menu

Games / Algemeen / E3 Electronic Entertainment Expo

zoeken in:
avatar van legian
Sega en Tencent niet bij E3, mogelijk hele beurs geannuleerd - Tweakers

Het gaat lekker met de E3 organisatie zeg. De een na de andere partij meld zich af. Zelfs na eerdere toezegging er wel bij te zijn. Blijf het zonde vinden dat het nu steeds meer uitgesmeerd wordt over meerdere maanden en iedereen zijn eigen ding wilt doen. Lijkt wel op hoe de streaming services zich ontwikkelen.

Hoef ik in ieder geval niet meer een week vrij te nemen voor de shows.

avatar van Manny Calavera
Ergens snap ik het wel, in die week moet je als bedrijf veel betalen voor een stand en de aandacht delen met tig bedrijven.

Maar het was tegelijk ook een week reclame maken voor de gehele game-branche en dat vergeten de afzeggers nog wel eens. Het draaide daar effe niet om Nintendo, Microsoft of Sony, maar ook gaming.

Ik vind het ook zonde. Kon me er altijd op verheugen. Zeker in de tijd dat de PU er nog hele delegaties heen stuurde. Altijd lachen die verslagen.

avatar van Nomak
E3 is geannuleerd..

avatar van Manny Calavera
Ik lees het net ja.

Zonde, heel zonde. Gekilled door de grote bedrijven die vooral aan zichzelf denken en niet aan het welzijn van de gehele branche.

Dan maar wachten om in die weken van de bedrijven showcases te zien met wat ze gaan uitbrengen. Maar het voelt toch een beetje als een light version van alles.

avatar van legian
Het is inderdaad officieel nu. Erg zonde wat mij betreft. Vanuit de grote bedrijven wel begrijpelijk, maar voor de kleinere partijen lijkt het me een stuk lastiger te worden nu.

Voor Geoff zal dit wel een leuke overwinning zijn. Die kan met zijn summer of games gamefest nu natuurlijk alle aandacht pakken.


avatar van Manny Calavera
Heel jammer. De E3 is legendarisch voor elke gamer boven de 20 jaar. Vreselijk van genoten in de topjaren toen internet nog niet zo aanwezig was en we afhankelijk waren van de tijdschriften die er mensen heen stuurden.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:31 uur

geplaatst: vandaag om 07:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.