch afgestoft en Tetris aan het spelen
en trouwens ook Noir Chronicles, soort point n click met hidden object elementen 

3
geplaatst: 11 augustus, 13:36 uur
70+ uur Tears of the Kingdom nu en ga de main story weer oppakken. Kan de game nog steeds niet weg leggen dus zal het bij blijven dit weekend.
5
geplaatst: 19 augustus, 08:38 uur
Dit weekeinde de Mortal Kombat 1 Beta even aanzetten en verder met Jedi Survivor.
6
centurion81 (moderator)
geplaatst: 19 augustus, 08:54 uur
Hier verder met Sniper Elite 5, ben ongeveer halverwege de campaign. Vergeleken met Sniper Elite 4 zijn de omgevingen nog groter, alleen vind ik dat er meer close quarters combat en stealth is en minder snipen dan in deeltjes 3 en 4. Da's wel wat jammer, maar wellicht verandert dat nog in de 2e helft van de game 

4
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 19 augustus, 11:51 uur
Mijn PS3 is een tijd geleden stuk terug gegaan en heb een PS3 van een vriend kunnen lenen. Sinds dien weinig andere platforms meer gebruikt. O.a bezig geweest met Metal Gear Rising, Tekken Tag Tournament 2, de Prince of Persia reeks en nu de oudere God Of War games aan het afgaan voor platinum runs. In de planning staan nog games als Heavenly Sword, Vanquish, God Hand en Enslaved: Oddesey to The West.
In de eerste instantie was het de bedoeling alleen Tekken Tag Tournament 2 en Prince Of Persia HD te doen, maar eenmaal verdiept in alle PS3 games en het bleek dat er nog verrassend veel interessante titels waren die geen modern ports kregen.
In de eerste instantie was het de bedoeling alleen Tekken Tag Tournament 2 en Prince Of Persia HD te doen, maar eenmaal verdiept in alle PS3 games en het bleek dat er nog verrassend veel interessante titels waren die geen modern ports kregen.
1
geplaatst: 19 augustus, 12:12 uur
Vet man! Ik ben ook nog steeds een groot Ps3 liefhebber. Veel games die jij noemt wil ik ook ooit nog eens mee aan de slag.
2
geplaatst: 19 augustus, 14:07 uur
De game stelt mij tot nu toe niet teleur.
Ik zit er wel lekker in moet ik zeggen.https://i.postimg.cc/1t2cKH0q/SSX-on-Tour.jpg
SSX on Tour.
Ik zit er wel lekker in moet ik zeggen.https://i.postimg.cc/1t2cKH0q/SSX-on-Tour.jpg
SSX on Tour.
1
geplaatst: 19 augustus, 23:40 uur
Fonzzz002 schreef:
Vanquish trouwens wel...In de eerste instantie was het de bedoeling alleen Tekken Tag Tournament 2 en Prince Of Persia HD te doen, maar eenmaal verdiept in alle PS3 games en het bleek dat er nog verrassend veel interessante titels waren die geen modern ports kregen.
5
geplaatst: 24 augustus, 22:39 uur
Jedi survivor, zit er helemaal in. Geweldige game.
En hopelijk wat games op Gamescom
En hopelijk wat games op Gamescom

4
centurion81 (moderator)
geplaatst: 25 augustus, 07:48 uur
Pikuniku op Switch, Sniper Elite 5 op PS5 
Maar ben ook een geweldige romanover de relatie tussen 2 geniale opkomende gamedevelopers aan het lezen: Tomorrow, Tomorrow and Tomorrow!

Maar ben ook een geweldige romanover de relatie tussen 2 geniale opkomende gamedevelopers aan het lezen: Tomorrow, Tomorrow and Tomorrow!
4
geplaatst: 25 augustus, 15:16 uur
Live a Live, inmiddels al 5 uurtjes onderweg. Bevalt me goed, veel afwisseling en prachtige presentatie
2
geplaatst: 25 augustus, 22:16 uur
Ben nog GoldenEye op de Xbox aan het spelen. Hoop er dit weekend richting het einde mee te gaan.
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 1 september, 10:09 uur
PikuNiku wil ik dit weekend toch wel een eind aan breien. Verder Mario Kart 8 aan het spelen, met uitbreidingspas!
2
geplaatst: 1 september, 15:17 uur
Begonnen aan Ratchet & Clank (2016), dus die staat dit weekend op het menu.
4
geplaatst: 1 september, 15:36 uur
Starfield vanmiddag aangeslingerd ga ik zeker wat meer verkennen dit weekend
2
geplaatst: 2 september, 06:40 uur
Hier nog geen Starfield maar wel space vibes alvast met Everspace 2, Chorus en misschien ook nog wat The Outer Worlds in de mix.
2
geplaatst: 2 september, 10:32 uur
Hier ook nog geen Starfield, maar wel Mass Effect! Ik had destijds deel 2 en 3 gespeeld op de PS3 en vooral deel 2 is nog steeds een van de beste games die ik ooit heb gespeeld. Het eerste Mass Effect, zeker in de verbeterde PS4 versie brengt me best terug naar die goede oude tijd. Misschien dat het zelfs de lat vor Starfield een beetje (te) hoog legt?
4
geplaatst: 2 september, 11:32 uur
Had woensdag vrij en had Bramble The Mountain King uitgespeeld op ps5. Geweldige experience.
Dit weekend vrij en zal verder met Blasphemous 2 op ps5.
Daarnaast andere fysieke ps5 en series games erbij neergelegd en daarmee beginnen.
https://i.postimg.cc/nhhJPCbD/IMG-20230902-112052.jpg
Naast starfield pre-order gelijk Trine 5 (series x) erbij besteld.
Sea of Stars heb ik op steam. Maar gelukkig gemakkelijk switchen met mijn gaming monitor vanwege display port (DP)/hdmi combinatie met ps5 hdmi, series x hdmi en desktop pc DP met holoiso/steamos.
Misschien ook met sea of stars verder. Zie wel ff.
Dit weekend vrij en zal verder met Blasphemous 2 op ps5.
Daarnaast andere fysieke ps5 en series games erbij neergelegd en daarmee beginnen.
https://i.postimg.cc/nhhJPCbD/IMG-20230902-112052.jpg
Naast starfield pre-order gelijk Trine 5 (series x) erbij besteld.
Sea of Stars heb ik op steam. Maar gelukkig gemakkelijk switchen met mijn gaming monitor vanwege display port (DP)/hdmi combinatie met ps5 hdmi, series x hdmi en desktop pc DP met holoiso/steamos.
Misschien ook met sea of stars verder. Zie wel ff.
2
geplaatst: 3 september, 12:02 uur
Live a Live dikke 15 uur odw nu. Hopelijk speel ik hem komende week uit.
Ook TMNT DLC op de Ps5, vrij pittig dus leuke uitdaging!
Ook TMNT DLC op de Ps5, vrij pittig dus leuke uitdaging!
2
geplaatst: 3 september, 12:43 uur
Zit inmiddels ook op Joe Wander met zijn raadselachtige avonturen.
3
geplaatst: 6 september, 02:14 uur
Nog altijd Animal Crossing. Tegenwoordig ook Conan Unconquered. En potjes pinbal. Varierend tussen Pinball FX3 en FX. En Brotato.
5
geplaatst: 8 september, 11:49 uur
Ik heb nu een afwisseling tussen drie games:
- Zelda: Tears of the Kingdom nogsteeds
- Golden Sun een klein beginnetje aan gemaakt
- Banjo-Kazooie: Grunty's Revenge. Als kleine game tussendoor
Dus dit weekend even kijken waar ik zin in heb
- Zelda: Tears of the Kingdom nogsteeds
- Golden Sun een klein beginnetje aan gemaakt
- Banjo-Kazooie: Grunty's Revenge. Als kleine game tussendoor
Dus dit weekend even kijken waar ik zin in heb

3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 8 september, 12:28 uur
Ik ga wat nieuws uit een enorme backlog en twee subscription services uitzoeken, wish me luck 

* denotes required fields.