menu

Games / Algemeen / Waar koop jij je games voor?

zoeken in:
SeptuSword
Ik zit momenteel in een dilemma als fanatiek verzamelaar.. In het bezit van een PS4 Pro, Xbox One X en de Switch mag zeker niet ontbreken. Nou speelde ik vroeger erg veel op de Xbox 360 omdat ik simpelweg geen geld had voor een betere PC, ook kon ik toen niet online spelen. Tijden veranderen, mooie stabiele baan en zo kan je eindelijk wat spenderen aan je dure hobby. In 2016 dacht ik, ik ga toch maar eens een PS4 op de kop tikken! Toen kwam daar de One X en kreeg ik toch weer wat nostalgische kriebels omdat de Xbox 360 mij eerder door een vervelende tijd heen heeft kunnen slepen.

Nou heb ik last van een eerste wereld probleem, voor welke console haal ik eigenlijk de multi-plats?? Ik heb nu al een paar keer de dure fout gemaakt om een Call of Duty te kopen voor PS4 en Xbox, puur omdat ik wil voelen welke mijn "main-console" kan worden.... Ik kan er eigenlijk maar niet uitkomen voor welke console ik wil verzamelen en wil spelen. Vind ze beide erg fijn, alhoewel ik de stilte van de One X wel meer waardeer dan dat stofzuiger geluid dat de PS4 Pro kan produceren.. maar dat zijn kleine dingen, maakt een God of War er niet minder leuk om.

Iemand in een soortgelijke situatie?

avatar van Sinner
Momenteel niet, Last gen had ik dat wel. Daar had ik de regel - waar de controller me het best voor schikte. Shooters en racing games haalde ik steevast voor de Xbox 360 vanwege de triggers, Fighting Games voor de PS3 vanwege de D-Pad. Deze generatie heb ik enkel en Xbox one, vanwege het feit dat hij op moment van aanschaf goedkoper was en ik toch wel opgezet was met de backward compatibility. En inderdaad - het loopt lekker stil. Een Switch komt er ook nog.

Dus bij mij is het voornamelijk controller gebonden welke game ik voor welk platform ik zou kopen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:33 uur

geplaatst: vandaag om 10:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.