menu

De Site / Gebruikers / Verslavingen

zoeken in:
Skychanger
Dan krijg je achteraf gezeur over waarom je niet terug antwoorde.

Ofwel 100 vraagtekens of als je niet antwoord op msn; 100 buzzers.

Exactly. Op een gegeven moment was ik met mijn ex in een situatie waarin ik haar bijna nooit zag (haar ouders waren tegen lange afstandsrelatie) maar ze wou wel elke dag smsen... zeer vermoeiend soms. Op een gegeven moment werd ze dus ontzettend kwaad toen ik een weekendje niets stuurde.

"Ben ik het soms niet meer waard?"

Daarna heeft het niet lang meer geduurd Dat soort dingen daar kan ik echt niet tegen.

Heb ik ook al meegemaakt, Evil Eye. Erg irritant. Zo een hele dag aan een stuk door sms'en is ook totaal niets voor mij. Had het ook maar een klein weekje uitgehouden. Op het laatste hing het mij dan ook echt de keel uit.

Skychanger
Zeker als ze 's morgens al beginnen te sturen, lig je zo lekker in bed om 8u, krijg je in eens een heel hard tril geluid aan je oren, en als je dan niet antwoord komen de gevreesde vraagtekens. Het maakt me echt gek.

Mijn trilfunctie is stuk

Als je echt verliefd bent is het in mijn ogen juist leuk om veel te smsen en gesmst te worden. Ik kan het weten want ik heb net een nieuw vriendinnetje die me bijna dagelijks wakker smst. Maar ik vind het heerlijk

Skychanger
Tsjo-Wi schreef:
Als je echt verliefd bent is het in mijn ogen juist leuk om veel te smsen en gesmst te worden. Ik kan het weten want ik heb net een nieuw vriendinnetje die me bijna dagelijks wakker smst. Maar ik vind het heerlijk

Op begin vond ik het ook leuk, maar als je de vorige nacht laat bent gaan slapen kan het echt irritant zijn, en dan gaan ze ook nog eens aandringen met vraagtekens. Ik bedoel komop, het is 8 uur 's morgens waarom zou ik toch niet terug sturen ...

Skychanger schreef:
(quote)

het is 8 uur 's morgens waarom zou ik toch niet terug sturen ...

Omdat je met een ander meisje in bed ligt?

Skychanger
Ik zeg niks tot dat mijn advocaat er is.

Haha de gevreesde vraagtekens inderdaad...

"hallo ben je daar???"

En dat een half uur na het eerste smsje dat ze had gestuurd.
Natuurlijk is het in het begin geweldig, en ik vind het nog steeds wel leuk af en toe maar soms voelt het gewoon als een verplichting. Zeker als je elkaar dan weer bijna nooit ziet...

Maar wat nog erger is.... een vriendin die bijna elke seconde van haar vrije tijd achter msn zit... en verwacht dat jij dat ook doet

Zeker als je elkaar al heel lang kent en elkaar geen flikker meer te vertellen hebt

ik: "hey schat! "
zij: "hey lieverd "
Ik: "Fijn je weer te spreken, hoe gaat het met je?"
zij: "goed hoor met jou?"
Ik: "ook goed, was net met paar vrienden wat drinken"
Zij: "oh gezellig"
........... stilte.............

En dat elke avond.... van 7 uur tot 12 uur
En als je niet komt.... ruzie

Skychanger
Haha, ik weet wat je meemaakt man

Hahaha ja alle wijfen zijn ook hetzelfde op dat gebied... dus wij mannen kunnen ons "leed" wel met elkaar delen, we begrijpen elkaar

Ik vind het allemaal gewoon zo onpersoonlijk. Je spreekt elkaar maar ziet en hoort elkaar niet eens. Zelf vind ik het veel prettiger om gewoon elkaar regelmatig te zien en soms te bellen en verder niets. Dan zijn de momenten samen tenminste nog speciaal en heb je elkaar wat te vertellen

Skychanger
Ik zag m'n lief toch wel meerdere keren per week, maar als je dan effe niet bij elkaar bent en effe rust wilt, dan gaat ze sturen ... Opzich niks mis mee, maar in een msn/sms gesprek val je nogal snel stil, en dan krijg je vragen zoals :
- Enne, nog nieuws?
- Nee, jij ?
- Ook niet

Nogal saai vind ik, als je elkaar ziet is het veel leuker, en dan kan je teminste nog wat voelen.

Haha precies, vreselijk saai is dat altijd " soms wordt er totaal niets gezegd en vallen er echt lange stiltes... of het duurt lang voordat ze antwoordt omdat ze met duizend dingen tegelijk bezig is.. en als je dan zegt dat je wat anders gaat doen dan is het ook niet goed want "het is zo gezellig" en dan moet je je echt verantwoorden dat je wat anders gaat doen.

Dat geouwehoer altijd om niets... als je echt bij elkaar bent kun je tenminste nog wat voelen inderdaad, of zorgen voor wat actie

En ik had zulke gesprekken dan ook nog terwijl zij hartstikke chagrijnig was.... wordt je af en toe nog totaal afgezeken ook. Kind, als je chagrijnig bent waarom kom je dan online?!

maar je zegt dat je haar meerdere keren "zag"... betekend dat dat het uit is?

Skychanger
Ja, al paar maanden.

Damn wist ik geeneens haha, hoezo dan? De gesprekken werden TE saai?

Skychanger
Haha, nee sorry dat is iets te privé

Dat begrijp ik, no problem

Wat ik vreselijk ambetant vind dat ze zo kutjaloers zijn altijd:

Zij: Wa doe je
Ik: sturen
Zij: met wie
ik: gwn me iemand van de klas
zij: een meisje?
ik: ja wrm?
zij: met haar stuur je wel en met mij niet
ik: sorry dan. (hou je bek vuile teef!)

Dit soort berichten krijg ik elke dag. Wel altijd van dezelfde ma bon

Ah ja... het overbekende "HAAR STUUR JE WEL WAT EN MIJ NIET?!" omdat dat andere meisje net even iets boeienders vertelde. Ik weet ervan
Maar dat is eerder onzekerheid van hun kant. meisjes uit onze leeftijdscatogorie zijn nu eenmaal heel onzeker

Nouja, de eerste keer kun je dat nog schattig vinden of denken 'ja ze geeft om mij'. Als je dat een hele relatie hoort begin je er meer en meer van overtuigd te geraken dat het een meisje is met psychische problemen.

Edit: Heb nu pas door dat we in het topic Verslavingen bezig zijn. Best verplaatsen naar Frustraties

Ja tuurlijk, al mijn frustraties hier kwamen ook pas na lange tijd, en ook pas echt toen we elkaar bijna nooit meer zagen. In het prille begin is het natuurlijk geweldig. Zeker als je zelf ook heel verliefd bent want jaloezie is HET teken dat een wijf om je geeft

Skychanger
De shit komt pas echt als ze hun maandstonden hebben.

Ik ben daar altijd zo makkelijk in. Als ik geen zin heb om te praten dan gaat me telefoon gewoon uit (batterij leeg) of ik neem niet op.
En als ik me aanmeld op msn dan meld ik me altijd offline aan en als ik zie dat ze online is dan blokkeer ik haar eerst ff. Ik vind het vreselijk van die verplichte gesprekken voeren. Dan ben je net ff met iemand anders in gesprek en geef je (voor haar gevoel) niet op tijd antwoord of gaat ze vragen wie er dan belangrijker is om mee te praten. IRRITANT!

Lol ik ben niet zo'n persoon dat gaat blokken. Zeg liever men gedacht

maar wel makkelijk

haha blokken biedt dan een uitkomst maar heeft me ook wel eens in problemen gebracht. Ik blockte mijn lief destijds ook omdat ik geen zin had in weer zo'n verplicht gesprek over helemaal niets. Maar degene waar ik toen even WEL mee praatte terwijl ik me lief blockte, had haar ook in haar vriendenlijst................ de rest raadt je al

lekker offline blijven op msn als je aan het gamen bent of wel gewoon op bezet staan.

Dan krijg je wel vragen zoals wat ben je aan het doen?GAMEN...

Waarom ben je zo stil....? OMDAT IK AAN HET GAMEN BEN...

etc etc...

En dat sms gedoe dat leer je wel af met ouder worden hoor

Ik rook niet, ik gok niet, ik doe niet aan drugs, ik hou van sex en doe er vaak aan maar kan ook hele lange periodes zonder. Ik heb weinig verslavingen, geen een eigenlijk, behalve misschien sporten om mijn lichaam sterk en gevormd te houden en vechten

EE

Gast
geplaatst: vandaag om 14:07 uur

geplaatst: vandaag om 14:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.