menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Ben al een dag of 10 op vakantie dus aangewezen op handheld gamen op de Switch. Vooral bezig met Tunic en de ultieme zomerse game OlliOlli World. Bij een vriend samen bezig met Lonely Mountain Downhill, ook erg leuk om de challenges daarvan te doen.

Heb weinig tijd dit weekend voor gamen gehad, maar heb Super Mario Bros 2 wel opgestart.

Visueel een stuk mooier dan de voorganger, maar wat een brakke controls zeg. Iets vastpakken en terug smijten is een pain in the ass.

Blade Runner Enhanced op de Switch en Professor Layton and the Curious Village op de DS slokken mijn game tijd op momenteel.

Vandaag is het er niet van gekomen. Hele dag weggeweest met vrienden, maar morgen word het gegarandeerd weer Alone in the Dark.

...en ik kreeg vanmiddag toevallig te horen dat iemand misschien nog een key voor Robocop heeft liggen. Dat zou ik ook bijzonder leuk vinden.

Heb deze week Super Mario Bros 2 afgerond.

Komende week een start maken met de Paper Mario remake.

Gister de eindbaas geklopt van Unicorn Overlord! Met 72 uur op de teller, viel wel in de smaak dus

Tijdje terug begonnen aan Immortals: Fenyx Rising. Daar heb ik een paar uurtjes inzitten nu, maar merk dat ik er steeds geen zin in heb. Dus misschien opzoek naar iets anders om te gamen.

centurion81 (moderator)
Quarantine Circular hier

Op dit moment veelal bezig met Baldur's Gate III. Nogal een grote game dus dat gaat me nog wat tijd kosten.

Lekker Star Wars Outlaws.

Ook star wars outlaws en the legend of Zelda.

Ik heb ampet iets gespeeld. Maar ik ga nou toch echt verder met Alone in the Dark.

De DLC van Terminator Resistance op de Ps5 en nog steeds tussen Professor Layton op de DS.

Vriend van mij heeft Let's Go Pikachu gekocht dus ben zelf ook met een nieuwe playthrough begonnen zodat we kunnen battlen en de pokedex kunnen vullen.

Zin in een weekendje lekker gamen zal vooral Outlaws zijn waar ik nog steeds erg lekker inzit maar ik heb ook nog Expeditions de Mudrunner Game en onlangs weer PS Plus afgesloten voor Little Nightmares 2 met name.

Verder staat er op Game Pass inmiddels een Star Trucker wat ook wel in mijn straatje moet zijn aangezien ik zowel into space als trucking games ben en dit moet een hele aardige combinatie zijn van die twee begrijp ik.

Van de week de Terminator Resistance DLC uitgespeeld. Was weer genieten.
Dit weekend is Little Nightmares 2 aan de beurt op de Ps5. Oh ja en ook Professor Layton op de DS nog steeds.

Hele week al bezig met Assassin's Creed Mirage. Heeft wel die oude feel weer, toffe setting ook. Combat is niet heel erg lekker uitgewerkt, dat is wel een minpuntje.

Astro Bot, nu aan 149 bots gered na 10u spelen.

Heb Mario Wonder afgerond en ben gestart met Astro Bot, die bevalt me geweldig. Zo'n game hebben we allemaal af en toe eens nodig. Ook nog bezig met de nieuwe Super Monkey Ball tussendoor.

Assassin's Creed Mirage uitgespeeld afgelopen week. Zit nog steeds wel in die sferen dus ga een beetje bezig met de Ezio collection en Valhalla om die honger nog verder te stillen.

Momenteel Potion Permit op de Switch. Bijzonder aardig cozy adventure game. Wellicht dat ik ook aan iets helemaal anders begin tussendoor.

Verwacht SW Outlaws straks uit te spelen en dan richt ik me op Astrobot

-marco- schreef:
Verwacht SW Outlaws straks uit te spelen en dan richt ik me op Astrobot

Heb je trouwens de normale of de deluxe editie met de extra missies DLC?

Sinner schreef:
(quote)

Heb je trouwens de normale of de deluxe editie met de extra missies DLC?

Als je Outlaws bedoeld, dat laatste, speel hem namelijk via Ubisoft+

Maar Astrobot ook de deluxe

-marco- schreef:

Als je Outlaws bedoeld, dat laatste, speel hem namelijk via Ubisoft+

Maar Astrobot ook de deluxe

Bedoelde inderdaad Outlaws. Omdat ik meende dat er iets van missies met wat oude bekenden inzaten.

Astrobot had ik geen idee dat er een Deluxe versie van was. Dom natuurlijk. Aangezien dat zowat de standaard is tegenwoordig.

Ik zit nog diep in Astro Bot.

Elke sessie speel ik met een grote lach. Doe er expres niet te snel over, anders ben je er zo doorheen.

Sinner schreef:
(quote)

Bedoelde inderdaad Outlaws. Omdat ik meende dat er iets van missies met wat oude bekenden inzaten.

Astrobot had ik geen idee dat er een Deluxe versie van was. Dom natuurlijk. Aangezien dat zowat de standaard is tegenwoordig.

Het is echt zo'n flauwekul, zulke deluxe dingen.

ASTRO BOT Digital Deluxe Edition - store.playstation.com

Wow, een digitale soundtrack, wat skins en PSN avatars.

Mensen moeten niet voor dit soort bullshit willen betalen.

Manny Calavera schreef:
(quote)

Het is echt zo'n flauwekul, zulke deluxe dingen.

ASTRO BOT Digital Deluxe Edition - store.playstation.com

Wow, een digitale soundtrack, wat skins en PSN avatars.

Mensen moeten niet voor dit soort bullshit willen betalen.

Jij vind het bullshit Ik vind een tientje extra prima voor dergelijke content.

Klopt, maar ik neem aan dat we allemaal hier voor eigen mening praten.

Gaat me ook niet om die game, maar in zijn algemeenheid. Betaal 10 euro meer en speel het 3 dagen eerder!!!! Echt, het gaat bij die deluxe dingen nergens meer over.

Maar ik koop sowieso nog weinig games fullprice bij release. Zijn ze niet waard.

Astro Bot gelukkig wel, game was helemaal klaar zonder bugs en gedoe.

Manny Calavera schreef:
Klopt, maar ik neem aan dat we allemaal hier voor eigen mening praten.

Gaat me ook niet om die game, maar in zijn algemeenheid. Betaal 10 euro meer en speel het 3 dagen eerder!!!! Echt, het gaat bij die deluxe dingen nergens meer over.

Maar ik koop sowieso nog weinig games fullprice bij release. Zijn ze niet waard.

Astro Bot gelukkig wel, game was helemaal klaar zonder bugs en gedoe.

Omdat je zei: Mensen moeten dit niet willen kopen

Ik vind die drie dagen eerder ook vaak wel fijn, maar ben dan ook een ongeduldig type, dat alles altijd gelijk wil hebben

Ja, ik vind dat mensen het niet zouden moeten doen. Dan hou je zulke waardeloze deals alleen maar in de lucht.

Of neem Ubisoft met SW Outlaws, waar de gewone koper een bepaalde missie met Jabba the Hutt niet kan spelen. Werkelijk schandalig, daar dwingen ze de fans emotioneel gezien de duurdere versie te halen.

Nieuwe Fifa komt ook weer uit, geloof sinds gister speelbaar voor bepaalde mensen. Geen idee. Normale release is komend weekend. Ik kan wel wachten.

Denk alleen dat ik bij GTA 6 gek zou worden als mensen het eerder mogen spelen, maar neem aan dat Rockstar zulke dingen niet doet.

Het is geen verwijt aan jou hoor, maar wel aan de gamebedrijven. Ze kunnen nauwelijks nog een game releasen zonder bugs en errors (wel grappig trouwens, speelde je SW Outlaws een weekje eerder, was je savegame kapot bij een update en moest men opnieuw beginnen, over klantvriendelijkheid gesproken...) maar ze willen wel elke extra cent van de gamer hebben die eruit te persen valt.

Ik koop ook nooit DLC, fuck dat.

Mijn main game de komende week zal de nieuwe Zelda zijn. Verder ga ik me de komende tijd wat meer richten op mijn boek en film backlog. Daar vind ik het herfstige weer uiterst geschikt voor.

Zelda Echoes of Wisdom en MK1 Chaos Reigns DLC.
Die laatste had ik even gemist dat ie al uit was

Zit wat krap in de tijd in de avonden de laatste tijd maar ben nog met Astro Bot bezig. Hoop hem volgende week uit te spelen.

Oké, het is nog geen weekend maar ik ga er wel deze week mee beginnen:

Uncharted 3: Drake's Deception (2011) - GamesMeter.nl

Erg veel zin in. Na Astro Bot weer even toe aan wat zwaarders.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:47 uur

geplaatst: vandaag om 09:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.