menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
centurion81 (moderator)
Ik zit weer helemaal in Gran Turismo Sport!

FFVII Remake, nu bij chapter 13 woohoo

centurion81 schreef:
Ik zit weer helemaal in Gran Turismo Sport!

I've noticed

Enjoy!

Sowieso Crash Team Racing: Nitro-Fueled, afgelopen weken deze fantastische game herontdekt.

Misschien ook starten met Until Dawn.

centurion81 (moderator)
Rode Zomerzon schreef:

Misschien ook starten met Until Dawn.

Ik heb bedacht alle games die in de PS Plus Collection zitten op de PS5 straks, voor nu links te laten liggen, maar wil dan Until Dawn ook zeker spelen, lijkt me heel tof!

Had van de week The witcher 2 op on hold gezet, aangezien ik per ongeluk mijn save gewist had door een stomme fout...maar pak hem de komende weken weer op.

Dit weekend dus op de PS4, good old memories beleven met Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning.

Het past misschien niet helemaal bij het onderwerp maar dit lijkt me een leuke plek om het te delen - het is tenslotte weekend.

Gisteren kwam ik op het lumineuze idee om in het ouderlijk huis - in de zolder - op jacht te gaan, meer bepaald naar wat er nog rest van mijn vroegere gamecollectie. Blijkt het reuze mee te vallen wat er bewaard is gebleven en in welke staat het verkeert! Wij noteren: een operationale SNES met 15 games, een perfect werkende Gamecube met een handvol spelletjes en zo'n 100 PS1 en PS2 games. Enig manco is een Playstation 2. Maar dat zullen we spoedig oplossen.

Best een fijn gevoel, de oude collectie terug in ere herstellen.

Ik ben bezig met Cities Skylines, waar elke keer toch steeds meer uur in gaat zitten dan gepland. Daarnaast zal ik vandaag Human Fall Flat gaan spelen met een maat en ik zal Rise of Insanity gaan spelen.

centurion81 (moderator)
Verder met Get Even, denk dat ik op 80 procent zit ongeveer, dus wellicht ook nog wat anders Get Even echt een heel vet spel, walking sim met adventure-elementen, puzzels en stealth Shooter elementen...een rare ontknoping zou er nog afbreuk aan kunnen doen, maar voor nu echt een aanrader!

Bezig met de Modern Warfare campagne, sinds ik die game deze week in bezit kreeg. Die speel ik morgen wel uit, moet nog 2 missies.

Ook maar weer Fifa 21 spelen, ook al is de game heel teleurstellend.

En Mario Sunshine of Galaxy om mee verder te gaan. Die start ik gewoon af en toe een uurtje op.

nog steeds FFVII Remake, chapter 17, het op 1 na laatste hoofdstuk, wel traditie-getrouw met oneindig aantal boss-fights

Eerder wat heb ik gespeeld maar dit waren dus voornamelijk Thronebreaker, Futuregrind, Headliner Novinews, Mini Motor Racing X en Moto Racer GT de laatste week. Allen op de switch vanwege het heen en weer catsitten.

centurion81 (moderator)
& 't is alweer weekend! Voor mij dan, haha
Gisteravond begonnen aan Nights of Azure, denk dat ik dat wat afwissel met potjes GT Sport dit weekend!

Fijn weekend allemaal!

Ik heb me voorgenomen om Paper Mario: The Origami King dit weekend weer eens uitgebreid te spelen. Paar weken terug gekocht, beetje daarna ondergesneeuwd met oa Mario Allstars, Fifa en Modern Warfare.

De tweede (en laatste?) DLC voor Pokemon Sword and Shield is gisteren uitgekomen. Heb al wat gespeeld maar zal daar de rest van het weekend verder mee gaan.

Gato Robot op Switch en verder met oftewel Uncharted 4 en/of 428 Shibuya Scramble. Of misschien toch iets anders, even een beetje "in between" games.

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
Gato Robot op Switch en verder met oftewel Uncharted 4 en/of 428 Shibuya Scramble. Of misschien toch iets anders, even een beetje "in between" games.

428 Shibuya leek mij nogal een omvangrijke game, meer dan een in beteren tussen 2 grotere maaltijden iig

ik was er al een hele tijd geleden mee begonnen, en ergens halverwege vast komen te zitten, centurion81. Kwestie van oppikken en dan uitzoeken wat precies de volgende scene is die ik moet triggeren, is een beetje te vaag geimplementeerd in dit spel. Maar ben ook in plaats daarvan met Uncharted 4 verder gegaan, is iets makkelijker als pick-up en play.

Sleeping Dogs remaster. Toch leuker dan ik dacht om weer eens te spelen.

Individueel en in teamverband doe ik al bijna 3 weken mee met The Great TrueAchievements Score Challenge 2020. Hierbij scoor je punten door achievements te halen met een zo groot mogelijke zogenaamde TA diff. Dolle pret natuurlijk want dankzij dit soort challenges grasduin je er vrolijk op los in je game library. Dus dit weekend maar es in de DLC van Little Nightmares gedoken, een game die ik al een lange tijd niet meer had aangeraakt. Blijft een aangename creepy game. Alle 3 de DLC’s met elk een duur van 1 a 2 uurtjes dan ook voltooid.

Ook een tijdje vermaakt met Unravel 2, daarvan had ik alle levels al eens gehaald maar nu was de opdracht: voltooi de level in 1 run zonder dood te gaan. Dat is me bij 3 levels gelukt dus 3 zeldzame achievements gehaald dus dikke punten. Ook nog ff een time trial geprobeerd bij een level maar dat is echt absurd moeilijk dus dat laat ik schieten. Maar wat een beauty van een game blijft Unravel 2, wederom van genoten.

Tot slot nog 2 a 3 uurtjes Hot Shot Racing gedaan en bij alle tracks (16 tracks) als 1e geëindigd wat weer een paar zeldzame achievements opleverde. Nu ook weer ingezien dat Hot Shot Racing toch wel een erg leuke game is, ga ik zeker verder spelen.

Inmiddels genoeg punten gehaald om tot ronde 4 te komen die maandag start dus morgen/vandaag ws ff rustig aan op een beetje hotshot racing na ws. Ik kan nog wel proberen om een bonus te halen maar dan moet ik 20 Xbox360 achievements halen, hmmm tempting....

Toevallig gisteren Hotline Miami 2 en Amnesia: Rebirth uitgespeeld. Ben opnieuw begonnen aan Resident Evil 4 (maar dit keer op professional mode. Get it? Leon: The Professional) en ben van plan 5 en 6 erachteraan te doen. Zit even te dubben wat ernaast te doen. Persona 5 Royal lukt me niet om in terug te komen; als je er eenmaal een tijdje pauzeert dan zit je er compleet uit. Terwijl het een gruwelijk goede game is. Ik zag ook dat Alien: Isolation - The Collection nu een forse korting heeft in de PS store en voor 11 euro te koop is. Wellicht dat ik daar eens aan ga beginnen.

Afgelopen weekend nog steeds Thronebreaker en Futuregrind, maar ook Wargroove weer opgepakt - maar allemaal met mate.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:53 uur

geplaatst: vandaag om 06:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.