menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Klaar met Hi-Fi Rush en ga dit weekend maar beginnen aan Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia. Ik wil daar graag de DLC van hebben (3DS eShop sluiting enz.) en daarvoor moet je de game tot een bepaald punt spelen. Welk genie dat heeft bedacht...

Verder misschien nog wat levels in Goldeneye.

Ik heb Miles Morales van de week uitgespeeld. Daarnaast heb ik de main story van Assassin's Creed Valhalla ook uitgespeeld en zal ik dit weekend verder gaan met de dlc daarvan

Start gemaakt met The Last of Us remastered voor de PS5!

Eraser2 schreef:
Afgelopen maandag mijn tweede dochtertje mogen verwelkomen dus game tijd is logischerwijs erg gelimiteerd. Toch vandaag nog wat tijd in Aria of Sorrow en Tetris 99 kunnen steken op de Switch.

Beetje laat maar van harte!

centurion81 (moderator)
Begonnen aan NFS Hot Pursuit Remastered, lachen,maar erg wennen aan de arcade feel...best wel een ijsbaan gevoel!

Manny Calavera schreef:
Start gemaakt met The Last of Us remastered voor de PS5!

En daar ben ik ook dit weekend nog mee bezig. En ongetwijfeld die van volgende week, want zo vlot ga ik er niet doorheen. Drukke weken. Mooie game tot nu toe.

Van het weekend zal ik me voornamelijk bezighouden met Bendy and the Dark Revival. Erg sfeervol spel met een hoog 'bioshock' gehalte, dus het bevalt tot nu toe goed

Ik ben van stag gegaan en heb me dag 1 aangeschaft en ook direct mee begonnen:

Hogwarts Legacy - PS5

Op de Switch speel ik de demo van Octopath Traveler 2 die er waanzinnig mooi uit ziet. Tevens in het GB aanbod van Switch Online gedoken, heb inmiddels Super Mario Land 2 en Kirby’s Dreamland al uitgespeeld.

Mijn vrouw heeft vandaag Hogwarts Legacy gekocht en is er mee begonnen. Ik heb meegekeken en wellicht start ik daar van het weekend zelf ook eens mee.

Voor mij is het weer verder met Shadows of Valentia, Goldeneye en Burnout Revenge.

centurion81 (moderator)
Weinig gametijd dezer dagen, maar ben verder gegaan met Wytchwood, leuke relaxte game

PS5 nog maar wat meer liefde geven en begonnen met Ghost of Tsushima (director’s cut). 1e indrukken zijn positief, mooie game.

centurion81 (moderator)
Begonnen aan Uncharted: The Lost Legacy, PS4 versie op de PS5. Speelde gisteren met de Dualsense. Heel apart, je pistool gaat al af wanneer je R2 maar aait zo ongeveer. Vanavond ff met Dualshock controller proberen, wellicht dat dat normaler speelt

Van het weekend zal ik me hoogstwaarschijnlijk bezig houden met Scorn En misschien zak ik een beginnetje maken aan de Dawn of Ragnarök DLC van AC: Valhalla.

Weekend werken. Wat minder game dus.
Tussendoor wat Marvel Snap denk.

Hogwarts, nog even, ik geniet nog van de omgeving en heb eigenlijk ook geen hekel aan collecta-thons.

Hier ook Hogwarts. 8 uurtjes onderweg, best vermakelijk tot nu toe!

centurion81 (moderator)
Ik ben bezig met Until Dawn, bevalt goed, eerste titel van Supermassive voor mij! En af en toe ook wat Pinball FX, vooral de Pacha-kast momenteel

Ik heb nog 1 weekend en ergens een paar dagen komende week nodig om The last of us part 1 uit te spelen. Dus daarmee verder. Ben erg aan het genieten. En dan eindelijk beginnen aan de serie.

Gisteren heb ik Samorost 1 en 2 uitgespeeld en zal dit weekend verder gaan met Samorost 3. Daarnaast ben ik begonnen aan Resident Evil 2

Op de Switch Death’s Door, echt een super toffe game. Heerlijk stijltje.

Mijn vrouw is al sinds de release bevangen door Hogwart’s Legacy op de Ps5. Ze houdt ervan om door de wereld te banjeren de beasts die je kunt vangen te voeden etc. Het verhaal volgt ze ook met interesse maar veel wat lastigere combat stukken mag ik overnemen. Volgens mij is het verhaal nu bijna uit en zal ik daarna verder met mijn eigen save file.

Winkelwagentje (moderator)
Ben sinds een aantal weken weer begonnen aan Horizon: Forbidden West. Die had ik vorig na een uurtje of 20 even op pauze gezet omdat ik wat minder game uurtjes kon maken, en vooral bezig was met Disco Elysium. Inmiddels loop ik tegen de 40 uur aan en heb ik misschien een derde van de map vrijgespeeld. Ik raak nogal snel afgeleid, dus veel voortgang op de main quest maak ik nog niet. Maar de game heeft me wel weer te pakken.

En samen met mijn vriendin speel ik Trine 4. Leuke game om samen te spelen (mits je een beetje kan samenwerken). De puzzels zijn niet te eenvoudig, maar ook niet te uitdagend.

Ik ben na The last of us deze week uit te hebben gespeeld even toe aan wat luchtigers Dus ik ga Astro's Playroom maar eens helemaal doorspelen dit weekend en volgende week. Vorig jaar mee begonnen ter intro op mijn PS5 periode maar toen de echte games klaar lagen niet meer aangeraakt.

De afgelopen weken ben ik lekker bezig geweest met Link's Awakening via de Nintendo Switch Online Gameboy.

Eigenlijk had ik de remake op mijn lijstje staan van games die ik wel ooit zou willen kopen. Vond de visuals echt prachtig! Maar nu kan ik de Gameboy versie mooi spelen via het online abonnement. En dat heeft eerlijk gezegd wel wat, die oude look & feel! (En stiekem erg fijn dat je extra savestates kan maken en kan rewinden )

Zojuist Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia uitgespeeld en ik moet nog even kijken wat ik ga doen. Misschien beginnen aan F.E.A.R.

Heb Death’s Door eergisteren na 11,5 uur uitgespeeld. Erg van genoten. Rest van het weekend Metroid Prime Remastered!

Nieuwe uitbreiding van Destiny 2, Lightfall en natuurlijk Marvel Snap

DarthSolidKevin schreef:
Zojuist Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia uitgespeeld en ik moet nog even kijken wat ik ga doen. Misschien beginnen aan F.E.A.R.

Fear 1? Da's een oudje. Ik vond die game echt enorm goed destijds, vrij eng ook met dat creapy kind.

Manny Calavera schreef:
(quote)

Fear 1? Da's een oudje. Ik vond die game echt enorm goed destijds, vrij eng ook met dat creapy kind.

Je wil niet weten hoeveel Xbox Original en Xbox 360 games ik nog in mijn backlog heb liggen, haha. Allemaal backwards compatible games die ik toentertijd nooit heb gespeeld.

DarthSolidKevin schreef:
(quote)

Je wil niet weten hoeveel Xbox Original en Xbox 360 games ik nog in mijn backlog heb liggen, haha. Allemaal backwards compatible games die ik toentertijd nooit heb gespeeld.

Lekker man. Doe ik nu een beetje met mijn PS5 met PS4/PS3 titels, al ga ik niet voor de echt oude titels tenzij ze een remaster geworden zijn zoals Uncharted. Ik heb al zoveel liggen elke keer, het is niet bij te houden haha.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:55 uur

geplaatst: vandaag om 14:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.