menu

Games / Algemeen / Verwachtingen voor games uit 2020

zoeken in:
Dit hoorde ik in een podcast voorbij komen. Er waren bepaalde youtubers die voorspellingen deden over welke games ze het meest naar uitkeken (in de vorm van een top 10), om aan het einde van het jaar terug te kijken naar hoe ver het resultaat afweek/overeenkwam met hun verwachtingen. Zo kun je zien of de games beter/slechter waren dan je dacht, of dat er juist aangename verrassingen kwamen waar je niet bekend mee was. Het leek het leuk om zoiets dergelijks op Gamesmeter te proberen.

iig, in een hypothetisch scenario waarin ik alles ga spelen is dit de Top 15 waar ik dit jaar mee eindig (en de stem die ze gaan krijgen):

1. Last of Us Part II (4,5/5*)
2. Final Fantasy VII remake (4,5*)
3. Little Nightmares 2 (4/4,5)
4. Eastward (4/4,5*)
5. The Dark Pictures Anthology: Little Hope (4*)
6. The Pedestrian (4*)
7. Ghost of Tsushima (4*)
8. No More Heroes 3 (4*)
9. Marvel’s Avengers (4*)
10. Cyberpunk 2077 (4*)
11. Ori and the Will of the Wisps (4*)
12. Resident Evil 3 (3,5/4*)
13. Psychonauts 2 (3,5/4*)
14. Spiritfarer (3,5*)
15. 12 Minutes (3,5*)

centurion81 (moderator)
Leuk topic!

1. Ghost of Tsushima
2. Last of Us Pt. 2
3. Cyberpunk 2077
4. Wasteland 3
5. Spiritfarer
6. Gods & Monsters
7. Final Fantasy VII Remake
8. Phoenix Point
9. Empires of Sin
10. Commandos 2: HD Remaster

Punten erbij gooien vind ik onzin. Maar eh...

1. Cyberpunk 2077
2. Assassins Creed Ragnarok
3. Wasteland 3

...eh...daar houd het voorlopig bij op. Als ik er al drie uit 2020 kan doen!

Vind de vooruitzichten vrij magertjes op het moment. Dingen als Ghost of Tsushima of Watch Dogs: Legion niet eens een releasedatum momenteel, zal dus geen mei ofzo worden. Cyberpunk ook pas eind van het jaar. Last of Us 2 mogen ze houwe. En verder houdt het wel op voor mij. Geloof ik. Nintendo ook maar eens geen toffe dingen op de horizon voor de verandering. Op z'n minst een Mario 3D World port zou leuk zijn.

Ik zal er vast wel hopen vinden, zeker als ik tussen de Indiegames blader - maar er springen bij mij gewoon meteen 3 naar voor zonder nadenken die ik 'echt wil'. Ik vind het wel een leuk topic op zich maar moet er gewoon even over nadenken.

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel games op mijn lijst staan voor 2020, maar ik zal mijn (korte) lijst hieronder even neerpennen.

1. Cyberpunk 2077
2. Resident Evil 3 Remake
3. Doom Eternal
4. XIII Remake
5. Halo Infinite
6. Ghost of Tsushima
7. The Last of Us Part II

Grote kans dat ik meer dan helft van deze games niet eens ga aanschaffen dit jaar, maar zo hebben jullie een beetje een idee . Ik ben ook heel benieuwd naar FF7 Remake, maar die koop ik in 2021 pas als hij voor de Xbox uitkomt.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:40 uur

geplaatst: vandaag om 06:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.