logo GamesMeter menu
logo GamesMeter

Games / Algemeen / Game Evenementen (expo's, beurzen, events, etc.)

zoeken in:
geplaatst:
TonyTHorror schreef:
NIEUWE RAYMAN!

Nu nog Destiny 3 en het is geslaagd.

Volgens mij wel een remake van die 2D platformer van 10, 15 jaar geleden? Zag er wel heel leuk uit ja, lijkt me de moeite van het spelen waard.

geplaatst:
Tomb Raider: Fate of Atlantis, prima hoor. Ziet er behoorlijk uit en past goed in mijn straatje. I love dit soort adventuregames.

Dit is toch de creatieve remaster van de originele game?

geplaatst:
Dat Ill ziet er echt weergaloos bruut uit zeg. Niet dat ik het ga spelen, ik zou in mijn broek poepen van de spanning tijdens het spelen ghehe. Maar voor de fans van horrorgames een must buy toch=

geplaatst:
En dus de verwachte God of War spin-off over Freya.

Zal best wel goed worden, maar waarom zouden ze een game zonder Kratos in de hoofdrol maken?

geplaatst:
Nieuwe Stuntman game is een leuke verrassing.

Als iemand die warme herinneringen heeft aan het origineel op de PS2 kijk ik hier zeker naar uit.

geplaatst:
Heel eerlijk, ik had hoge verwachtingen maar de SoP viel me een beetje tegen. Best goede titels gezien maar het waren vooral third party titels.

De God of War beelden spraken me weinig aan, dit voelt niet erg als God of War en een nieuwe hoofdrolspeelster voelt ook een beetje overbodig.

Denk dat Sony wel echt een serieus probleem heeft, ze kunnen al jaren maar heel weinig eigen topgames aanleveren. Ze mogen blij zijn dat ze die titels krijgen via andere partijen maar dan zijn het geen exclusives.

Confusie benoemt trouwens nog Stuntman, die lijkt me ook leuk ja.

Fonzzz002 (crew)
geplaatst:
Ik vond het gaaf en ben erover te spreken, al viel me op dat er niet veel nieuws werd aangekondigd. Vooral meer tonen van oudere aankondigingen of voortbouwen op bestaande IPs. De nieuwe beelden van ILL, Wolverine, Silent Hill, Onimusha zagen er overtuigend uit. Rayman zag er mooi uit, maar wel jammer dat het om een remake lijkt te gaan ipv vervolg. De God of War spinoff ben ik zeker voor in, maar ik verwacht meer een uitgebreide DLC dan groots vervolg. Kemuri was de enige originele IP die mij overtuigde, en ik ben ook nieuwsgierig naar wat The Lost Wild te bieden gaat hebben (een soort Outlast met dino's. ff afwachten wat de reviews gaan zeggen).

geplaatst:
Ik ben tbh meer geinteresseerd in de God of War Laufey game dan dat ik ben in de laatste twee God of War's. (die ik nog steeds moet spelen). De 'link met' is er wel met de serie dankzij het famile gebeuren - maar wat me vooral aansprak? De terugkeer naar een wat meer snelle vechtstijl als in de eerste delen (of een Devil May Cry). Ik houd wel van langzamer en tactisch vechten - maar merk dat ik het brawlen als weleer toch ook weer mis.

Al de rest van de games en trailers (ook de komende dagen) moet ik nog bekijken. Hopelijk is er een site die ze bijhoud. Of iemand hier. Zo ja? Posten dan graag.

geplaatst:
Sinner schreef:

Al de rest van de games en trailers (ook de komende dagen) moet ik nog bekijken. Hopelijk is er een site die ze bijhoud. Of iemand hier. Zo ja? Posten dan graag.

Alle trailers en aankondigingen - id.nl

geplaatst:
Vanavond om 1900 uur NL tijd de Xbox show.

Heb sterk het idee dat we een knaller van een show gaan krijgen. Sowieso komt er ook een Gears of War E-Day presentatie, is al bevestigd.

geplaatst:
Zooooo dan die Gears of War trailer

Dit voelt echt zo classic Gears maar met gruwelijke graphics.

6 oktober!

Xbox exclusive, ook heel terecht.

geplaatst:
Beetje een mweh-show. Gears gruwelijk, maar verder? Hoop multiplatform titels, paar kleinere indies, de standaard CoD.

Wel een ongelofelijk mooie nieuwe Xbox gebaseerd op de oude looks en kleuren.

geplaatst:
Zo, toch best een prima show weer, lekker vlot en divers. Strak begin ook met Gears, Halo en Fable. Gedurfd om de drie grote namen direct te laten zien. Goed hieronder kort overzichtje van wat mij interesseert. Wel bijzonder om te zien dat ze toch weer terug gaan naar exclusives met 2 Xbox exclusieve games. Ben benieuwd of dat puur timed exclusives gaan zijn of dat we echt weer terug in de tijd gaan.

- Gears of War E-Day
Ziet er strak uit, ben erg benieuwd hoe dit gaat spelen. Was wat sceptisch bij de eerste aankondiging (ik wacht nog steeds op deel 6 namelijk). Maar hier kijk ik wel weer naar uit. Komt oktober dit jaar en dus weer een console exclusive. Bijzondere strategie keuze, niet geheel onverwacht maar toch. Anyway. Gameplay zag er strak uit. Heb hier wel zin in. Lijkt dieper in het menselijke te gaan, iets wat ik wel kan waarderen.

- Fable
Is niet mijn game en de trailers doen me ook niet anders denken. Maar toch wel mooi om deze naam weer terug te zien.

- Halo Campaign Evolved.
Geen verrassingen hier, kijk hier wel naar uit maar meer omdat ik hoop/verwacht dat deel 2 en 3 dezelfde behandeling gaan krijgen. Moet wel zeggen dat ik niet echt overtuigt ben van de drie nieuwe missies als ik de beelden zo zie. Kan er niet helemaal mijn vinger op leggen maar krijg een hele grote Halo 5 vibe bij de beelden. En die vond ik nou niet echt geweldig.
Anyway, we gaan het zien. 28 Juli al.

- Resonance: A Plague Legacy
Duidelijk meer combat gericht, maar het vage en mysterieuze is hier ook weer aanwezig. Ik wacht de gameplay wel even af. Maar deze staat wel op mijn lijstje. Release 218 augustus.

- Doom: The Dark Ages - Revelations
Tja, Meer Doom is natuurlijk altijd vermakelijk. En deze DLC ziet er ook weer retestrak uit. Ben benieuwd hoe het gaat spelen met de speer ipv je schild. En 7 juli al beschikbaar, helemaal tof om het zo kort van tevoren pas te showen.

- Clockwork Orange
Ook hier eindelijk een releasedatum. Komt in 2027. Mijn interesse is er, maar ik wacht de release en verdere gameplay wel even af. Beelden zagen er wel tof uit. Oh en ook deze is dus Xbox exclusief.

- Spyro: A Realm Beyond
Zo dit is wel de verrassing van de show. Heerlijk om Spyro weer te zien, vroeger wel gespeeld en heb de remakes van de games nog op mijn lijstje staan. Maar heerlijk dat deze serie weer leven gegeven is. Ik zie dit soort platformers wel graag terugkomen. Komt de diversiteit van de games bij Xbox wel te goede dit.

Uiteraard was er nog veel meer:
https://tweakers.net/i/QNkZ82lJpO1u7iZs0jMrwHC7QEo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OgbnakXAqc6y5lV9TRitxWgg.jpg?f=user_large

En voor de Gamepass users:
https://tweakers.net/i/1odeMmhnP9YxymHHf_jfyCJQKpw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gqrqOZsfBb8jAnPtJ4uMaTfU.jpg?f=user_large

Oh en dit kan natuurlijk niet ontbreken.

Helaas niets over een Elite 3 controller

geplaatst:
What a time to be alive Goede mix van flagship titels (die enorm imponeren), verrassende nieuwe games en zelfs extra Doom Dark Age content?!

Valor Mortis wordt trouwens dé sleeper hit van dit lijstje. Ghostrunner devs zullen niet teleurstellen.

geplaatst:
Eentje die ik trouwens vergeten ben is Magicians: The Devil's Deal.
Met een aardige Dishonered vibe erin. Vooral de Artsyle is tof, weer eens wat anders naast al die UE5 games tegenwoordig. Nog even afwachten wat dit precies gaat doen qua gameplay, maar interessant is het zeker.
En een heerlijke trailer.

Trouwens nog niemand gehoord over Clutch. Van Maverick Games (oude Forza Horizon devs). Die ziet er ook wel gaaf uit. En een racegame met een goed uitgewerkt verhaal kunnen we ook wel weer eens gebruiken.

En om de goede oude Mario Kart dagen weer te doen laten leven komt Super Yooka-Laylee Kart.

geplaatst:
legian schreef:
Eentje die ik trouwens vergeten ben is Magicians: The Devil's Deal.
Met een aardige Dishonered vibe erin. Vooral de Artsyle is tof, weer eens wat anders naast al die UE5 games tegenwoordig.

Magician had ik nog niet eens gezien. Maar verdorie doe kan meteen in de top van meest veelbelovende games imo. Dat artstijltje valt meteen bijzonder goed in de smaak bij mij.

En idd. Clutch word een beetje ondergeregend, maar ziet er ook heel solide uit imo.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:14 uur

geplaatst: vandaag om 22:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.