menu

Games / Algemeen / E3 Electronic Entertainment Expo

zoeken in:
avatar van DarthSolidKevin
Manny Calavera schreef:
Ow, zeker. Er zal voor een hoop mensen best wat leuks tussen zitten maar ik ben een wat specifieke gamer. Ik speel eigenlijk alles buiten first party van Nintendo op mijn Xbox. De Switch is mijn ''extra'' console.


Ik zit ook zo in elkaar. Xbox is mijn primaire console en de rest is voor de exclusives (zoals de PS4). Dat gezegd hebbende: ik vond het heel verrassend dat we geen Switch Pro hebben gezien. Die had ik, vooral na alle leaks enzo, wel verwacht eigenlijk.

avatar van legian
Nintendo doet eigenlijk hetzelfde als Xbox. Veel games tonen. In tegenstelling tot Xbox zijn dat meestal de games die ik niet echt bijzonder interessant vind. Zo ook dit keer weer. Met de Switch valt ook op dat veel games die al een tijd op andere platformen te spelen zijn (veel) later naar de Switch komen. Maar dat gebruiken ze wel als vulling voor deze shows. Zoals de DLC van Doom Eternal of Tony Hawk Pro Skater. Leuk nieuws daar niet van, maar moet het in een E3 presentatie? Ach misschien gelooft NIntendo ook niet meer in de E3.

Anyway, de games, daar gaat het om.
- Metroid Dread. Na 19 jaar durven ze toch weer een nieuwe uit te brengen. En dat terwijl we de afgelopen jaren verwend zijn met games als Hollow Knight en beide Ori games. Dat is serieuze concurrentie voor ze. Maar ik ben er benieuwd naar, vanuit de treehouse show lijkt het ook soepel en vlot te spelen. En ben benieuwd of ze de naam van het genre nog echt hoog kunnen houden in deze tijden. Ook wel mooi dat ze dit nog doen aangezien Metroid Prime 4 weer geen nieuwe beelden heeft gekregen. Release op 8 oktober.
- Mario party Supestars verbaasde me eigenlijk. Er is er al eentje voor de Switch namelijk. Voor mijn gevoel is dit ook niet de serie die elke 4 jaar een nieuwe versie nodig heeft. En dan vraag ik me eigenlijk ook af waarom ze dit niet als DLC voor de vorige uitbrengen. Iets wat ze met Super Smash Brothers wel ten overvloede doen. Dat had me bij dit type game ook veel logischer geleken eigenlijk.
- Mario + Rabbids Sparks of Hope was bij Ubisoft al uit de doeken gedaan. En ik heb daar echt wel zin in. Heb me enorm vermaakt met Kingdom Battle en de DLC. Echter pas volgend jaar als release.
- Breath of the WIld 2. De teaser 2 jaar terug zag er enorm gaaf uit en ook dit ziet er weer gaaf uit. Toch heb ik Breath of the Wild nog steeds niet gespeeld. Ik kan hem binnenkort eens van een vriend lenen. Ik twijfel namelijk of het mijn type game is. Maargoed, dat is wel zo'n beetje de system seller van de Switch naast Mario.

Grote gemis was Mario. Hoewel we daar vorig jaar nog wel het een en ander van gezien en gekregen hebben. Hoewel een Mario Kart voor de Switch best wel had gemogen wat mij betreft. Opvallender vond ik dat er verder niets met de Zelda anniversary gedaan wordt. Die serie was samen met Mario toch wel de grote van Nintendo. De hoeveelheid Zelda fans die ik tegen ben gekomen is echt enorm. Had daarom wel verwacht dat ze daar iets mee zouden doen.

avatar van legian
DarthSolidKevin schreef:
ik vond het heel verrassend dat we geen Switch Pro hebben gezien. Die had ik, vooral na alle leaks enzo, wel verwacht eigenlijk.

Het was vooraf al door ze aangegeven dat zich op software zouden focussen. Sowieso veranderde de leaks/geruchten in de afgelopen paar weken bijna dagelijks.

avatar van mrdig
legian schreef:
Opvallender vond ik dat er verder niets met de Zelda anniversary gedaan wordt. Die serie was samen met Mario toch wel de grote van Nintendo. De hoeveelheid Zelda fans die ik tegen ben gekomen is echt enorm. Had daarom wel verwacht dat ze daar iets mee zouden doen.


Nou er komt een speciale anniversary Zelda Game & Watch. Dat is wel geinig: Tweakers

En heb niet super veel met Metroid maar een nieuwe 2d variant vind ik dan juist wel weer tof, maar dan wil ik eerst Metroid: Samus Returns (2017) eigenlijk eens spelen.

Maar zoals hier al gezegd: waar is de Switch Pro?

avatar van Grovonion
Advance Wars 1+2 kijk ik naar uit, ja, een remake, maar van wat!

En met Project Zero komt nu echt bijna de allerlaatste WiiU exclusive ook naar switch. Net nu de prijs voor die limited edition zo mooi de hoogte ingeschoten was.

avatar van Mr. Olaf
mrdig schreef:
(quote)


Nou er komt een speciale anniversary Zelda Game & Watch. Dat is wel geinig: Tweakers


Ja supervet! Ik heb de SMB versie en ga ook zeker proberen deze te scoren.

avatar van legian
mrdig schreef:
(quote)


Nou er komt een speciale anniversary Zelda Game & Watch. Dat is wel geinig: Tweakers
Dat is nou ook niet echt een grootse viering van de anniversary. Ik had daar toch wel iets meer aandacht aan verwacht.

Maar zoals hier al gezegd: waar is de Switch Pro?
Dat gerucht gaat weer in de ijskast tot volgend jaar

avatar van -marco-
[/quote]Maar zoals hier al gezegd: waar is de Switch Pro? [/quote]

Gaat niet komen denk. Breath of the wild 2 Q4 2022 en zal dan wel launch titel worden voor “nieuwe Nintendo console”

avatar van Manny Calavera
-marco- schreef:
Gaat niet komen denk. Breath of the wild 2 Q4 2022 en zal dan wel launch titel worden voor “nieuwe Nintendo console”


Ik denk dat Nintendo de Pro wel uit gaat brengen, maar dan na de zomer in een losse Direct speciaal gericht op dat ding. Ik zit er overigens niet op te wachten, heb liever een Switch 2 ergens in 2023 of 2024. Maar alleen als je er wel Switch 1 games op kan blijven spelen.

avatar van Princess Piranha
Tja, je weet dat het geen spetterende E3 was als het X-Box koelkastje in de top 3 onthullingen staat

Beetje overdreven natuurlijk Maar ik had eigenlijk ook dat ik voor de meeste dingen niet echt warm loop. Al is er toch aardig wat getoond. Ik heb Wholesome Direct, Ubisoft, X-Box, Square, Capcom en Nintendo gekeken.

- Nieuwe Rabbids + Mario vond ik in ieder geval een leuke aankondiging! Heerlijk ook die persoonlijkheid van Rabbid Rosalina.
- Advance Wars krijgt weer herkenning! Alleen vind ik de super plastic 3D models er echt niet bij passen. Ook het prijskaartje is aardig hoog misschien €60!), zelfs voor twee games bij elkaar.
- Leuk dat er een nieuwe Wario Ware komt, maar geen idee of ik die graag wil hebben.
- Nieuwe Mario Party lijkt mij wel erg leuk! Vooral ook omdat ik Super Mario Party echt tegen vond vallen. Mario Party 1, 2 en 3 zijn mijn favorieten. Dus heerlijk dat we daarvan borden krijgen. Gekozen minigames lijken ook goed! Alleen jammer van het moderne UI sausje, beetje saai af en toe.
- Weer een beetje nieuwe beelden van Breath of the Wild 2! Daar maak je mij sowieso super blij mee. Daar kijk ik toch wel het meeste naar uit
- Replaced vond ik er erg indrukwekkend uitzien!
- In de Wholesome Direct vond ik ook een aantal echt interessant, daar moet ik de lijst nog even van terugzoeken wat ik ook alweer allemaal heb gezien haha

Al waren een hoop presentaties wat suf, toch weer lekker om zo'n groot games event te hebben!

avatar van Sinner
Ik vond ook deze E3 weer voornamelijk een misser. Van alle kanten. Maar goed, heel erg spannend kan je het niet maken zonder de consoles op de markt. Het uitblijven van een Switch 2 of Pro vind ik ook echt geen ramp. Een jaar of 2 mag en zal de huidige nog wel meegaan. Interessant waren voor eigenlijk vooral:


Elden Ring
Outer Worlds 2
Metroid Dread
Mario + Rabbits 2
En ik blijk me iets te herinneren over het feit dat je nieuwe Xbox games X ook kan gaan streamen
naar je oude Xbox One? Grappig. Ik ben nog altijd geen fan ervan maar je houd wel je fanbase wat langer vast. Forward Compatible. Leuk.

Wat ik dom vond:
Mario Party 2. Maak die oude borden dan gewoon beschikbaar als DLC.
Advance Wars 1+2 remake in een FUGLY grafische stijl. Hallo. How about 'we openen eindelijk eens een echte Virtual Console en plaatsen GBA, N64 EN GAMECUBE games te koop aan voor maximum een tientje'. Ik ga echt geen 60 euro betalen voor deze 'remake'.

Wat me eraan doet denken dat ik trouwens ook de DS versies mis. Ze hadden beter alle 4 de originelen in een compilatie gedaan of in een nieuwe VC en een nieuw deel uitgebracht.

Wat me heel erg begint te ergeren - het uitblijven van nieuws over een nieuwe Elder Scrolls. En dan bedoel ik niet 'Joepie we hebben een re-release voor de Series x of PSV met 2FPS meer voor 8k televisies!' maar echt een nieuw deel. Ik hoef echt niet elk jaar, twee of zelfs 4 jaar een sequel, maar na 10 jaar ben ik toch wel benieuwd waar ze met een volgend deel naartoe gaan.

avatar van legian
E3 2022 - Digital and Physical - Has Officially Been Canceled - IGN
Nou daar is de kogel door de kerk. Wordt dus een boel op zichzelf staande streams over meerdere maanden... Jammer.

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
Lullig om dit soort nieuws op 1 april te lezen. Weet niet of we nou in de maling worden genomen of dat de timing gewoon apart is .

avatar van legian
Fonzzz002 Helaas is het nieuw gisteren al naar buiten gekomen. Maar de nederlandse media pakt het vandaag pas echt op zie ik. Qua timing inderdaad niet echt handig.

avatar van Manny Calavera
Wel jammer, de E3 is net die ene week in een jaar dat gaming even de belangrijkste digitale entertainmentvorm is. Maar afgelopen jaren haakten teveel partijen al af, dus het was al een light versie omdat ze allemaal bang zijn hun shine mis te lopen.

Nu krijg je gewoon allemaal losse presentaties de komende maanden, vind ik toch minder leuk.

Moet bij de E3 vooral altijd denken aan de tijden dat internet nog wat minder groot was en dat de mannen van de PU/Gamekings er heen gingen. Die verslagen waren altijd hilarisch en ook belangrijk, want zij waren toch mijn belangrijkste E3 bron in die jaren. Maar tegenwoordig kun je alles zelf digitaal mee kijken, is natuurlijk tof maar haalt ook wat van de spanning weg haha.

avatar van legian
Die week was inderdaad heerlijk, de afgelopen jaren ook altijd wel wat dagen vrij genomen om de shows live mee te kijken. En de meeste partijen probeerde toch wel rond de E3 zelf wat te organiseren, dus viel het niet zo enorm op dat ze niet aanwezig waren. Alleen Sony werd wel gemist. Maar het was altijd echt een week vollop game gerelateerd nieuws. Dat is sinds corona overgegaan in maanden met beetjes gamenieuws en hier en daar een show. Wat voor mij eerder het tegenovergestelde effect heeft eigenlijk.

Sowieso is het jammer om die verslagen te missen, dat was en is nog altijd leuk om te zien/lezen vindt ik.

avatar van Princess Piranha
Als het goed is is het volgend jaar gewoon terug, gelukkig

avatar van Sinner
Ik vind het niet zo'n ramp. Heb er al een paar jaar weinig mee. Beetje zoals film awards. Veel blabla en kunstmatige shine terwijl ik eigenlijk meer heb met ik noem maar...een wekelijkse release lijst met trailers en wat woordjes over de games of gewoon de trailers zelf hun werk laten doen. Heb er de aandacht en concentratie niet voor.

Zeker niet als er bombastisch aankondigingen of trailers worden gemaakt of worden gehint en die games jaren na dato nog niet verschenen zijn of gewoon gecancelled. Ik noem maar Vampire the Masquerade 2, Elder Scrolls 6, Metroid Prime 4, Bayonetta 3, Star Citizen, Pikmin 4, Scalebound, etc etc (er zijn er nog hopen, deze zijn enkel wat namen die me te binnen schieten).

Heb ik liever iets wat korter op de bal speelt.

Tenzij je met zekerheid kan zeggen 'Volgend jaar in maart of november ligt de nieuwe Fallout, GTA of Elder Scrolls in de rekken'. Zonder - tig keer uit te stellen. Eg. de aankondiging doen als je game al voor 90% klaar en getest is. In plaats van als je enkel een wit blad en een titel hebt.

avatar van DarthSolidKevin
Sinner schreef:
Zonder - tig keer uit te stellen. Eg. de aankondiging doen als je game al voor 90% klaar en getest is. In plaats van als je enkel een wit blad en een titel hebt.


Helemaal mee eens. Tenzij dit je trailer is natuurlijk.


avatar van legian
Ben wel benieuwd of ze het nog zo groot krijgen. De afgelopen paar jaar stappen toch flink wat partijen weg ok hun eigen plan te trekken. Maar ik hoor de laatste tijd wel steeds meer dat de huidige summer game fest het ook niet echt is.

Maar goed, niet-E3 week begint morgen met Geoff's zijn show. Eens kijken wat daarvan komt. En dit weekend Xbox-Bethesda. Ben benieuwd.

avatar van Sinner
Sowieso lijken de meeste grote 'evenementen' een beetje tegen te vallen. Nu kan dat natuurlijk ook zijn omdat Corona de laatste 2-3 jaar overal een stokje voor heeft gestoken. Maar ik vond het al jaren een hoop minder interessant zoals ik al vaker heb aangegeven. Het kan ook gewoon zijn dat de diverse developers eindelijk het internet in al zijn glorie hebben ontdekt en merken dat je op die manier er ook komt. Geen dure show. Geen onnodige kosten. Gewoon een trailer, wat gameplay, een interview. En je bereikt er meer mensen met dan met een E3 of wat dan ook.

Dat RTLnieuws artikeltje is weer echt een paar regels standaard tekst die eigenlijk nietszeggend zijn. 'De ESA ziet de meerwaarde van'. Maar krijgt de ESA of wie dan ook nog een echt groots evenement gepland? Zij zien de meerwaarde? Zien de bezoekers dat wel zitten? De developers? Die de laatste 2 jaar dankzij Corona gretig gebruik hebben leren maken van het internet voor hun aankondigingen. Wat voor prijzen gaan ze vragen? Heeft iemand dat er voor over? Etc Etc.

In 2000 was het nog spannend om boekjes te kopen met verslagen van de E3 (of andere gameshows) met een disc met trailers erbij omdat het internet nog in zijn schoenen stond. in 2015 was het enigszins leuk om de E3 live te kunnen volgen. Maar in 2022 en verder? Ik heb de indruk dat net zoals met alle Award Shows e.d iedereen er nu wel weer een beetje genoeg van heeft - minder spektakel, minder show, meer echt concreet nieuws en releases. Of je moest een knokpartijtje opzetten tussen het hoofd van Playstation en Xbox. Denkelijk dat net zoals bij de Oscars je dan ook plots weer even hip bent.

Kortom ik zie wel welke trailers volgende week weer in het oog springen. Gegarandeerd dat de helft toch niet voor 2025 in de winkel ligt. En een aankondiging voor en PS5Pro of Xbox Series X Pro? Dat zou lachen worden (werd al meermaals geopperd) met het feit dat die dingen nog steeds niet gewoon te verkrijgen zijn.

Maar goed dat is mijn mening. Ik blijf wel benieuwd wat voor nieuwe games er volgen - maar dat is eigenlijk een ding dat 'voortdurend' is, en niet alleen tijdens de zomer - en omdat aankondigingen tegenwoordig door het hele jaar volgen heb ik ook niet de indruk dat juni nog echt een maand is die er echt toe doet voor gamers.

avatar van legian
De Geoff Keighley show was, zoals verwacht, weer weinig interessant. Wat wel opvalt is dat er enorm veel horror en space games langskomen. Verder weinig interessant wat mij betreft. Sowieso is de show veel te lang en is de pacing iets waar hij wel moeite mee heeft. En wat The Rock met Black Adam nou met de hele gamefest te maken heeft? Oh en die reclames mag hij ook wel weglaten.

Maar goed, van de games die voorbij kwamen zaten er een paar tussen die ik nog even nader in de gaten ga houden:

- Routine. Survival horror wat niet geheel mijn genre is dus ik wacht het nog even af. Maar de trailer ziet er wel tof uit. En muziek van Mick Gordon maakt ook veel goed.
ROUTINE - Re-Reveal Game Trailer

- Highwater. Indie strategy game die er wel geinig uitziet.
Highwater Reveal Trailer | Summer Game Fest 2022

- American Arcadia. Klinkt me erg als Truman Show, wat wel een grappig concept is. Vraag me af hoe het uiteindelijk gaat werken en of als het uiteindelijk niet gewoon een vrij cliché game wordt. Maar dat is even afwachten.
Summer Game Fest: American Arcadia World Premiere Trailer


Een erg karig lijstje wat mij betreft. Maar ik had dan ook weinig verwacht. Nu op naar zondag en dan is het alweer gedaan. Oh en Devolver misschien nog, die heeft ook wat later vannacht dacht ik. Maar dat is even kort de trailers doorkijken.

avatar van legian
Devolver was zoals altijd weer een heerlijke bak van komische sarcastische aanklachten aan de industrie met wat leuke trailers erbij. Hoewel ook deze dit keer wat tegenviel eigenlijk.

- Cult of the Lamb. Een game waarin je je eigen cult mag maken. Het ziet er wel geinig uit maar ik ben vooral benieuwd naar wat het precies gaat inhouden.
Cult of the Lamb | August 11

- Skate Story. Skate games lijken weer helemaal terug te komen tegenwoordig. Deze trekt me vooral vanwege de muziek eigenlijk, lekker chill.
Skate Story | Coming 2023

- The Plucky Squire was echter de meest opvallende. Een geweldig getekende stijl en een heerlijk creatieve insteek.
The Plucky Squire | Coming 2023

avatar van legian
De Day of the Devs show naar aanleiding van wat goede verhalen ook maar eens gekeken. En dat is tot dusver wel de leukste show. Een lekkere pacing waarbij voldoende aandacht gegeven wordt zonder saai te worden. De verschillende devs zijn ook heerlijk oprecht over hun games en verhalen. Een heerlijke verfrissing na het overdreven hype gedrag van Geoff.

Qua games is het een grote verzameling indies natuurlijk, maar er zit best wat interessants tussen wat mij betreft.

- Time Flies waarin je een vlieg bent die maar beperkt leeft. Gebasseerd op de gemiddelde levensduur van het land waar je woont.



- Planet of Lana. Die is vorig jaar ook al eens langsgekomen en ik ben er nog niet helemaal uit. Het ziet er leuk uit maar ik vraag me af in hoeverre het zich weet te onderscheiden.



- A Little to the Left. Een puzzel game waarbij je aan het opruimen bent, of ben je aan het opruimen en tegelijkertijd wat puzzels aan het doen. Lijkt me best relaxed om eens door te spelen.



- Bear and Breakfast. Deze lijkt me erg leuk, als een Beer een B&B opzetten op je eigen tijd weet toch de management game itch te vinden. Kan zo'n game wel weer gebruiken. En sowieso ziet het geheel er ook erg leuk uit.



- Animal Well is de zoveelste in het drukbevolkte Metroidvania genre. Ze schijnen wel erg in te zetten op mysterie en ontdekken waarbij ook geaccepteerd wordt dat veel mensen niet alles gaan zien. Doet me daarin ook wat denken aan Hollow Knight. De stijl (pixelart) valt me op door de crt scherm stijl, het ziet er daardoor wat verzorgder uit. Ik wacht de reacties even af, maar hij gaat op de lijst in ieder geval.



- Naiad valt op door de duidelijke boodschap dat we voor de wereld/natuur moeten zorgen. Het is me onduidelijk hoe het precies gaat werken. Maar het ziet er wel tof uit.



- Schism is van Nederlandse afkomst en is een soort van platformer waarbij je van schaduw naar schaduw springt. Wel geinig om te zien hoe ze dit uitwerken.



Verder nog meer leuke indie games uiteraard, maar deze vielen mij vooral op.

*ik realiseer me nu pas dat de trailers ook als trailers ingevoegd kunnen worden. Dus bij deze

avatar van Princess Piranha
Ja ik vond Day of the Devs echt een verademing na Summer Game Fest haha

Devolver Digital heb ik ook gekeken en vandaag de Wholesome Direct. Toch nog best een leuke niet-E3
Eind volgende maand heeft Annapurna volgens mij ook nog een showcase.

avatar van Sinner
Kortom...het zijn eigenlijk weer vooral de Indie games die de meeste indruk maken. Het verbaast me nog niet eens meer.

Buiten Routine dan...die vind ik er nog steeds erg interessant uitzien. Geen idee waarom er per se een Dead Space remake moet worden gemaakt terwijl je met deze titel toch ook een prima Space Horror titel (hopelijk) in de stijger staat. (maar ook hier - wel eentje die dik 10 jaar terug al is aangekondigd!).

En ook de nieuwe trailer van Midnight Suns blijft me boeien. Zeker omdat Firaxis de ontwikkelaar is.

Maar verder vond ik het niet heel erg boeiend tbh. Dan zijn idd de zaken van Devolver en die Wholesome Direct leuker, en ben ik ook zeker benieuwd naar wat Annapurna volgende maand te bieden heeft. Die staan ook altijd garant voor kwaliteit.

Laat staan dat ook de nieuwe Xenoblade Chronicles er nog aankomt, en ik dus enkele delen achter sta hiermee.

avatar van legian
Bij de Wholesome Direct valt me wel op dat er veel indie games een thema hebben waarbij de focus op de natuur ligt en dat we die moeten behouden / beschermen tegen mensen.

Leukste nieuws was dat Coffee Talk Episode 2 voor 2023 gepland staat. Daar kijk ik wel naar uit. Verder tonen die shows dat er toch wel veel meer is dan alleen maar de grote 'voorspelbare AAA games. Wat ondertussen inderdaad geen verrassing meer mag zijn.

Annapurna ga ik ook maar eens in de gaten houden dan.

avatar van legian
Xbox deed wat het al een tijdje doet, een erg afwisselende reeks van games tonen. Het grote verschil is dat ze nu de focus hadden op de komende 12 maanden. Daardoor missen er wat knallers. Het voordeel is wel dat alles wat getoond is ook in de komende 12 maanden langskomt. Afgezien van de Kojima samenwerking dan.

De Show begon erg sterk met een gameplay demo van Redfall. Alles van Arkane heeft mijn interesse, maar met de gameplay die ze hier toonde ben ik erg benieuwd hoe het gaat spelen. Gelukkig is de game ook volledig in single player te doen.



De volgende is Hollow Knight: Silksong. Helaas nog geen release date (maar naar verwachting dus wel ergens in de komende 12 maanden). De game komt echter wel day one in Gamepass. Hier kijk ik wel naar uit. Sowieso fijn om na jaren hier weer eens wat van te horen.



A Plague Tale: Requiem lijkt me ook erg interessant, hoewel ik nog steeds het eerste deel moet spelen.



De volgende grote knaller is Forza Motorsport natuurlijk. Nieuw deel en nieuwe Engine. Het ziet er erg goed uit, maar mijn interesse ligt toch in meer de Forza Horizon serie. Die echter wel wat vernieuwing kan gebruiken. Helemaal nu ze DLC gaan hergebruiken. Hoe leuk Hot Wheels ook is, dit voelt wel heel erg als een herhaling van zetten en ik had toch wel wat beters verwacht.





Scorn komt dan toch dit jaar en ik ben sinds de eerste trailer die ik een paar jaar geleden zag best benieuwd. Het is totaal niet mijn genre, maar de stijl en presentatie weten toch wel wat bijzonders af te geven.



Starfield kreeg met 15 minuten alle tijd om de show af te sluiten. Hoe meer ik ervan zie hoe meer interesse ik erin krijg.


avatar van legian
En dat was Annapurna. Kort maar krachtig zal ik maar zeggen. Maar best wat interessants voorbij zien komen om in de gaten te houden. En ook veel titels die naar gamepass komen trouwens.

Het is wel leuk om vooral ook de verhalen achter de games wat te zien, de games die ze maken zijn niet gedreven uit zo efficient mogelijk geld verdienen maar om verhalen of ervaringen over te brengen. Dat zijn toch wel mooie pure verhalen om te zien.

Forever Ago viel mij in positieve zin op, die ziet er vrij goed uit en lijkt mij wel een interessant en vermakelijke setting te geven.



Daarnaast een XSX en PS5 versie voor Outer Wilds die in september moet komen (gratis upgrade). Waardoor ik me bedacht dat ik die al tijden in mijn backlog heb staan. Mooi moment om die eens uit de backlog te halen.
Ook de aankondiging dat Maquette naar Xbox/Gamepass en Switch komt deze winter was mooi. Ik kan me de aankondiging daarvan nog herinneren maar ben die helemaal uit het oog verloren aangezien die alleen op PC en PS uitkwam. Maar daar ben ik zeker wel benieuwd naar.

Verder ook wel benieuwd naar Hindsight en twijfel ik om What Remains of Edit Finch toch eens op te starten nu die ook een upgrade heeft voor de nieuwe generatie consoles

Gast
geplaatst: vandaag om 04:44 uur

geplaatst: vandaag om 04:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.