menu

Games / Algemeen / Fysieke Regionale Exclusives

zoeken in:
avatar van Grovonion
Heeft iemand een idee waar ik lijsten kan vinden van games die enkel fysiek zijn uitgekomen in een bepaalde regio? Ik ben voornamelijk op zoek naar PS4 en Switch games die enkel in US maar niet Europa zijn uitgekomen.

Ik vind wel hele lijsten van games die in US zijn uitgekomen, maar daar staat niet bij wat ervan in Europa bestaat.


avatar van Grovonion
dat lijkt al op heel wat meer info, merci!

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
De meest exclusieve PS4 release staat er nochtans niet tussen.

The rarest PS4 game is called Poop Slinger - and it supposedly bankrupted a company - VG247

Interessant leesvoer wel. Ik heb heel dit spektakel destijds een beetje kunnen volgen op Twitter. Limited Rare kondigde zich eerst aan als publisher van zowel PS4 als Vita games. Maar van dat laatste is het gelukkig nooit gekomen. Ik zou behoorlijk zuur geweest zijn was dit een Vita game geweest.

avatar van Grovonion
Voor een complete collectie idd onmisbaar, maar zoals in mijn geval, iemand die enkel in goede spellen is geinteresseerd, compleet oninteressant. Had ik 'm gekocht zou ik 'm enkel voor de waarde houden.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:30 uur

geplaatst: vandaag om 15:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.