menu

Games / Algemeen / Eten en Drinken tijdens het Gamen

zoeken in:
HaHa, Ja Hertog-Jan blijft gewoon het beste bier tijdens het Gamen.

Pastichio Rocker
Noodle soup FTW!

(afbeelding)

Pastichio Rocker schreef:
Noodle soup FTW!

(afbeelding)

En het is zeker goed pittig? Zo heb ik ze het liefst.

Eet nooit tijdens het gamen. Gewoon volle concentratie op het gamen.

Pastichio Rocker
jirachi04 schreef:
(quote)

En het is zeker goed pittig? Zo heb ik ze het liefst.

Zekers, ik blief geen flauwe noedels! Vaak gooi ik er zelf ook nog een extra snufje peper in.

bellarom chocolade (soms)
en anders gewoon niks. Maar drinken heb ik veel verschillende. Cola, sinas, energy drink, gazeuse, shandy

Hadouken schreef:
Met vrienden erbij drinken we heel vaak bier tijdens het gamen en frituren wat. Vettige controllers of toetsen niet zo last van; snel aan de broek afvegen en doorknallen

Als ik alleen ben grijp ik meestal een pak koude ijsthee en koek of snoep. Soms ook chips. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb.

Kom je niet aan? Klinkt wel ongezond!
Ik ga ook maar eens hardlopen en fitnissen weer,feestdagen hebben me slecht gedaan.

Pastichio Rocker schreef:
(quote)

Zekers, ik blief geen flauwe noedels! Vaak gooi ik er zelf ook nog een extra snufje peper in.

Peper? Ik heb zelf liever wat druppels Tabasco.

Cassevis schreef:

Pastichio Rocker
Cassevis schreef:

Ik op kampen.

ik kan niet eten tijdens de game want ik ben te veel bezig met de game dit ik vergeet te eten

Heel simpel een flesje water, ik besteed geen uren aan games.
Soms vind ik 1 a 3 uurtjes zat en dan hoef ik me niet vol te proppen met fast-food, chips, cola etc.
Naast gamen heb ik nog genoeg andere bezigheden en m'n werk.
Overigens ook niet helemaal gezond om bijna 24 uur een game te spelen of 12 uur lang..
Dan zit je zo verstrengeld in het spel, dat je ogen amper open blijven.

Eten en drinken tijdens het gamen is voor mij ongeveer hetzelfde als masturberen tijdens het gamen. Ik vind het vrij lastig te combineren en doe het om die reden eigenlijk helemaal niet.

Confusie schreef:
Eten en drinken tijdens het gamen is voor mij ongeveer hetzelfde als masturberen tijdens het gamen. Ik vind het vrij lastig te combineren en doe het om die reden eigenlijk helemaal niet.

Dat laatste kan verholpen worden met deze. Speelbaar met slechts één hand!

Confusie schreef:

Waar een wil is, is een weg!

Ineens ontzettende trek in een heel pak bastogne koeken gelukkig zijn de winkels gesloten.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:14 uur

geplaatst: vandaag om 19:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.