menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Oef, ja veel succes dan haha

Live a Live alleen nog even grinden voor de final boss maar dat laat ik eventjes voor wat het is.

Beyond a Steel Sky wil ik nu gaan doorspelen op de Switch maar het wil me nog niet helemaal pakken, heeft ook te maken met de performance.

centurion81 (moderator)
Ik ben gisteren met Gamedec begonnen. Vette premisse en game heeft wat weg van Disco Elysium

Nog steeds Starfield vooral uiteraard maar wissel ook wel af met Sniper Elite 5 en Watch_Dogs: Legion en misschien nog iets anders leuks.

centurion81 (moderator)
Heb de Switch helemaal herontdekt

Mix van Gamedec, Mario Kart, Mario Bros, F Zero 99, Ring Fit Adventure en Pokemon Snap!

Fae Farm, Animal Crossing. Ik dacht het ene cozy / life sim game haalt me wel van het andere af maar eh. Nope. Ik heb meer sociaal contact in deze 2 games dan in de meerderheid van mijn dagelijks leven. Maar ik moet toegegeven er lopen dan ook hartstikke leuker lui in rond dan in het echt.

Welicht wat Brotato, Pinball FX ertussen.

En nog iets? Geen idee. Ik ben ook nog tussen mijn Humble Games aan het snuffelen.

Gisteravond Beyond a Steel Sky uitgespeeld (met guide want anders was ik elke 2 minuten vast gelopen) en de Switch performance in handheld is wel te doen.
Verder dit weekend Lunark spelen op de Switch en verder met GoW Raganrok op Ps5

Heb God of War weer een beetje opgepakt en ben met Tell me why begonnen. Die game kon je laatst gratis op Xbox downloaden. Van de makers van Life is Strange, ben benieuwd.

Denk dat ik deze games komende weken nog speel en dan is het wachten op de Spider-Man 2 release!

Eraser2 schreef:
Gisteravond Beyond a Steel Sky uitgespeeld

En hoe is ie? Staat hier nog op de immense backlog

Best aardig om eens door te spelen voor het verhaal maar daar blijft het ook bij. De puzzels gaan mij de pet te boven dus ik had voor bijna elke puzzel een guide nodig. Tevens is de performance op de Switch niet best.

Ook hier nog steeds Starfield.

centurion81 (moderator)
Gamedec, MK8

Fae Farm. Final Fantasy Theathrythm ivm de DLC songs. Ik zit er stiekem over te denken ook de DLC van Turtles in huis te halen. Een rondje Streets of Rage 4 zal ook wel ervan komen.

En die hele Sega Mega Drive collectie eens in de Switch gooien. Heb ik dicht gelaten tot ik op de katten sit.

Misschien nog iets uit Eshop? DNF stond afgeprijst van 49.99 naar 19.99 of iets dergelijks.

Speel al de hele week Nier Automata op de Switch. Wordt steeds beter naarmate ik doorspeel. Ik nader het einde van een eerste playthrough nu. Kijken of ik daarna direct weer opnieuw begin of dat ik Tears of the Kingdom na een dikke maand weer eens op pak, ook nog niet uitgespeeld namelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:56 uur

geplaatst: vandaag om 14:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.