Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
2
geplaatst: 27 september, 16:26 uur
Zelda Echoes of Wisdom en MK1 Chaos Reigns DLC.
Die laatste had ik even gemist dat ie al uit was
Die laatste had ik even gemist dat ie al uit was
3
geplaatst: 27 september, 17:25 uur
Zit wat krap in de tijd in de avonden de laatste tijd maar ben nog met Astro Bot bezig. Hoop hem volgende week uit te spelen.
2
geplaatst: 9 oktober, 22:23 uur
Oké, het is nog geen weekend maar ik ga er wel deze week mee beginnen:
Uncharted 3: Drake's Deception (2011) - GamesMeter.nl
Erg veel zin in. Na Astro Bot weer even toe aan wat zwaarders.
Uncharted 3: Drake's Deception (2011) - GamesMeter.nl
Erg veel zin in. Na Astro Bot weer even toe aan wat zwaarders.
1
geplaatst: 11 oktober, 13:56 uur
Dit weekend hopelijk weer verder met Zelda: Echoes of Wisdom. Mijn vriend is daar gister mee begonnen, dus weer vechten om de Switch nu
2
geplaatst: 11 oktober, 14:13 uur
Separate ways DLC RE4 remake. Was deze helemaal vergeten, dankzij Banjo zojuist opgepakt
1
geplaatst: 11 oktober, 18:25 uur
Ik kan maar niet genoeg krijgen van Prince of Persia: The Lost Crown en de horror tijd komt er ook weer aan met Tormented Souls...
0
geplaatst: 11 oktober, 19:57 uur
Bramble The Mountain King. Wellicht hier en daar een potje Beneath Oresa en stukjes Potion Permit.
0
geplaatst: 11 oktober, 20:38 uur
Sinner schreef:
Bramble The Mountain King.
Bramble The Mountain King.
Oeh! een horror sprookje ik ben nieuwsgierig wat je daar van vind...
Dat is ook wel zo'n typisch spel om in een verzameling te hebben heb je hem fysiek gekocht?.
En Cocoon trouwens ook .
0
geplaatst: 11 oktober, 21:25 uur
Banjo schreef:
Dat is ook wel zo'n typisch spel om in een verzameling te hebben heb je hem fysiek gekocht?.
En Cocoon trouwens ook .
(quote)
En Cocoon trouwens ook .
Nee een paar maanden terug digitaal op de Xbox One. Was erg goedkoop. Bevalt echt erg goed. Ik weet niet eens of hij fysiek uitgekomen is tbh.
1
geplaatst: 11 oktober, 21:52 uur
Bramble: The Mountain King (2023) - GamesMeter.nl de fomo is strong in this one...
1
geplaatst: 12 oktober, 14:21 uur
Nog steeds Echoes of Wisdom, ik nader rustig het einde nu. Vermaak me er goed mee!
Verder vanwege het feit dat ik Sparking Zero nog niet in huis kan halen (gaming budget is even op) maar even met FighterZ en Xenoverse 2 bezig op de Switch.
Verder vanwege het feit dat ik Sparking Zero nog niet in huis kan halen (gaming budget is even op) maar even met FighterZ en Xenoverse 2 bezig op de Switch.
1
geplaatst: 17 oktober, 20:13 uur
Lekker lang weekend voor de verandering. Echoes of Wisdom uitgespeeld van de week, ga later nog eens verder om zoveel mogelijk sidequests te pakken. Voor nu eerst Paper Mario Thousand Year Door oppakken. Die had ik ook nog liggen sinds de zomer. En het is spooky season dus ook wat horror films kijken en wellicht games als Metro 2033 en Ghostbusters op de Switch.
0
geplaatst: 18 oktober, 12:50 uur
Ben deze week gestart met Uncharted 3, bevalt goed. Ga ik lekker mee door.
Ook EA FC 25 aan het spelen.
Komende periode gaat druk worden met nieuwe games. Als de reviews goed zijn haal ik de nieuwe Life is Strange en ook tegelijk komt ook Black Ops 6 uit op Gamepass. Wil die campagne wel spelen en heb er wel een maandje Gamepass voor over. En dan volgt ook nog Indiana Jones in december. En ik wil ook nog Mario Bros 3 beginnen en Mafia 2 ligt hier klaar om gestart te worden. Pfff, games zat, tijd niet.
Ook EA FC 25 aan het spelen.
Komende periode gaat druk worden met nieuwe games. Als de reviews goed zijn haal ik de nieuwe Life is Strange en ook tegelijk komt ook Black Ops 6 uit op Gamepass. Wil die campagne wel spelen en heb er wel een maandje Gamepass voor over. En dan volgt ook nog Indiana Jones in december. En ik wil ook nog Mario Bros 3 beginnen en Mafia 2 ligt hier klaar om gestart te worden. Pfff, games zat, tijd niet.
1
geplaatst: 18 oktober, 13:02 uur
Until Dawn staat op het programma dit weekend. Daarna komen eindelijk de originele Life is Strange en Uncharted 4 aan de beurt. Plus Uncharted The Lost Legacy uiteraard.
0
geplaatst: 18 oktober, 13:05 uur
Grand Theft Auto V vorige week eindelijk uitgespeeld overigens. Geen superlange game ofzo, maar heb m'n tijd er voor genomen.
1
geplaatst: 18 oktober, 14:20 uur
IH88_Trinity schreef:
Until Dawn staat op het programma dit weekend. Daarna komen eindelijk de originele Life is Strange en Uncharted 4 aan de beurt. Plus Uncharted The Lost Legacy uiteraard.
Vet hoor, de originele LiS is een van de meest emotionele games ooit voor mij. Keuzes die je maakt beïnvloeden daar het verhaal enorm.
Uncharted 4 en uitbreiding ga ik komend jaar spelen. Eerst deel 3 nu.
3
geplaatst: 18 oktober, 21:14 uur
Blasphemous 2 een beetje Mario Party Jamboree dit weekend.
Goed weekend allen!
Goed weekend allen!
3
geplaatst: 26 oktober, 11:57 uur
Ben weer een beetje random bezig afgelopen week. Paper Mario speel ik in korte fases afgewisseld met wat trophy hunts in RE2 remake. Gisteren ineens zin in Bloodstained Curse of the Moon 2 en daardoor nu weer zin in Aria of Sorrow. Dus die combinatie zal het wel een beetje zijn dit weekend.
0
geplaatst: 26 oktober, 15:30 uur
Weinig gamen dit weekend ivm werk
Paar potjes MP COD Black Ops 6 wellicht.
Paar potjes MP COD Black Ops 6 wellicht.
5
geplaatst: 26 oktober, 17:33 uur
Zit in de eindfase van Uncharted 3. Hopelijk na dit weekend ergens volgende week uitspelen.
1
geplaatst: vandaag om 01:03 uur
- Metaphor Refantazio - PS5 ...maar hier moet ik nog ingeraken
En af en toe als tussendoortje op de switch:
- Shogun Showdown
- Peglin
- Super Mario Party Jamboree
En af en toe als tussendoortje op de switch:
- Shogun Showdown
- Peglin
- Super Mario Party Jamboree
1
geplaatst: vandaag om 09:48 uur
Had dit jaar al een paar keer mijn 20 game challenge gedeeld die ik doe met een vriend van me. We naderen het einde van het jaar en er staan nog 4 games open. Daar zal ik me op focussen komende periode.
[v] Star Wars Jedi Survivor (Ps5)
[v] Resident Evil 4 (Ps5)
[v] The Callisto Protocol (Ps5)
[v] Terminator Resistance (Ps5)
[v] Super Mario RPG (Switch)
[v] Hogwarts legacy (Ps5)
[v] The Mummy Demastered (Switch)
[v] Red Dead Redemption (Switch)
[v] Forgotton Anne (Switch)
[v] Nuclear Blaze (Switch)
[v] Princess Peach Showtime! (Switch)
[v] Metroid Zero Mission (GBA)
[v] Blade Runner (Switch)
[v] Tunic (Switch)
[ ] TLOZ Ocarina of Time (3DS)
[ ] Professor Layton and the Curious Village (DS)
[v] TLOZ Echoes of Wisdom (Switch)
[v] Assassin's Creed Mirage (Ps5)
[ ] Paper Mario the Thousand Year Door (Switch)
[ ] Castlevania: Aria of Sorrow (Switch)
[v] Star Wars Jedi Survivor (Ps5)
[v] Resident Evil 4 (Ps5)
[v] The Callisto Protocol (Ps5)
[v] Terminator Resistance (Ps5)
[v] Super Mario RPG (Switch)
[v] Hogwarts legacy (Ps5)
[v] The Mummy Demastered (Switch)
[v] Red Dead Redemption (Switch)
[v] Forgotton Anne (Switch)
[v] Nuclear Blaze (Switch)
[v] Princess Peach Showtime! (Switch)
[v] Metroid Zero Mission (GBA)
[v] Blade Runner (Switch)
[v] Tunic (Switch)
[ ] TLOZ Ocarina of Time (3DS)
[ ] Professor Layton and the Curious Village (DS)
[v] TLOZ Echoes of Wisdom (Switch)
[v] Assassin's Creed Mirage (Ps5)
[ ] Paper Mario the Thousand Year Door (Switch)
[ ] Castlevania: Aria of Sorrow (Switch)
* denotes required fields.