menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
avatar van -marco-
Dit weekend genoeg game tijd, dus

Helldivers 2
COD MW3
Beetje Mario VS DK

Wellicht ook nog wat POP Lost crown en TLOU 2

avatar van Vincentvalentine
Ik heb vorige week Persona 3 uitgespeeld en ga morgen beginnen met Seven Pirates.

avatar van Confusie
Twijfel momenteel tussen Tomb Raider of Pacific Drive voor aanschaf.

Gek genoeg neig ik het meest naar Tomb Raider en denk ook wel dat die het gaat worden.

Verder stond gister Dead Island 2 ineens op Game Pass dus daar ben ik dit weekend ook lekker mee bezig.

avatar van -marco-
Maar we beginnen (zoals elk weekend) met een goed glas whisky, dikke Cubaanse sigaar en nieuwe muziek

avatar van CarealotCarrot
Speel momenteel Zelda skyward sword.

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
Eigenlijk speel ik de laatste tijd vooral Disney Speedstorm of Nickelodeon All-Star Brawl 2. Fijne games om aan het einde van een drukke dag "vlug ff wat potten te doen", zonder langdurig te hoeven klaarzitten. Als ik meer tijd/zin heb dan gaat de aandacht naar Death Mark II. Een soort horror Phoenix Wright game. Bevalt goed .

avatar van Eraser2
Heb bijna de hele maand februari mijn vrije tijd besteed aan het kijken van blu rays. Wordt nu tijd om het gamen weer op te pakken.

Op de Switch Red Dead Redemption, ben ongeveer op 50%.

Op de Ps5 begin ik aan iets nieuws, zal 1 van deze worden:

Resident Evil HD
Little Nightmares II
Observer
Terminator Resistance Annihilation Line

avatar van Eraser2
Had gisteravond de smaak te pakken en speelde zo'n 10 main missions achter elkaar in Red Dead op de Switch. Ben nu bij het laatste kwart van de game zo ongeveer. Hier een beetje mee verder.

De aankondiging van een nieuwe Pokemon Legends game (die me niet zoveel deed) heeft me doen beseffen dat ik aardig dicht bij een complete Pokedex van Legends Arceus was. Van het weekend even bekijken hoeveel ik er nog moet en alvast mee aan de slag.

Op de Ps5 lekker verder met Little Nightmares II, kleine start mee gemaakt van de week.

Fijn weekend allemaal!

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Switch Fire Emblem, PS5 Life is Strange 2

avatar van Princess Piranha
Weer lekker verder met Monster Hunter Stories 2, maar heb ook Little Gator Game opgepakt van de week. Die speel ik dan als de Switch bezet is door vriendlief

avatar van Manny Calavera
Uncharted 2.

avatar van Eraser2
Vanmiddag Red Dead uitgespeeld op de Switch. Nu tijd voor een wat kortere game. Oxenfree en Little Nightmares II denk ik dit weekend.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
geplaatst:
Gran Turismo 7 weer wat opgepakt deze week, er zijn tegenwoordig weekly challenges, dat vind ik wel aardig om mee bezig te zijn

Verder ook nog steeds bezig met Fire Emblem op de Switch. De GBA emulator van Switch Online heeft een insta-save en terugspoelfunctie, die zorgen dat ik bij een ongewenste uitkomst/slechte afweging niet een heel chapter overnieuw hoef te spelen, dat is toch echt wel fijn!

...en ik moet Life is Strange 2 weer oppakken, iig chapter uitspelen voordat ik het verhaal wat begin te vergeten

En dat concurreert allemaal met een animeserie op Netflix die ik aan het kijken ben: Heroic Legend of Arslan, beetje Fire Emblem setting ook trouwens!

avatar van Eraser2
geplaatst:
Jedi Survivor op de Ps5, Super Mario RPG op de Switch en ik zit weer in een Pokemon vibe. Dus opnieuw begonnen met Heartgold op de DSi.

avatar van Princess Piranha
geplaatst:
centurion81 schreef:
Verder ook nog steeds bezig met Fire Emblem op de Switch. De GBA emulator van Switch Online heeft een insta-save en terugspoelfunctie, die zorgen dat ik bij een ongewenste uitkomst/slechte afweging niet een heel chapter overnieuw hoef te spelen, dat is toch echt wel fijn!

Dat is wel een voordeel van het spelen op de Switch De latere FE's hebben trouwens een turnwheel mechanic, dus dat is een beetje hetzelfde idee. Fijne toevoeging, scheelt een hoop tijd!

centurion81 schreef:
En dat concurreert allemaal met een animeserie op Netflix die ik aan het kijken ben: Heroic Legend of Arslan, beetje Fire Emblem setting ook trouwens!

Jaaaa toffe serie! Ik kreeg daar ook heel erg Fire Emblem vibes van haha. Een gezelschap dat verder uitbreid en het politieke spelletje eromheen.

avatar van Eraser2
Princess Peach Showtime vooral. Tussendoor ook een beetje bezig met de DS Pokemon games.

avatar van -marco-
Morgen ff Peach spelen en wat potjes COD MW3, waar ik me ook alweer enige tijd zeer mee vermaak.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:12 uur

geplaatst: vandaag om 10:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.