Games / Algemeen / Wat ben jij nu en dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
4
geplaatst: 30 mei, 10:42 uur
Mijn hoofd lag er uit dus ik was out maar begin eindelijk weer een beetje back in de game te komen met The Precinct die ik al sinds release heb en waar ik lang naar heb uitgekeken en wordt ook serieus hoog tijd dat ik eens met DOOM: The Dark Ages ga beginnen waar ik eveneens lang naar heb uitgekeken.
1
geplaatst: 30 mei, 13:44 uur
Confusie schreef:
Mijn hoofd lag er uit dus ik was out maar begin eindelijk weer een beetje back in de game te komen met The Precinct die ik al sinds release heb en waar ik lang naar heb uitgekeken en wordt ook serieus hoog tijd dat ik eens met DOOM: The Dark Ages ga beginnen waar ik eveneens lang naar heb uitgekeken.
Ik heb serieus geen van de laatste drie Doom games gespeeld. Kwam op mij iets te hyper qua gameplay over, maar ik heb nog een paar maandjes Gamepass om te activeren, dus misschien later dit jaar toch maar eens proberen.
5
geplaatst: 2 juni, 20:50 uur
Super Mario Galaxy afgerond.
Ben nu bezig met Life is Strange Double Exposure en vanaf donderdag Mario Kart World.
Heb eigenlijk wel een beetje genoeg Life is Strange achtige games gespeeld, maar ik kan het toch niet laten om die ene die ik nog moet toch te starten. En Max Caulfield is terug.
Ben nu bezig met Life is Strange Double Exposure en vanaf donderdag Mario Kart World.
Heb eigenlijk wel een beetje genoeg Life is Strange achtige games gespeeld, maar ik kan het toch niet laten om die ene die ik nog moet toch te starten. En Max Caulfield is terug.
2
geplaatst: 8 juni, 23:22 uur
Dead Space en probeer richting de 100% te raken bij Kirby and the Forgotten Land maar dat vind ik nog niet zo eenvoudig. Die game is stiekem best wel pittig zo nu en dan als je alles wil verzamelen.
3
geplaatst: afgelopen donderdag om 01:37 uur
3
geplaatst: afgelopen donderdag om 09:27 uur
Nog steeds Assassin's Creed Odyssey. Ook tijdrovend. Ook heerlijk. Biertje erbij. Griekse eilanden afstruinen. Met Kassandra, wat een goede keuze is geweest.
5
centurion81 (moderator)
geplaatst: afgelopen donderdag om 09:33 uur
In mijn eentje nog immer Mario & Luigi: Brothership, inmiddels de 40 uur gepasseerd al, lange game! en met mijn zoontje samen Ridge Racer 64, met mijn dochters Just Dance 2025 

3
geplaatst: afgelopen donderdag om 13:07 uur
Astro Bot op de Ps5 (fantastische game!) en Octopath Traveler 2 op de Switch als mijn vrouw de Ps5 gebruikt om the Witcher 3 te spelen.
3
geplaatst: gisteren om 10:16 uur
Eerste week Switch 2 amper iets mee gedaan nu genieten met Cyberpunk erg tof dat ie dit aankan meer dan tevreden mee.
4
geplaatst: gisteren om 10:21 uur
Gezien het mooie weer, niet zoveel gamen, maar vooral in de tuin naast het zwembad hangen. Bier drinken, sigaren roken en BBQ’n 
Misschien af en toe potje Mario Kart World tussendoor.

Misschien af en toe potje Mario Kart World tussendoor.
4
geplaatst: gisteren om 11:46 uur
Clair Obsur nog steeds, net in de derde act aangekomen.
Oh, en ook Emio The Smiling Man als ik boven zit.
Oh, en ook Emio The Smiling Man als ik boven zit.
2
geplaatst: gisteren om 16:09 uur
Ben een eind in Life is Strange: Double Exposure en ik speel nog elke avond een paar knockout tour races in Mario Kart.
Lekker zo de tijd volmaken tot over een paar weken Bananza op de deurmat ligt.
Lekker zo de tijd volmaken tot over een paar weken Bananza op de deurmat ligt.
* denotes required fields.