menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
geplaatst:
Monster Sanctuary is best de moeite, heb er dik 35 uur ingestoken eerder dit jaar. Is wel enkel inde verte met pokemon verwant. Beesten verzamelen, maar dat is het ook zo ongeveer.

geplaatst:
Nou het feit dat je ze sterker maakt en het ook een soort rock / scissors / paper systeem heeft waar elk monster zijn eigen ideaal element heeft tegen een ander is ook erg Pokemon. Alleen dan meer in een Metroidvania omgeving.

Je hebt hem destijds ook gewoon hier op de bank gekocht of opgehad ja. Waarna ik hem zelf nog in een Humble Bundle kreeg. Maar ben er nog niet aan toe gekomen om hem in huis te halen op de Switch. Kwestie van altijd een overschot aan keuze.

geplaatst:
Loud My Road to Fame (Switch) 2.40

Aardig Indie muziek / ritme spel gekoppeld aan een coming-of-age story over een meisje dat muzikant wil worden. Voor de prijs best wel de moeite. Er is trouwens ook een DLC pack zag ik.

geplaatst:
Van de week een aantal titels opgestart op de Ps5 om te kijken wat eventueel zou blijven plakken. Uiteindelijk toch maar gesettled voor het uitspelen van Kena Bridge of Spirits, volgens mij ben ik al over de helft.

Op de Switch nog steeds Totk. Overigens afgelopen week ook na dik 20 jaar eindelijk Metroid Fusion uitgespeeld op de GBA app. Prachtige game

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Ik weer verder met Nexomon, Wel heel toffe pokemon-achtige game, verhaal zit lekker in elkaar en steeds zin om door te spelen. Heb nu een mooi gebalanceerde set van 6 Nexomon waarmee ik naar het eind van de game aan het toewerken ben. Het verzamelaspect laat ik wat links liggen

geplaatst:
Besloten om voor vandaag de focus te leggen op Halo Infinite die ik toch ook wel erg vet vind.

geplaatst:
Confusie schreef:
Besloten om voor vandaag de focus te leggen op Halo Infinite die ik toch ook wel erg vet vind.

Ik ben nog steeds chagrijnig dat ze de co-op eruit hebben gelaten. Elk deel met een maat doorgespeeld. In mijn eentje tot nu toe geen zin gehad in Infinite. Misschien toch maar eens proberen.

geplaatst:
Eerste Halo die ik speel sinds de eerste en het is wel geinig.

Open wereld concept dat ze nu hebben misschien ook de moeite waard om eens te checken.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Ik ben momenteel verzetsstrijder in het Berlijn ttv Het Derde Rijk in Through the Darkest of Times

geplaatst:
Manny Calavera schreef:
(quote)

Ik ben nog steeds chagrijnig dat ze de co-op eruit hebben gelaten. Elk deel met een maat doorgespeeld. In mijn eentje tot nu toe geen zin gehad in Infinite. Misschien toch maar eens proberen.

Online co-op zit er nu toch in? Bij deel 5 was dat ook de enige mogelijkheid helaas.
Ik ga morgen met een maat weer verder met Reach in co-op en er gaat toch niets boven samen op de bank zitten gamen en de grootste lol hebben.

geplaatst:
Niet veel dit weekend vrees ik, festival vandaag. Wellicht morgen, met me brakke hoofd, beetje Mario kart en SF6.

Goed weekend allemaal!

geplaatst:
Voornamelijk Tears of the Kingdom en als ik geen zin heb om te gamen verder met mijn andere huidige hobby; HBO Max bingen.

geplaatst:
Een tijd geleden begonnen aan L.A. Noire. en die bevalt tot nu toe meer dan prima. Gewoon uit de tijd dat Rockstar zich nog met nieuwe dingen bezighield.

geplaatst:
Ja altijd jammer wanneer een bedrijf zijn vermogen om te verrassen geheel verliest of simpelweg opzijschuift.

geplaatst:
centurion81 schreef:
Ik ben momenteel verzetsstrijder in het Berlijn ttv Het Derde Rijk in Through the Darkest of Times

Staat ook op mijn lijst voor bij een degelijke korting op te pikken. Leek me erg interessant qua concept en uitwerking.

geplaatst:
FFXVI en ook nog Monster Train op de Switch als tussendoortje.

geplaatst:
Dit weekend maar verder met Jagged Alliance 3, Yet Another Zombie Survivors, Wildermyth en Slay the Spire zo nu en dan.
Heb zoveel games dat ik door de bomen het bos niet meer zie, haha.
Maar zolang ik per game dag(en) maar gewoon bij één platform (meestal op steamdeck of laptop) houd is het iets wat beter te overzien.
Ja nou, meer dan 850 steam games is natuurlijk nog geen overzicht, haha.
Maar denk dat ik veel met slay the spire bezig ga. Deed paar dagen geleden de fysieke ps4 versie nog ff voor het werk (ja heb altijd late diensten, nooit geen vroege meer) voor een tijdje en game is te goed.
Dan maar overnieuw met de pc steam versie.
Verder Gloomhaven en Against the Storm uitproberen.

Fonzzz002 (crew)
geplaatst:
Nu in de 4e playtrough van Metal Gear Rising. Very Hard Mode is no joke, maar wel erg leuk om te doen. Alle andere games zijn eigenlijk aan de zijlijnen gezet sinds ik aan Metal Gear Rising begon.

geplaatst:
Ben op een 10daagse vakantie in Engeland bij vrienden. Tevens de grootste game collector die ik persoonlijk ken dus we spelen vanalles. Op de to play list deze vakantie staan zaken als It Takes Two, Shredder's Revenge, Huntdown en Pocky & Rocky reshrined.

Tevens gaan we vanavond zijn mint condition Virtual Boy uittesten die hij onlangs heeft weten te bemachtigen. Ben erg benieuwd naar dat stukje nintendo historie.

geplaatst:
Een geinig verslavend spelletje genaamd You Suck at Parking zal hier vermoedelijk nog wel een aantal keer de revue gaan passeren dit weekend, verder uiteraard de gebruikelijken van de laatste weken zoals Forza Horizon 4 en Halo Infinite, stukje vliegen in flight sim als ik zin heb, heel misschien ook nog een beetje Alice: Madness Returns maar dat weet ik nog niet zeker, wie weet eindelijk Atomic Heart eens uitspelen, en dan aan het eind van de dag wellicht nog wat Fractured But Whole op de Switch.

Hoef me weer eens niet te vervelen dus.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Weekje op vakantie, als ik al ga gamen zal dat via Netflix op de telefoon zijn

verder films, series, bordspellen en boeken naast heel veel tijd met de kids doorbrengen

geplaatst:
Ook op vakantie, dus hooguit wat marvel snap

centurion81 (moderator)
geplaatst:
-marco- schreef:
Ook op vakantie, dus hooguit wat marvel snap

Snap ik

Leuke challenge bedacht met een goede game maat. 5 games uit de backlog uitgekozen om uit te spelen vóór kerst. Alle 5 de games moesten nog niet door ons gespeeld zijn. De games die ik heb uitgekozen zijn:

Cyberpunk 2077 Ps5
God of War Ragnarok Ps5
Nier Automata Switch
Live A Live Switch
Bevond a Steel Sky Switch

Ben echter momenteel nog bezig met Zelda Totk die ik wil uitspelen alvorens ik aan iets anders begin haha. Hoop dat ik na augustus in ieder geval kan starten met de challenge.

Eraser2 schreef:
Leuke challenge bedacht met een goede game maat. 5 games uit de backlog uitgekozen om uit te spelen vóór kerst. Alle 5 de games moesten nog niet door ons gespeeld zijn. De games die ik heb uitgekozen zijn:

Cyberpunk 2077 Ps5
God of War Ragnarok Ps5
Nier Automata Switch
Live A Live Switch
Bevond a Steel Sky Switch

Ben echter momenteel nog bezig met Zelda Totk die ik wil uitspelen alvorens ik aan iets anders begin haha. Hoop dat ik na augustus in ieder geval kan starten met de challenge.

Leuke challenge, maar je hebt niet de kortste games uitgekozen, dus ik wens je succes

Ik heb voor mezelf de challenge om 24 games uit te spelen dit jaar en ik zit momenteel op 20, dus dat zal wel loslopen

Lekker bezig!

Nee zeker niet de kortste. Toen ik het verzon leek het haalbaar maar ik begin nu toch te twijfelen

Ik ga mijn best doen

Eraser2 schreef:
Lekker bezig!

Nee zeker niet de kortste. Toen ik het verzon leek het haalbaar maar ik begin nu toch te twijfelen

Ik ga mijn best doen

Even snel een berekening voor je gedaan. Gebaseerd op HowLongToBeat data en 143 dagen tot kerst:
Op basis van Main Story only uren: 103.5 uur -> 0.72 uur per dag gamen.
Op basis van Completionist uren: 261 uur -> 1.83 uur per dag gamen.

Het is zeker mogelijk met de juiste mindset! Dus ga ervoor

centurion81 (moderator)
Weer thuis
Dit weekend een eind breien aan Through the Darkest of Times, ook Gran Turismo 7 weer wat casual aan het spelen as of late, denk daar ook weer even wat rondjes maken

JustMike schreef:
(quote)

Even snel een berekening voor je gedaan. Gebaseerd op HowLongToBeat data en 143 dagen tot kerst:
Op basis van Main Story only uren: 103.5 uur -> 0.72 uur per dag gamen.
Op basis van Completionist uren: 261 uur -> 1.83 uur per dag gamen.

Het is zeker mogelijk met de juiste mindset! Dus ga ervoor

Haha thanks! Dit wilde ik al even doen maar nu is het al voor me gedaan. Moet zeker te doen zijn maar ik wil dan eerst Tears of the Kingdom klaar hebben. Zit op 50+ uur en verwacht er minimaal nog zoveel in te steken om op mijn gemak de main story uit te spelen. Ga wel kijken of het lukt allemaal, die maat van mij is jaarlijks ook weken kwijt met het spelen van Fifa en FM dus die gaat het waarschijnlijk ook niet redden

Ik zat eens te denken, misschien is een nieuw, doorlopend topic wel een keer leuk? Ik dacht aan het ''Gamenieuws van de dag''-topic.

Daarin kun je een gamenieuwtje plaatsen met hopelijk wat discussie of meningen eronder. Maar kan bv ook gaan over een nieuwe gamefilm, een consolegerucht of weet ik wat. Gewoon een topic om te babbelen over gaming in het algemeen. Uiteraard zijn er losse topics voor een lange discussie over de nieuwe Zelda/Fifa/CoD etc.

Interesse?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:07 uur

geplaatst: vandaag om 08:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.