Heb weinig tijd dit weekend, maar ik ga vanaf dit weekend en daarna wel door met Ratched and Clank Rift Apart (was ik al mee gestart maanden terug) en Uncharted 1 (first time).
Kijk vooral uit naar Uncharted. Die reeks lijkt me heerlijk en ik heb nog 4 delen en een DLC liggen!
Ik weer verder met Until Dawn, toffe game! En daarnaast Pinball FX, heb wat Zen tafels en Marvel Collection 1 aangeschaft, probeer hele tijd in de top 500 te blijven van de hiscores op elke tafel!
centurion81 schreef: In afwachting van Tchia komende week op PS Plus, ben ik nageven met Maquette bezig, een puzzle game met leuk concept. ...en Pinball FX
Dat was het eerste game dat ik op de PS5 heb gespeeld, back in 2021 Erg tof, maar als je dat aanspreekt is Forgotten City nog een veel grotere aanrader!
Wel remastered op de Nathan Drake Collection, dus het ziet er nog gelukkig vrij behoorlijk uit. De gameplay voelt wel een beetje antiek aan, maar het is wel fun om te spelen.
Dit weekend door de rest van Resident Evil 5 spelen in co-op. Wat een fantastische game om met een vriend te spelen zeg. We hebben al meermaals helemaal in een deuk gelegen en overwegen zelfs om er nogmaals doorheen te gaan.
Misschien ook nog wat Wo Long, maar ik moet zeggen dat ik serieus aan het overwegen ben om die aan de kant te leggen. Was in het begin leuk, maar het is een beetje een one-trick pony met saai level design en constant dezelfde enemies.