Games / Algemeen / Wat ben jij nu en dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
1
geplaatst: 18 januari, 11:21 uur
Ik speel lekker een weekendje niks, op wat casual gaming na. Merkte dat ik vrij veel had gegamed afgelopen periode en even toe was aan niks.
Komende week zijn de plannen om te beginnen met Sonic x Shadow Generations en misschien ook Mad Max.
Komende week zijn de plannen om te beginnen met Sonic x Shadow Generations en misschien ook Mad Max.
2
geplaatst: 25 januari, 20:35 uur
Dit topic leeft niet meer zo he? Jammer, vond het leuk te lezen wat iedereen speelt.
Heb deze week vijf uurtjes in Avatar Frontiers of Pandora gestopt (gratis trial-weekend met max 5 uur) en verder bezig met Sonic x Shadow Generations en Mad Max.
Heb deze week vijf uurtjes in Avatar Frontiers of Pandora gestopt (gratis trial-weekend met max 5 uur) en verder bezig met Sonic x Shadow Generations en Mad Max.
3
geplaatst: 25 januari, 23:42 uur
Ik kan hier gewoon niet elke week een update schrijven, omdat ik blijkbaar games kies die eeuwen duren, zoals deze keer Hundred Line 

3
geplaatst: 26 januari, 00:18 uur
Nou bij mij zijn de games ook al enige tijd hetzelfde.
Ik loop wel langzaam tegen het eind van Shadow Warrior 2 aan op de Xbox One.
Verder speel ik regelmatig Jotunnslayer, Fatal Fury en Sonic Crossworlds op de PC.
Met de nieuwe sets zijn ook de rondjes Hearthstone en Magic Arena weer bovengemiddeld.
En Seasons of Story Grand Bazaar en Captain Tsubasa maken momenteel het mooie weer op de Switch.
...en hier en daar gooi ik wel even een shooter, demo of beat 'm up ertussen op eender welk systeem.
Ik loop wel langzaam tegen het eind van Shadow Warrior 2 aan op de Xbox One.
Verder speel ik regelmatig Jotunnslayer, Fatal Fury en Sonic Crossworlds op de PC.
Met de nieuwe sets zijn ook de rondjes Hearthstone en Magic Arena weer bovengemiddeld.
En Seasons of Story Grand Bazaar en Captain Tsubasa maken momenteel het mooie weer op de Switch.
...en hier en daar gooi ik wel even een shooter, demo of beat 'm up ertussen op eender welk systeem.
3
geplaatst: 26 januari, 08:46 uur
Nog steeds met Assassin's Creed 2 bezig. Loop wel tegen het einde van de game aan. Ik word soms gek van de controls, maar qua verhaal/omgeving/personages is dit geweldig.
3
geplaatst: 29 januari, 10:01 uur
Op een beetje Pokemon Gold op mijn 2ds na weinig gegamed de laatste tijd. Druk met het schrijven van een afstudeerscriptie. Ik ga de komende tijd een beetje verdelen onder de volgende games waar ik al mee bezig was:
Ghost of Yotei
Undead Nightmare (zo'n beetje halverwege)
Metroid Prime 4
Cast n Chill
Ghost of Yotei
Undead Nightmare (zo'n beetje halverwege)
Metroid Prime 4
Cast n Chill
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 31 januari, 16:12 uur
centurion81 schreef:
Lekker aan het puzzelen in Agent A: A Puzzle in Disguise...een adventure die speelt als een escape room, leuk!
Lekker aan het puzzelen in Agent A: A Puzzle in Disguise...een adventure die speelt als een escape room, leuk!
Vandaag deze weer verder opgepakt, inmiddels laatste chapter!
Vrij drukke periode momenteel, druk met werk, jongste kind net begonnen op school, etc.
Interesse inmiddels wel weer wat van lezen richting gamen. Gamen op mn laptop is wel een beetje mn ding geworden, al heb ik ook een half jaar abo op Cinemember gekregen voor mn verjaardag - als het 's avonds even past kijk ik een leuke filmhuis-film 
3
geplaatst: 31 januari, 23:35 uur
Ik game de laatste tijd voornamelijk op mijn switch 2. Het portabel zijn is een must, omdat ik de laatste 4 maanden 7 weken of zo in het buitenland heb vertoeft. Paar weken weg, week terug etc is niet echt bevorderlijk om thuis op de PS5 een spel mooi af te ronden. Maar de switch2 is hier wel perfect voor, zeker in de vlieger.
2
geplaatst: 1 februari, 11:32 uur
Ik ben klaar met Sonic x Shadow Generations, maar andere games lopen alweer.
Ben begonnen aan Mad Max en aan Doom The Dark Ages. En ik wil wil ook wel op korte termijn de drie Donkey Kong Country games op Switch Online spelen.
Ben begonnen aan Mad Max en aan Doom The Dark Ages. En ik wil wil ook wel op korte termijn de drie Donkey Kong Country games op Switch Online spelen.
2
geplaatst: 6 februari, 18:27 uur
Onder andere bezig met de Gollum game momenteel die ik heb vanuit een aantrekkelijke aanbieding.
Best te doen tot zo ver in zijn huidige staat.
Best te doen tot zo ver in zijn huidige staat.
3
geplaatst: 6 februari, 22:29 uur
Los van de titels waar ik al mee bezig ben, ben ik Donkey Kong County (1) gestart op Switch Online. Dat is ook het enige platform waar ik het op kan spelen, want ik ging in de eerste wereld al tig keer dood door die houten vaten en mijn gebrekkige timing
Leve de terugspoel functie.
Ik wil dit jaar de drie delen spelen + DKC Returns HD en Tropical Freeze.
Leve de terugspoel functie.Ik wil dit jaar de drie delen spelen + DKC Returns HD en Tropical Freeze.
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 7 februari, 10:28 uur
Rush Rally Origins momenteel! Mooiste top down (Naja meer helicopter perspectief )racer die ik tot nu toe speelde! Weet nog niet hoe lang het leuk blijft
2
geplaatst: 9 februari, 09:07 uur
Hogwarts Legacy op dit moment. Neem rustig de tijd om alles te ontdekken. Het begin belooft in ieder geval veel goeds.
3
geplaatst: 10 februari, 09:31 uur
Scriptie inmiddels ingeleverd dus gisteren gelijk weer bezig gegaan met Ghost of Yotei. Heerlijke game waar het alleen al lekker is om rustig door de omgeving te lopen.
De Megaman Zero/ZX Legacy collection trekt ook mijn aandacht. Megaman Zero 1 is zeer taai maar heeft zulk schitterend en kleurrijk artwork dat het gewoon genieten is. Ik denk ik alle games van die collectie de komende tijd rustig ga doorlopen.
Red Dead Undead Nightmare begint me qua gameplay een beetje eentonig te worden. Ik zal hem wel uitspelen voor de prachtige cynische dialogen maar ben stiekem blij als het er straks op zit.
De Megaman Zero/ZX Legacy collection trekt ook mijn aandacht. Megaman Zero 1 is zeer taai maar heeft zulk schitterend en kleurrijk artwork dat het gewoon genieten is. Ik denk ik alle games van die collectie de komende tijd rustig ga doorlopen.
Red Dead Undead Nightmare begint me qua gameplay een beetje eentonig te worden. Ik zal hem wel uitspelen voor de prachtige cynische dialogen maar ben stiekem blij als het er straks op zit.
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 11 februari, 07:43 uur
Begonnen met Pinball FX op de laptop en Just Dance 2026 weer oppakken, er zijn wat van mijn hiscores gesneuveld door mijn oudste dochter, kijken wat ik daar nog aan kan doen...game ervaring vs kind dat op Street Dance zit 

1
geplaatst: 11 februari, 12:32 uur
Komend weekend ga ik High of Life 2 spelen op Gamepass, verschijnt vrijdag als het goed is. En volgende week komt de Avatargame op Gamepass, kan ik daarmee verder.
Merk wel dat ik dit jaar nog geen echte topgame heb gespeeld, alleen 3-tjes en 3,5-tjes games. Dat is weer een minpunt van bv Gamepass hebben. En toch voel ik wel de drang die games te spelen, maar ik start liever weer binnenkort wat games op die ik zelf al in huis heb en wat wel echte toppers lijken te zijn.
Merk wel dat ik dit jaar nog geen echte topgame heb gespeeld, alleen 3-tjes en 3,5-tjes games. Dat is weer een minpunt van bv Gamepass hebben. En toch voel ik wel de drang die games te spelen, maar ik start liever weer binnenkort wat games op die ik zelf al in huis heb en wat wel echte toppers lijken te zijn.
3
geplaatst: 20 februari, 10:53 uur
Ik zit helemaal in Kingdom Come Deliverance 2. Gisteren de game aangeschaft en meteen 7 uur lang gegamed. Is een tijd geleden dat ik zo in een game gezogen werd.
5
centurion81 (moderator)
geplaatst: 23 februari, 10:15 uur
Deze voorjaarsvakantie de magie van Mario Odyssey aan het herbeleven door het samen met de kinderen te spelen...dochters van 8 en 6 gaan al redelijk, zoontje van 4 is het echt nog te lastig voor. Hernieuwde waardering voor de wijze waarop Nintendo hulp systemen heeft om kids vertrouwd te maken en op weg te helpen 

3
geplaatst: 23 februari, 22:40 uur
Dit weekend aan The Last Campfire begonnen en zondagavond de platinum trophie behaald.
3
geplaatst: 24 februari, 18:10 uur
Eventjes een paar dagen niets gespeeld buiten Magic en Hearthstone. Pak de komende dagen Crisol en Shadow Warrior 2 wel weer op. En heb online de Neo Geo Pocket Collection V1 erg goedkoop weten te scoren (20 euro). Dus even afwachten wanneer die in de bus valt.
6
geplaatst: 24 februari, 23:41 uur
Ik heb Triangle Strategy maar weer eens opgepakt, probeer deze keer ook de laatste 7 chapters af te ronden. En als ik dan nog tijd vind toch eens eindelijk Yakuza Kiwami 3 verder aanpakken.
3
geplaatst: 1 maart, 11:14 uur
Afgelopen week de Kirby and the Forgotten Land DLC doorgespeeld. Hier en daar nog wat collectibles te halen. Ook mijn Pokemon Leafgreen playthrough opgestart, daar ga ik lekker mee aan de slag de komende tijd. Ik ben de laatste weken ook langzaam me een weg aan het battlen door Mario + Rabbids Sparks of Hope. Steeds lekker een paar potjes in de trein van en naar werk. Heerlijke game ook net als zijn voorganger.
De andere twee grote titels die ik aan het spelen was: Prime 4 en Ghost of Yotei staan heel even on hold maar worden binnenkort weer goed opgepakt.
De andere twee grote titels die ik aan het spelen was: Prime 4 en Ghost of Yotei staan heel even on hold maar worden binnenkort weer goed opgepakt.
5
geplaatst: 1 maart, 15:04 uur
Sinds Animal Crossing: New Horizons een update heeft gekregen dit jaar (En mijn arm nu meer dan een maand uit het gips is
), ben ik weer lekker aan het gamen! Elke week kan ik langere speelsessies doen, dus het gaat de goede kant op.
), ben ik weer lekker aan het gamen! Elke week kan ik langere speelsessies doen, dus het gaat de goede kant op.
2
geplaatst: 1 maart, 15:32 uur
Momenteel bezig met Assassin’s Creed: Mirage op Game Pass.
Betaal er bijna dertig per maand voor momenteel dus kan er net zo goed ook af en toe iets mee doen dan.
Betaal er bijna dertig per maand voor momenteel dus kan er net zo goed ook af en toe iets mee doen dan.
3
geplaatst: 1 maart, 16:43 uur
Princess Piranha schreef:
Sinds Animal Crossing: New Horizons een update heeft gekregen dit jaar (En mijn arm nu meer dan een maand uit het gips is
), ben ik weer lekker aan het gamen! Elke week kan ik langere speelsessies doen, dus het gaat de goede kant op. Welkom terug prinses van Gamesmeter!
Nog leuke Nintendotitels liggen?
Ben zelf nu weer met Mad Max bezig.
1
geplaatst: afgelopen dinsdag om 15:10 uur
Nog steeds bezig met Hogwarts. Ben nu wel met het laatste gedeelte bezig. Plus wat zijmissies rond Poppy en Sebastian.
* denotes required fields.