menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
centurion81 (moderator)
Leek me leuk om hier te bespreken / laten weten wat je dit weekend (en volgende week komend weekend etc) aan het spelen bent! Vind ik in ieder geval leuk om van mensen te lezen!

Zelf gister Uncharted 2 uitgespeeld, nu even tijd voor een rustig klein gamepje, AER: Memories of Old! Daarna even zien, denk Bioshock 2, Shadow of the Colossus of Sonic Forces!

Een leuk topic, hopenlijk krijgt het veel animo, zelf speel ik nu Runefactory Frontier op de Wii emulator en op de PSP ben ik bezig met Tehra Dark Warrior

Ik ben de laatste hand aan het leggen op Ori and the Blind Forest op de Swicth. Straks ga ik beginnen met de een ghost run voor Dishonored 2. Daar zal ik wel even zoet mee zijn. Tussendoor staat ook Ori and the Will of the Wisps op de planning.

De komende weken ben ik nog wel bezig met Dishonored en Dishonored 2, heb nog enkele achievements die ik daar wil halen. Daarna door naar het Halo project. Het plan is om Halo Reach, Halo CE, Halo 2, Halo 3 & ODST op Legendary uit te spelen en nog wat andere achievements te behalen. Daar verwacht ik wel even zoet mee te zijn.

Fonzzz002 (crew)
Leuke line up heb je in de planning staan centurion81 . Ikzelf speel van alles door elkaar in zo'n weekend. Uurtje dit, later een uurtje dat. Games als Falcon Age, Robinson: The Journey en Tetris Effect voor VR. In de avond misschien The Cursed Forest of Distraint aanzetten.

Ik ga straks weer verder met Kentucky Route Zero, ben nu bij Act V dus zal niet heel lang meer duren voordat ik klaar ben denk ik. (Helaas, heerlijke game)

Wel mooi optijd klaar voor Animal Crossing: New Horizon! Nog maar zes dagen wachten.

Misschien dat ik tussendoor nog wat Final Fantasy X of X-2 probeer. Maar kom niet echt door de games heen...

Vorige week kreeg ik ineens weer Roller Coaster Tycoon kriebels, dus misschien dat die er komende dagen ook nog even tussendoor sneakt!

Ben bezig met de nieuwe Ori, Rocket League en Luigi's Mansion 3.

Ben tegenwoordig niet meer zo snel met gamen, dus ik neem lekker voor alles de tijd.

Daarna wil ik Kingdom Heart's 3 spelen en Smash Bros Ultimate eens serieus oppakken na anderhalf jaar.

The Council op PS4 staat op het hoofdmenu.
In de DS steekt nog Infinite Space en ik heb ook zin om verder te doen met Trails of Cold Steel op de PSVita. Ook Patapon op de PSP ligt nog rond.

mister-fool
Dit weekend speel ik Grim Dawn. Uitstekende Diablo-like. Tevens een spel waarbij je goed een podcast op kan zetten.

Ik ben momenteel bezig met Spyro, reignited trilogy. Het bevalt goed om weer eens een platformer / collectathon te spelen.

Is het nog weekend?

Ik ga hier aan beginnen: Rise of the Tomb Raider

centurion81 (moderator)
Het is alweer weekend! Dit weekend ben ik voor het eerst een Sonic game aan het spelen..het schijnt niet zo beste te zijn,maar vermaak me best prima met deze racende egel in Sonic Forces! Mede denk ik omdat het tijden geleden is dat ik iets cartoony gespeeld heb

All Seeing Fish
Begonnen aan The last Guardian.

centurion81 schreef:
Het is alweer weekend! Dit weekend ben ik voor het eerst een Sonic game aan het spelen..het schijnt niet zo beste te zijn,maar vermaak me best prima met deze racende egel in Sonic Forces! Mede denk ik omdat het tijden geleden is dat ik iets cartoony gespeeld heb

Heb je hiervoor nooit een Sonic game gespeeld? Dan kan ik je sowieso Sonic Generations (2011) aanraden. Die vond ik zelf helemaal geweldig. Ik heb ook gehoord dat Sonic Mania (2017) en Sonic Colors (2010) (die laatste heb ik zelf op de stapel liggen) heel tof moeten zijn.

Toch nog maar een stukje Control.

Het is niet leuk om te doen, maar heb dit weekend maar kleine klusjes voor in mijn woning opgepakt. En de boel schoon aan het maken. Tussendoor maar gewoon gamen en films om de tijd te doden.
Ben bang dat er nog veel weekenden gaan volgen voor iedereen in de wereld die op deze manier gaan verlopen.

Ik had dringend nood aan breinloos vertier.
Los Santos is hier uitermate voor geschikt: Grand Theft Auto V.

Spyro 2 gisteren uitgespeeld en vandaag begonnen aan de derde

centurion81 (moderator)
Het is weer die tijd van de week! Ik ben dit weekend bezig met Team Sonic Racing en een avondje Drawful 2 met vrienden gedaan

De komende weken post ik alleen maar "Animal Crossing" denk ik

Princess Piranha schreef:
De komende weken post ik alleen maar "Animal Crossing" denk ik

PETA is ervan op de hoogte bij deze en heeft je friend code

Trails of Cold Steel op PSV, al bezig sinds 2016.

Ben bezig met de mario en luigi superstar saga op 3ds. Speel daarnaast the Last of Us op een laag pitje met de vriendin. Vooral die laatste stelt nogal teleur tot nu toe.

Ten slotte staat morgen co-op Monaco op het menu!

centurion81 (moderator)
CarealotCarrot schreef:
Ben bezig met de mario en luigi superstar saga op 3ds. Speel daarnaast the Last of Us op een laag pitje met de vriendin. Vooral die laatste stelt nogal teleur tot nu toe.

Ten slotte staat morgen co-op Monaco op het menu!

Klinkt gezellig, maar je vriendin stelt teleur, of TLOU?

centurion81 schreef:
Het tweede kan logisch gezien niet, dus moet de vriendin maar wijken... :-P

centurion81 schreef:
(quote)

. Zal wel een freudiaanse verspreking zijn. Want eigenlijk stellen ze alletwee teleur, gameplay van LoU is saai. En als de vriendin speelt dan vliegt de camera zo snel heen en weer dat ik misselijk wordt.

Ach, we zetten door..

Sinner schreef:
(quote)

PETA is ervan op de hoogte bij deze en heeft je friend code

Haha shit! Tijd om onder te duiken

Hier nog steeds GTA 5, ik vermaak me kostelijk. Topgame!

Ik ben dit weekend bezig met Bayonetta en de Guns, Love and Tentacles DLC van Borderlands 3.

Cervantes (crew)
In het weekend ben ik van plan om verder te gaan met Super Mario Odyssey. Net de meeste manen binnen de woestijnwereld verzamelt en ik ben benieuwd waar het avontuur me verder zal brengen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:28 uur

geplaatst: vandaag om 22:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.