Games / Algemeen / Eten en Drinken tijdens het Gamen
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2007, 19:01 uur
Bedankt, John
De meeste Mario spellen geven me altijd sowieso al een blij gevoel, vooral in groepsverband. Daar heb ik dan geen alcohol voor nodig. Ik gebruik liever een beetje me fantasie, dan dat ik helemaal leip word op alcohol. Goodfella, dat is officieel geen onzinnige uitspraak. Misschien in uw oren (ogen), maar ik ben nou eenmaal geen voorstander van alcoholische dranken
De meeste Mario spellen geven me altijd sowieso al een blij gevoel, vooral in groepsverband. Daar heb ik dan geen alcohol voor nodig. Ik gebruik liever een beetje me fantasie, dan dat ik helemaal leip word op alcohol. Goodfella, dat is officieel geen onzinnige uitspraak. Misschien in uw oren (ogen), maar ik ben nou eenmaal geen voorstander van alcoholische dranken

0
geplaatst: 7 september 2007, 23:33 uur
Zei ook netjes ik vind. 
Dan dan weer wel, haha!

jordybeukeboom schreef:
Juist
Hoewel sommige feestjes zo slecht zijn dat ze weggedronken moeten worden 
Juist

Dan dan weer wel, haha!
0
geplaatst: 8 september 2007, 11:30 uur
Ben ook geen voorstander van Alcoholische dranken maar het word er misschien wel gezelliger op. 

0
geplaatst: 10 oktober 2007, 21:28 uur
Eten en drinken zijn eigelijk verboden op de computerkamer na het "lekker warme chocolademelk" incident.
Kosten inclusief de vijf koppen coco 380,- eurie.
Haha boehoe
Kosten inclusief de vijf koppen coco 380,- eurie.
Haha boehoe

0
Muffinhead
geplaatst: 12 oktober 2007, 20:22 uur
Bart Tönjann schreef:
Over bier gesproken, als de fun factor van een game versterkt moet worden door alcohol, is het spel wat mij betreft niet geslaagd.
Over bier gesproken, als de fun factor van een game versterkt moet worden door alcohol, is het spel wat mij betreft niet geslaagd.
hoho, dat zeg ik niet.
ik ging in op John, hij zei dat bier en games totaal niet samen gaan. en ik was t hier zeker niet mee eens.
dat betekent niet dat games zonder bier glijk als bagger moeten worden gekeurd.
0
geplaatst: 18 mei 2009, 20:15 uur
In Games > Algemeen > lekker snacken tijdens het gamen.:
hier kun je zeggen wat je tijdens het gamen allemaal wegknabbelt en drinkt. Ik eet meestal pringels tijdens het gamen. Ook drink ik in het weekend wel eens een biertje tijdens het gamen. ik zag dit topic ook op moviemeter staan dus leek het me hier ook wel leuk.
hier kun je zeggen wat je tijdens het gamen allemaal wegknabbelt en drinkt. Ik eet meestal pringels tijdens het gamen. Ook drink ik in het weekend wel eens een biertje tijdens het gamen. ik zag dit topic ook op moviemeter staan dus leek het me hier ook wel leuk.
0
geplaatst: 18 mei 2009, 21:01 uur
geen tijd voor. straks word ik nog ineens neergeschoten in halo 3 terwijl ik net wat chips uit mn zakje pak 

0
geplaatst: 18 mei 2009, 21:32 uur
dat is zo maar ik zorg meestal gewoon dat ik chips en wat te zuipen heb klaarstaan zodat ik niet de hele tijd naar de ijskast hoef te lopen.
0
geplaatst: 23 mei 2009, 16:50 uur
Ik moet toegeven, ik drink soms wel eens een blikje Red Bull tijdens het gamen. Een rare combinatie, denken jullie waarschijnlijk? Ach, mij smaakt het en waarom ook niet, tenslotte? Maar over het algemeen ben ik ook al tevreden met een blikje Coca Cola of een blikje Ice Tea tijdens het gamen. Eten tijdens het spelen van games vind ikzelf wat overbodig.
0
neo (crew)
geplaatst: 25 mei 2009, 23:21 uur
Tijdens het gamen zelf drink weleens thee, water, glas rode wijn of bier, maar meer ook niet. Wat eten betreft eet ik van alles en nog wat, maar hou er totaal niet van dat ik met vette vingers aan een controller zit. Als iemand anders behoefte heeft aan iets vettigs, laat ik die persoon ook gewoon eerst zijn handen wassen voordat deze weer verder gaat spelen. Meestal maken andere mensen daar totaal geen probleem van, maar ik vind het uitermate smerig.

0
Game_Kaza
geplaatst: 26 mei 2009, 14:00 uur
Ik heb bijna vakantie en om dat te vieren doe ik lekker veel snoep en cola bij het gamen
Voorkeur is drop en samiak napoleons.

0
geplaatst: 26 mei 2009, 16:35 uur
neo schreef:
Als iemand anders behoefte heeft aan iets vettigs, laat ik die persoon ook gewoon eerst zijn handen wassen voordat deze weer verder gaat spelen. Meestal maken andere mensen daar totaal geen probleem van, maar ik vind het uitermate smerig.
Inderdaad, neo. Ik vind dat namelijk ook niet bepaald prettig om een vettige controller in mijn handen gestopt te krijgen.Als iemand anders behoefte heeft aan iets vettigs, laat ik die persoon ook gewoon eerst zijn handen wassen voordat deze weer verder gaat spelen. Meestal maken andere mensen daar totaal geen probleem van, maar ik vind het uitermate smerig.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 16:33 uur
Gewoon ijsthee, maar dat drink ik ook bij films enz. Mijn favoriete drank bij uitstek eigenlijk.
Eten doe ik niet, zoals velen al zeiden: geen zin in vettige controllers.
Als het moet dan eet ik zo een Time Out koekje van LU.

0
Imperial Figure
geplaatst: 1 juni 2009, 17:09 uur
Een zak chips met een blikje shandy en een sigaret op mijn bureau voor het geval van nicotine trek (speel vaak met een controller en peuk tegelijk in mijn hand)
, dat is meestal mijn standaard game voedsel.

0
geplaatst: 1 juni 2009, 18:19 uur
Shinobi schreef:
Gewoon ijsthee, maar dat drink ik ook bij films enz. Mijn favoriete drank bij uitstek eigenlijk.
zelfde behalve dat koekje. Ijsthee is ontzettend lekker en een vettige controller is niks.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 18:31 uur
Lekker een fles cola en een glas in me kamer. Waar me laptop staat.
(eind van het jaar een spel computer)
En dan nog chocolade erbij.

En dan nog chocolade erbij.

0
geplaatst: 8 juni 2009, 22:15 uur
Op aanraden van mijn MMA coach nu stevig aan de Xyience. Enige middel dat je spieren kweekt terwijl je aan het gamen bent. Thermogeen gewichtsverlies, verhoogt de stofwisseling, verhoogt het energie niveau in het lichaam, verminder het hongergevoel en verhoogt het uithoudingsvermogen. Ofwel langer gamen, geen tussendoortjepauzes, sporttijd wordt gametijd
.

0
geplaatst: 9 juni 2009, 01:56 uur
Nice, kende het wel van de reclames tijdens UFC events. Is het een soort van energy drank dan met taurine en cafeïne erin en waar koop je dat spul dan?
0
geplaatst: 9 juni 2009, 09:10 uur
Shinobi schreef:
Nice, kende het wel van de reclames tijdens UFC events. Is het een soort van energy drank dan met taurine en cafeïne erin en waar koop je dat spul dan?
Klopt, in NL helaas erg schaars maar America Today heeft het sporadisch en is ook te vinden bij de betere fitnesszaken. Ik bestel het meestal gewoon uit de states, kost me wat moeite. Op UFC events is het natuurlijk ook te verkrijgen

Ik kan jullie zeggen dat dit met gemak over andere energydrinks heengaat, boost je performances heel erg en is duidelijk merkbaar en erg tasty ook.
0
geplaatst: 9 juni 2009, 16:25 uur
Naomi Watts schreef:
Op aanraden van mijn MMA coach nu stevig aan de Xyience. Enige middel dat je spieren kweekt terwijl je aan het gamen bent. Thermogeen gewichtsverlies, verhoogt de stofwisseling, verhoogt het energie niveau in het lichaam, verminder het hongergevoel en verhoogt het uithoudingsvermogen. Ofwel langer gamen, geen tussendoortjepauzes, sporttijd wordt gametijd
.
(afbeelding)

(afbeelding)
Dat lijkt mij heerlijk.
0
geplaatst: 4 augustus 2009, 21:58 uur

Dit drink ik meestal tijdens het Gamen. Het geeft een veel meer energie als gewone energiedrank en het is echt heerlijk

0
geplaatst: 4 augustus 2009, 22:07 uur
Nee man, dat smaakt naar zeep!
Coca Cola en Hamka's óf Bugles met vloeibare kaas in elk chipje.
Coca Cola en Hamka's óf Bugles met vloeibare kaas in elk chipje.
0
geplaatst: 4 augustus 2009, 22:44 uur
Motherfucker, ik zeg toch. Neem V of gewoon een HertogJan in jouw geval 

* denotes required fields.