menu

Games / Algemeen / Wat voor Game moeten ze nog maken?

zoeken in:
avatar van jirachi04
Op welke games ben je nog aan het wachten die nog niet bestaan en nog geen project zijn?

Ik zou wel graag een spel hebben die 'Bit Fighter' heet. Het lijkt een beetje op Super Smash Bros Brawl ,maar dan met echt alleen personages die bestaan uit bits zoals Leatherface op de NES.
Dat zou me echt geweldig lijken.

avatar van Starmaster501
Pff geen idee.
Ik weet iig wel wat ze niet moeten maken, en dat is een shooter op de Kinect.

Misschien een strategy game met grote legers enzo en dat je vanuit het bovenperspectief en poppetje kan aanklikken en dan besturen, dit kan dan de houthakker zijn of gewoon random een bewoner. Of midden in het gevecht een soldaat of katapult.

avatar van Hadouken
Een game a la GTA die zich afspeelt in mijn eigen woonplaats

AvMerode
Een tijdreis game waarbij acties tot consequenties lijd en waardoor de geschiedenis word veranderd.
Zit dus aan een intelligente game te denken waarbij het een combinatie van portal, Singularity, the time machine, time cop en inception zou zijn. (met meerdere verhaallijnen en eindes die je kunt benaderen, denk aan heavy rain maar dan net iets verder)
Qua game-play een mengelmoes van point&clicker, first person shooter, third person shooter, survival horror en nog meer genres, dat het van een bepaalde situatie en locatie zou afhangen. (terug in de dino tijd waarbij survival en horror perfect zou werken)

En een bepaalde mario game die ik al eens heb beschreven op gamesmeter:

Een duistere mario met X-rated (boven de 18) materiaal of gewoon een mario met een niet extreem vrolijke sfeer en controller functie waardoor er misschien nog meer mensen een wii gaan kopen.
Een soort van pulp achtige mario lijkt mij leuk, intro filmpje met Mario, lekker vrolijk, ineens is het cut (filmset), mario heeft scene verknoeid en steekt een sigaret op, uit het niets ineens breekt de hele hel los.
Nu is het for real en mario doet wat ie doen moet, hack&slash actie game met platform elementen, duistere sfeer, bloed, lekkere vrouwen, lekkere one-liners (zijn stem is nu zwaarder, geen piepstem omdat ie niet op filmset is) en nog veel meer (klinkt als duke nukem) dat zou wel aanslaan denk ik.
Nintendo heeft ook genoeg 18+ games uitgebracht dus het zou kunnen, dan moeten ze de naam Mario er alleen niet aan vastplakken.

avatar van jellecomicgek72
Een nieuwe Mario game, daar zijn er nog niet zoveel van.

basketballerke
Zou het geweldig vinden als dit ooit nog uitkomt.

avatar van wiiplayer
Hadouken schreef:
Een game a la GTA die zich afspeelt in mijn eigen woonplaats


Daar heb ik ook wel eens over nagedacht. Als jij dat als maker voor elkaar zou kunnen krijgen is het een gat in de markt. Centjes!

Pastichio Rocker

(afbeelding)

avatar van Thomas83
Een echt goede en realistische snipergame lijkt me wel wat. Toen ik de trailers van Sniper: Ghost Warrior zag raakte ik erg enthousiast, maar al snel bleek het in de praktijk een niet al te sterk spel te zijn. Tenminste, ik neem dan maar even aan dat de geluiden die ik heb opgevangen over het spel kloppen. De gameplayvideo's die ik heb gezien waren ook niet al te best.

Verder lijkt een spel waarmee je je eigen adventures kunt maken ook wel geinig. Is ook vooral leuk omdat er altijd wel mensen die daar iets geniaals mee doen, en als het spel ook goed mods ondersteunt wordt het helemaal interessant. Je kunt het ook voor andere genres doen, maar voor bijvoorbeeld RPG's heb je het al, voor oude spellen dan in elk geval.

avatar van Evil Eye
Een spel in het Marvel comics universum waarin je ongekende vrijheid hebt. Je begint als een gewoon mens, dus niet een met superkrachten. Als gewoon mens moet je jezelf opwerken tot het machtigste wezen van het marvel universum totdat je het zelfs op kunt nemen tegen figuren als Iron Man, Spider-Man, Doctor Doom etc. Je hebt alle vrijheid om te doen wat je wilt... je gaat in het begin het leger in, en als je goed genoeg bent kun je jezelf opgeven voor een super soldier project waarin je Captain America-achtige krachten krijgt en je voor de overheid kunt strijden. Maar je kan ook tegen de overheid keren en een freelance superheld worden (maar dan opjegaagd worden door de overheid)... maar je kan ook een supervillain worden, of je kunt je aansluiten bij kwaadaardige groeperingen... je hebt de vrijheid om nieuwe krachten te ontwikkelen op vele manieren... en je kunt zelfs alle te verkrijgen krachten combineren. Wie wilt er nou niet vechten als een superschurk met de atletiek van spider-man, de kracht van de Hulk, etc... Het spel moet ook zo in elkaar zitten dat je het echt heel ver kunt schoppen als je slim te werk gaat, tactieken uitdenken is hierbij het belangrijkst (Wie maak je je "allies" en je vijanden, wat heeft elke keuze die je maakt voor invloed, hoe zorg je ervoor dat je gekozen vijanden je blijven vrezen, etc.).

Dit alles natuurlijk met mooie graphics en vele verschillende locaties, zoals New York City, Latveria, Wakanda, etc... het centrale gebied is New York maar via allerlei manieren kun je naar deze aparte typische marvel locaties afreizen.

Wat zou ik persoonlijk doen? Een superschurk worden natuurlijk! Ik zou eerst werken aan het verkrijgen van verschillende superkrachten, dan tegen helden gaan vechten om een reputatie te krijgen, mezelf opwerken in een organisatie van superschurken, uiteindelijk zelfs handlangers verkrijgen zoals Electro, Sandman, Baron Zemo etc. die ik orders kan geven, en dan Doctor Doom proberen te verslaan en zijn land Latveria overnemen en Doom's imperium over nemen, om mezelf dan op werelddominatie te richten.

Het zou vet zijn nietwaar?
Velen fantaseren wel eens over wat zij zouden doen als ze zouden belandden in het marvel wereldje, en in deze game kun je die vraag beantwoorden. Het zou zeker een kaskraker zijn!

avatar van wiiplayer
Ik zat even na te denken. Het lijkt me wel vet als je een game zou hebben waarin je eerst een gewone high school nerd zou zijn en dat er daarna een soort Big Bang komt waardoor de hele wereld in puin ligt (veel lava etc.) en dat jij zelf de enige overlevende zou zijn. Dan ga je verder naar het centrum en dikke avonturen en shit

Wel vet toch?

avatar van bryandejong
Een gta in Nederland maar dan ook heel nederland. Da lijkt me wel vet.

avatar van jirachi04
Dan ook Limburg daar in de buurt van Amsterdam plaatsen. Ik wil niet alleen plat zien.

AvMerode
Mijn oom is trouwens aangenomen door EA, mijn oom heeft zijn eigen special effects applicatie (of wat het ook maar is) gemaakt dat grotendeels te maken heeft met licht effecten, shaduw effecten, explosies etc.
Hij is er al jaren mee bezig en nu eindelijk kan ie er wat mee, hij word misschien nog miljonair, maar dat is nog ff afwachten.
Dus misschien dat DICE (makers van battlefield) ooit eens gebruik gaat maken van de applicatie.

GTA en Freelancer door elkaar. zodat je ook op elke planeet door de stad kan rondwandelen. En op de planeet zelf missies kan doen.

avatar van Robbert_Alberts
Ze mogen van mij wel een game maken van de serie CSI NY of CSI Miami.

Van CSI zijn toch al genoeg games?

avatar van ReMyTje86
Warcraft 4 RTS

avatar van Jumbojet
Een Sons of Anarchy game

En een gevangenis game, maar dan ook echt het leven in een gevangenis en proberen te ontsnappen enzo! Dat lijkt me tof!!

avatar van bryandejong
Jumbojet schreef:

En een gevangenis game, maar dan ook echt het leven in een gevangenis en proberen te ontsnappen enzo! Dat lijkt me tof!!

Dat zou inderdaad niet slecht zijn, met een free-roam achtige gameplay. Gewoon de dagelijkse bezigheden in de gevangenis. Met wat missies en in je vrije tijd wat skills trainen enzo!

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Starborne

Bloodborne in space. Die Isz chalice dungeon, waarin we een taste of alien world kregen was unearthly creepy. Eldritch abominations en ancient alien civilisations. Van HP Lovecraft door naar Geiger-gothic.

Yakuza: Sunflower Orphanage

De japanse versie van Bully. Een kleine Kiryu die zich staande moet houden op het speelplein. Nishiki en Yumi beschermen van pestkoppen en onguur personeel. Plot writes itself.

avatar van Confusie
Een goei woutenspel.

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
De laatste tijd maak ik veel gebruik van de Playstation VR. Geziene dit medium nog jong is mogen er nog heel wat dingen voor uitkomen zoals een VR kart racer ala Crash Team Racing, of een film-achtige game waar je invloed hebt op het verhaal zoals Heavy Rain. Maar waar ik me het meeste op zou verheugen zijn wat goede horrortitels! Met uitzondering van RE7 kan ik geen opmerkelijk goede of enge VR horrorgames noemen, terwijl dit medium juist goede potentie heeft voor horror geziene het lijkt alsof de dreigingen echt voor je staan. Van de horrorgames waar ik een VR versie van zou willen schieten Project Zero en Dreadout me als eerste te binnen, waar het doel van de game is om foto's te maken van geesten/monsters die je stalken. Hier zou VR zeker iets aan toevoegen. Het hoeven geen vervolgen te zijn oid. Gewoon games met een soortgelijk concept die het VR medium in hun voordeel gebruiken.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Ik had juist de indruk dat er een horror overkill was op VR...

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
Squall Lionheart schreef:
Ik had juist de indruk dat er een horror overkill was op VR...


Er zijn inderdaad al een aardig aantal titels te koop voor de PSVR. Alleen zien ze er geen van alle echt goed uit en de recensies waren ook niet denderend (met uitzondering van RE7, Rush of Blood en The Persistence). Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met PC games voor de Oculus zit. Wat ik op youtube voorbij zag komen waren voornamelijk mediocre Slender-klonen, maar geen echte uitblinkers die ik zou missen. Dat word ff duimen op een nieuwe AAA titel. Silent Hill's PT had me bv geweldig geleken in VR. Jammer dat die nooit gaat komen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.