Games / Algemeen / Eten en Drinken tijdens het Gamen
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2007, 18:16 uur
Welke versnaperingen nemen jullie tijdens het gamen? Ikzelf drink bijna nooit frisdank of alcohol dus eigenlijk alleen water. En hoe: als ik een potje aan het pro evo en ben en er is een dood speelmoment (ingooi, achterbal of vrije trap) neem ik altijd snel een slok water. Na een potje heb ik soms wel bijna een liter op!
Als er vrienden komen en we gaan multiplayeren dan neem ik nog weleens frisdank (gezellig) en als ik weleens s'nachts door game neem ik ook nog weleens een red bull.
Qua eten: Als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan vette controllers. Dus meestal geen chips of iets dergelijks. Ik ga dan vaak maar voor een liga ofzo.
Als er vrienden komen en we gaan multiplayeren dan neem ik nog weleens frisdank (gezellig) en als ik weleens s'nachts door game neem ik ook nog weleens een red bull.
Qua eten: Als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan vette controllers. Dus meestal geen chips of iets dergelijks. Ik ga dan vaak maar voor een liga ofzo.
0
geplaatst: 12 augustus 2007, 20:20 uur
Haha, ja ik kan ook niet tegen vettige controllers. Ze moeten moi wit en glad blijven 
Maar het ligt eraan of ik op de pc speel of op de xbox 360.
Bij de pc drink ik vaak cola en of wat sap. En dan eet ik wel eens wat chips of snack ik wat
Op de xbox 360 game ik meestal wat serieuzer dus eet of drink ik niet zoveel. Alleen bij multiplayer met vrienden een biertje erbij en wat koekjes ofso.

Maar het ligt eraan of ik op de pc speel of op de xbox 360.
Bij de pc drink ik vaak cola en of wat sap. En dan eet ik wel eens wat chips of snack ik wat

Op de xbox 360 game ik meestal wat serieuzer dus eet of drink ik niet zoveel. Alleen bij multiplayer met vrienden een biertje erbij en wat koekjes ofso.
0
geplaatst: 12 augustus 2007, 20:24 uur
Ik drink vrijwel nooit tijdens het gamen. Eten is een ander verhaal. Als ik een zak snoep heb liggen naast mijn toetsenbord terwijl ik aan het gamen ben dan gaat die binnen no time helemaal op, vaak zonder dat ik het door heb 
En er is inderdaad niets irritanters dan vettige controllers...

En er is inderdaad niets irritanters dan vettige controllers...
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 02:02 uur
Met vrienden erbij drinken we heel vaak bier tijdens het gamen en frituren wat. Vettige controllers of toetsen niet zo last van; snel aan de broek afvegen en doorknallen 
Als ik alleen ben grijp ik meestal een pak koude ijsthee en koek of snoep. Soms ook chips. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb.

Als ik alleen ben grijp ik meestal een pak koude ijsthee en koek of snoep. Soms ook chips. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb.
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 09:25 uur
Bij de pc meestal een flesje spa blauw. Voorheen ook een pak sigaretten (ipv eten), maar ik ben gestopt met roken... (vooral de Sims-games zetten aan tot roken).
Bij de Ps2 etc: Water, sap, fris. In het weekend: Wijn, bier, mixje.
Tijdens het gamen geen (vettig) eten, alleen soms een dropje, pepermuntje of een lollie.
Bij de Ps2 etc: Water, sap, fris. In het weekend: Wijn, bier, mixje.
Tijdens het gamen geen (vettig) eten, alleen soms een dropje, pepermuntje of een lollie.
0
geplaatst: 14 augustus 2007, 09:53 uur
Nooit vettig eten, ivm de controllers inderdaad. Soms eet ik een koekje, maar eigenlijk eet ik nooit zoveel tussendoortjes meer. Daarnaast drink ik tijdens het Pro Evo-en meestal Dubbelfrisss. En dan ook bij iedere ingooi of vrije trap even een slokje. Na een wedstrijdje is mijn glas meestal wel leeg.
0
geplaatst: 14 augustus 2007, 22:31 uur
Ik drink meestal energy-drink! (want ik raak veel energie kwijt tijdens het spelen, welnee joh.) Ik vind het gewoon een lekker tussendoortje. Sinasappelsap en cola gaan er meestal ook bij.
Wat ik eet is chips, chocola, popcorn (gesuikerd
) en koekjes. (het ligt aan waar ik zin in heb, natuurlijk.)
Wat ik eet is chips, chocola, popcorn (gesuikerd

0
geplaatst: 14 augustus 2007, 22:42 uur
Ik heb de nare gewoonte een paar frikadellen in de pan te leggen.

0
Game_Kaza
geplaatst: 17 augustus 2007, 16:55 uur
Ik ben niet zo'n lui iemand die de hele dag achter een game zit meet veel snacks en ander ongezond eten. Maar een lekker tussendoortje kan geen kwaad.
Ik neem gewoon wat ik standaard neem. Krentebol of een koekje met een groot glas melk. Dan voel ik me vrij van verplichtingen en gaat het gamen lekker.
Ik neem gewoon wat ik standaard neem. Krentebol of een koekje met een groot glas melk. Dan voel ik me vrij van verplichtingen en gaat het gamen lekker.
0
geplaatst: 17 augustus 2007, 18:48 uur
Ik snack nooit tijdens het gamen, lukt me ook niet.. als ik eenmaal de controller in hand heb, kan ik mijn handen niet meer vrij maken voor iets anders.. In het weekend gaat er wel eens wat drank mee in de avond, maar gamen gaat lastig als je aangeschoten bent... 
Neeh de chips bewaar ik wel voor bij de film

Neeh de chips bewaar ik wel voor bij de film

0
geplaatst: 31 augustus 2007, 06:05 uur
Als je kunt eten en drinken tijdens het gamen, dan vind ik dat zeer knap. Ik zou er 3 handen voor nodig hebben om dat te kunnen doen.
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 12:49 uur
Zuzuu schreef:
Als je kunt eten en drinken tijdens het gamen, dan vind ik dat zeer knap. Ik zou er 3 handen voor nodig hebben om dat te kunnen doen.
Als je m even op pauze zet of er speelt een filmpje. Smartass!
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 14:14 uur
Als ik een Game speel heb ik nooit eten naast me staan maar wel drinken! Meestal Cola of Fanta
. Chips vind ik sowieso niet echt lekker bij een Game, bij een film knabbel je chips veel lekkerder weg.

0
geplaatst: 31 augustus 2007, 16:28 uur
JohnWilliams schreef:
Chips vind ik sowieso niet echt lekker bij een Game, bij een film knabbel je chips veel lekkerder weg.
Chips vind ik sowieso niet echt lekker bij een Game, bij een film knabbel je chips veel lekkerder weg.
Maakt niet uit wanner ik eet chips zo op

Tijdens het gamen heb ik meestal eigenlijk niks. Soms wat fris en een koekje. Enkel in het weekend misschien iets van chips. Door de weeks mag ik het niet... (Wat ben ik toch zielig)
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 17:07 uur
Zuzuu schreef:
Als je een point and click adventure aan het spelen bent gaat het prima hoor, daar heb je maar één hand voor nodig.

0
Louis2703
geplaatst: 4 september 2007, 19:43 uur
Tijdens de games die ik speel kan je meestal wel even weglopen zonder op pauze te zetten, ik haal dan bijvoorbeeld een zak chips en een glas fanta... 's Avonds ook wel eens bier.
0
geplaatst: 4 september 2007, 21:50 uur
Bier & Games gaat toch niet samen straks zit je dronken je Game te spelen
Maar chips gaat er misschien wel in. Zelf drink altijd een glas Cola erbij...

0
geplaatst: 4 september 2007, 22:17 uur
Ik vind cola meestal veel lekkerder voor bij het gamen. Bier is om van te genieten
niet voor *erbij*

0
geplaatst: 4 september 2007, 22:24 uur
Als ik cola ofzo zou drinken tijdens het gamen zou ik nu 200 kilo wegen ofzo
. Ik drink namelijk behoorlijk veel (steeds weer een slok), maar in mijn geval alleen water.

0
geplaatst: 5 september 2007, 07:36 uur
Princess Piranha schreef:
Een paar biertjes kunnen geen kwaad denk ik.
Een paar biertjes kunnen geen kwaad denk ik.
Vaak na 1Biertje wilt men er nog 1 en nog 1 en nog 1 en dan nog maar 1 enz.

0
geplaatst: 5 september 2007, 10:52 uur
Ach, als je op een avond met een aantal vrienden een game als bijvoorbeeld Super Smash Bros. speelt dan zijn een aantal biertjes helemaal niet verkeerd hoor. 

0
geplaatst: 5 september 2007, 11:19 uur
Doordeweeks Icetea met koek. In het weekend bier en chips, altijd leuk met alcohol op gaan Liven.. 

0
Muffinhead
geplaatst: 5 september 2007, 12:57 uur
ik heb zoiezo altijd wel flessen water staan
voor de rest hangt het er van af of ik zoiezo al wat in huis heb, soms wat chips ofzo maar over het algemeen valt dit best mee.
dus? dat bellemmert de fun-factor echt niet, in de meeste gevallen juist het tegendeel. natuurlijk vooral bij multiplayers of online.
voor de rest hangt het er van af of ik zoiezo al wat in huis heb, soms wat chips ofzo maar over het algemeen valt dit best mee.
Bier & Games gaat toch niet samen straks zit je dronken je Game te spelen

dus? dat bellemmert de fun-factor echt niet, in de meeste gevallen juist het tegendeel. natuurlijk vooral bij multiplayers of online.
0
geplaatst: 5 september 2007, 18:05 uur
In je uppie spelen en dan wat alcoholische dranken naar binnen werken is inderdaad wel minder leuk dan als met vrienden erbij. Maar het is over het algemeen leuker de pret van de Game te delen met vrienden. Heb wel eens een spel gespeeld en toen werden we een partij meelig, één van ons vieren werd de volgende ochtend met een kater wakker. Overigens ben ik zelf niet zo'n bierfan hoor. Ik hou het op Cola.
0
geplaatst: 6 september 2007, 19:55 uur
Over bier gesproken, als de fun factor van een game versterkt moet worden door alcohol, is het spel wat mij betreft niet geslaagd.
0
geplaatst: 6 september 2007, 22:21 uur
Vind ik altijd weer zo'n onzin uitspraak. Net zoals feestjes zogenaamd niet geslaagd zijn als mensen bier gaan drinken. Het is gewoon een leuke extra voor de gezelligheid en het zegt niets over de kwaliteit van de game.
0
geplaatst: 7 september 2007, 01:57 uur
Juist
Hoewel sommige feestjes zo slecht zijn dat ze weggedronken moeten worden 

0
geplaatst: 7 september 2007, 07:53 uur
Goodfella_90 schreef:
Vind ik altijd weer zo'n onzin uitspraak. Net zoals feestjes zogenaamd niet geslaagd zijn als mensen bier gaan drinken. Het is gewoon een leuke extra voor de gezelligheid en het zegt niets over de kwaliteit van de game.
Hij mag toch zijn mening hebben.
Je kan wel een biertje drinken daar heb ik niet zoveel problemen mee, ik bedoel dat als je op een gegeven moment te veel drinkt dat het spel dan misschien niet meer leuk word voor je zelf. Maar spellen zoals Mario Kart zijn wel grappig als je dronken bent (spreek niet uit ervaring

* denotes required fields.