logo GamesMeter menu
logo GamesMeter

Games / Algemeen / Games waar je momenteel het meest naar uit kijkt?

zoeken in:

Jawel.

Waar ik al een tijdje op hoopte is hier.

Saber Interactive oftewel de makers van de Spintires series die met eindelijk een fatsoenlijke trucking sim voor de PS5 gaan komen.

Terminator 2D.

Ik ben wel door mijn enorme backlog wat geduldiger geworden en kijk vooral uit naar lekkere sales van deze al uitgebrachte games:
-Indiana Jones and the Great Circle
-Kathy Rain 2
-Space Adventure Cobra.

Voornamelijk:

Outer Worlds 2
Terminator 2D No Fate

Er zijn zat veel games nog maar dit zijn toch wel de games waar ik het meest naar uitkijk.

Winkelwagentje (moderator)
Berichten verplaatst naar Games > Algemeen > The Game Awards

... ... ...

Kom je thuis van het Catsitten na 3 weken. Zet je Steam aan. Nextfest!

Hop. Weer 20 nieuwe games op het lijstje en minstens 10 demos om te testen.

Feestje blijft doorduren.

Ik vond dit trouwens een mooi overzicht van pixel art games die er de komende tijd uitkomen. Er zitten best wel wat aardige tussen:

40 upcoming pixel-art games

Ik moet toegeven dat ook Fatekeeper er best degelijk uit ziet.

Krijg er een beetje Dark Messiah of Might and Magic vibes van. (En blijk er niet alleen in te zijn).

Een van mijn favoriete films, toch even in de gaten houden. Maar vraag me wel af of retro-shooters werken als het niet zoals Doom zwaar gepixeld getoond word. Dit oogt meer als een PS2 titel nu.

Manny Calavera schreef:
Een van mijn favoriete films, toch even in de gaten houden. Maar vraag me wel af of retro-shooters werken als het niet zoals Doom zwaar gepixeld getoond word. Dit oogt meer als een PS2 titel nu.

Geen idee. We zullen het zien. Het is hetzelfde team dat achter Warhammer Boltgun zat. Die was erg sterk dus ik vermoed dat het alleszins speelbaar is. En de PS2 is tenslotte ook wel retro nu. Maar ik zou wel wat meer footage willen zien.

Total War Warhammer 40K Announced. Damn! Ik moet eens wat tijd steken in de overige delen van Total War Fantasy 2 en 3 en de volledige game op de PC spelen...maar dit vind ik geweldig nieuws. Een nieuwe Dawn of War 40k en een Total War Warhammer 40k? Sign me up.

avatar van UnicornZebra met TestbeeldPrint
geplaatst:
Nou ik ben niet echt een gamer meer maar het komende half jaar komen mijn favoriete games uit.

-Ace Combat 8: Eigenlijk alle delen gespeeld of soort gelijken zoals H.A.W.X, Delta Force (Dreamcast) wn onlangs nog Project Wingman.

Tomb Raider: Legacy of Atlantis: De oudere delen zijn aan mij voorbij gegaan maar de laatste triology heb ik allemaal 100% gehaald dus deze remake is misschien toch wel de moeite waard om te proberen.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time Remake: Ik ben 44 en tijdens het typen kont dit al te voorschijn in mijn woordvoorspelling.

2027:

The Talos Principle 3: Deel 1&2 inclusief de dlc 100% behaald, love games like this, en heeft portal in dit genre van de eerste plaats verstoten al hoop ik nog wel op een deel drie.

geplaatst:
UnicornZebra met TestbeeldPrint schreef:
Nou ik ben niet echt een gamer meer maar het komende half jaar komen mijn favoriete games uit.

-Ace Combat 8: Eigenlijk alle delen gespeeld of soort gelijken zoals H.A.W.X, Delta Force (Dreamcast) wn onlangs nog Project Wingman.

Tomb Raider: Legacy of Atlantis: De oudere delen zijn aan mij voorbij gegaan maar de laatste triology heb ik allemaal 100% gehaald dus deze remake is misschien toch wel de moeite waard om te proberen.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time Remake: Ik ben 44 en tijdens het typen kont dit al te voorschijn in mijn woordvoorspelling.

2027:

The Talos Principle 3: Deel 1&2 inclusief de dlc 100% behaald, love games like this, en heeft portal in dit genre van de eerste plaats verstoten al hoop ik nog wel op een deel drie.

Kortom, alle kansen om gewoon weer een gamer te worden!

geplaatst:
Nou in principe ben ik nog wel gamer maar ben echt heel selectief geworden en vind tegenwoordig al iets heel snel over de top voor mij persoonlijk, daarnaast zal ik deze games ongetwijfeld verdeeld over drie jaar spelen.

geplaatst:
UnicornZebra met TestbeeldPrint schreef:
Nou in principe ben ik nog wel gamer maar ben echt heel selectief geworden en vind tegenwoordig al iets heel snel over de top voor mij persoonlijk, daarnaast zal ik deze games ongetwijfeld verdeeld over drie jaar spelen.

Heel eerlijk, ik denk dat het nauwelijks beter kan worden als je kijkt wat er vanaf 2024 tot nu uit is gebracht.

Weet niet echt je smaak maar er moet toch wel het een en ander bij zitten?

geplaatst:
Nee tegenwoordig is alles maar groot groter groots, daarnaast ben ik een druk persoon.

Klein voorbeeld Ghost Recon Future Soldier geweldige game erg van genoten waarvan de opvolger een grote sandbox game is geworden met zeer kinderachtige online elementen.

Legend of Zelda heerlijke lineaire openwereld game and dan breath of the wild fantastische game maar gewoon tw veel voor mij.

Maar je hebt gelijk er zit altijd wat tussen het meest kijk ik uit naar The Talos Principle 3.❤️

Gast
geplaatst: vandaag om 00:11 uur

geplaatst: vandaag om 00:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.