menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Forza horizon 4 en een klein beginnetje gemaakt aan Homefront : Revulution die me enigzins best meevalt ondanks de weinig veelbelovende kritieken die het mocht ontvangen.

centurion81 (moderator)
Gisteravond aan What Remains of Edith Finch begonnen, erg sfeervol, denk dat ik daar dit weekend doorheen speel

Weer verder met Star Wars: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords. Blijft een van de interessantste bewerkingen van het Star Wars universum als je het mij vraagt.

Ben nog bezig met Spider-Man. Vermaak ik me nog wel mee de komende weken.

Tactics Ogre: Reborn
af en toe: The Lion's Song op de switch

centurion81 (moderator)
Ben bezig met The Banner Saga, had ik al een poos op de to-do-list staan, winters sfeertje en laidback strategy leken een mooie keuze voor zo rond de feestdagen

centurion81 schreef:
The Banner Saga

Geweldige game. Wel enkel de eerste van de drie gespeeld maar aangezien ik hem verleden jaar in zijn geheel op de Switch heb gehaald kan het best zijn dat ik hem in 2023 oppak. De sfeer is hier idd echt geweldig en doet bijwijlen wat denken aan Myth the Fallen Lords. (qua doemscenario dat op je afstevent en het neerzetten van de wereld).

centurion81 (moderator)
Ik heb ook alleen deel 1 gehaald destijds in een sale. Trilogy was toen ook voor weinig, maar ik dacht: als 't tegenvalt heb ik te minste niet twee games die ik nooit aan zal raken haha...wel jammer, want in de ps store is de laatste 1,5 jaar geen sale meer geweest van Banner Saga en 25 euro per deeltje vinnik stiekem wat veel.

Zo is het oorspronkelijk ook bij mij gegaan. Deel 1 smaakte naar meer op de PC. Het was afwachten op een dealtje. Die kwam er, toen volgde mijn PC problemen. Maar in de tussentijd kwam ik hem ook voor een heel schappelijke prijs gebundeld tegen op de Switch. Ook meteen meegenomen toen (want in de eshop staat hij zelden afgeprijst).

En sowieso is het iets wat ik ook wel lekker vind in handheld modus. Dus geen spijt van.

Aangezien ik een ps5 heb gekocht met Rägnarök. Ben ik maar met het ps4 deel begonnen aangezien ik die nog niet uit had. Kan kort zijn is In 1 woord geweldig. Geen woord gelogen van de hype die er heerste bij die game.

Hele week al bezig met Stray.

Er gaat echt een wereld voor me open als redelijk kersverse PS5 eigenaar. Gamepass is fantastisch, maar de PS heeft veel betere exclusives.

centurion81 (moderator)
Ik moet wat nieuws uit gaan zoeken sowieso elke dag Marvel Snap aan het spelen trouwens!

Bezig met Live a Live (bijna 4 van de 7 'proloog verhalen' af en 8 uurtjes erin), Hotwheels Unleashed (22 uur+ nu) en begonnen met Bloodstained op de Xbox.

Verder zo wat korte ditjes en datjes tussendoor hier en daar (ala Puyo Puyo vs Tetris, de Contra's, BattleAxe etc)

Op aanraden van een vriend ga ik dit weekend beginnen met Syndicate (2012). Daarnaast samen met een kameraad verder met It Takes Two.

De eindbaas van Kaze and the Wild Masks proberen te verslaan. Helaas is de laatste wereld van deze game een frustrerend geheel.

Op de Ps5 God Of War Ragnarok en tussendoor nog Hades runs doen (wat een magnifieke game is dat)

Deze week 3 games "afgerond": Tetris Effect (Journey mode), ElecHead en gisteren Heavenly Bodies. Tactics Ogre, Live a Live (en nog andere games) staan even on hold, ga vandaag met Disco Elysium beginnen en dan bepalen welk "groter" game ik ga proberen uitspelen.

centurion81 (moderator)
centurion81 schreef:
Ik moet wat nieuws uit gaan zoeken sowieso elke dag Marvel Snap aan het spelen trouwens!

Marvel Snap ivm verslavingsgevoeligheid verwijderd, ga op PS5 met het rustieke Lawn Mowing Simulator aan de slag

Ik ben nog volop bezig met Assassin's Creed Valhalla. Inmiddels al 50 uur bezig en het einde is nog lang niet in zicht. Kijken of ik het ga volhouden in een sprint of dat het spel uiteindelijk in mijn backlog terecht zal komen

centurion81 schreef:
(quote)

Marvel Snap ivm verslavingsgevoeligheid verwijderd, ga op PS5 met het rustieke Lawn Mowing Simulator aan de slag
Dat heb ik een aantal dagen geleden een uurtje gespeeld. Best leuk, zelfs mijn dochter heeft een veld gemaaid

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
(quote)
Dat heb ik een aantal dagen geleden een uurtje gespeeld. Best leuk, zelfs mijn dochter heeft een veld gemaaid

Vanavond een uurtje gespeeld, maar dit is me dan toch echt te traag heb dan een uurtje tijd om te gamen, dan voelt dit als te trage en saaie progressie al zie ik de appeal wel en ook wel goede tip om m'n dochter eens een veld laten maaien haha

Morgen maar weer es op zoek naar iets anders, heb Plus Extra dus prima ook om eens iets waar je over twijfelt te proberen zo!

Van de week een nieuwe playthrough gedaan van Metroid Dread op de Oled. Blijft een waanzinnige game 5/5*.

Dit weekend bezig met the Last Campfire op de Switch voornamelijk verwacht ik.

Deze week Stray uitgespeeld, nu weer door met Spider-Man.

Dankzij een maat alweer een paar weken bezig met Forza Horizon. Vorige week ook weer begonnen met Metroid Dread, daar wil ik dit weekend weer eens even goed voor gaan zitten.

centurion81 (moderator)
En ik ben bezig met Stray, ben inmiddels in Middendorp

Far Cry 6 op de SeriesX en ik denk dat ik maar es begin met een goed voornemen om de PS5 wat vaker aan te slingeren: Stray ben ik wel benieuwd naar gezien de positieve berichten daar.

centurion81 schreef:
En ik ben bezig met Stray, ben inmiddels in Middendorp

Ah cool! Hoop dat je het net zo leuk vind als ik de game vond.

mrdig schreef:
Far Cry 6 op de SeriesX en ik denk dat ik maar es begin met een goed voornemen om de PS5 wat vaker aan te slingeren: Stray ben ik wel benieuwd naar gezien de positieve berichten daar.

Kan je Stray alleen maar aanraden, is een rustige maar hele boeiende game.

Maare, je bezit een PS5 maar gamed er weinig op? Ik vind het aanbod op de PS5 juist veel groter dan op de Xbox. Dat was mijn reden om er ook een PS5 bij te kopen.

Voornamelijk op de Switch: Live a Live, hier en daar wat Grindstone (de dagelijkse challenges), wat retro-gaming en Might & Magic Clash of Heroes op de DS.

centurion81 (moderator)
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Ah cool! Hoop dat je het net zo leuk vind als ik de game vond.

Zeker! Kan je recensie tot nu toe grotendeels onderschrijven!

centurion81 schreef:
(quote)

Zeker! Kan je recensie tot nu toe grotendeels onderschrijven!

Leuke game om effe een weekje mee te vermaken.

Benieuwd naar jouw bevindingen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:50 uur

geplaatst: vandaag om 06:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.