menu

De Site / Gebruikers / Verslavingen

zoeken in:
Nouja, die berichten gaan dan ook niet naar één persoon. Meestal naar mijn:

* Lief
* Beste vriendin
* Beste vriendin Numero 2
* Beste vriend
* Vriendin als ik **** sta
* Klasgenoten
* Vrienden en vriendinnen die ik al een lang tijdje niet gezien heb.

Maar in de vakantie loopt dat op omdat ik meestal al rond 8 a 9 uur wakker ben en pas rond 1 a 2 uur terug in men nest kruip

Skychanger
Bij mij gaan ze ook niet naar 1 persoon hoor. Ik sms nu vooral veel naar vrienden en vriendinnen. Mij opgeilen terwijl ik sms kan ik alleen als ik een lief heb, als ze iets zeggen moeten ze het daarna ook doen. Er zijn veel wijven die wel stoer praten via sms, maar als ze dan een pik zien gaan ze 50km per uur hardlopen.

500 berichten per dag... Sorry maar dat vind ik gewoon geen leven hebben...

Inderdaad! Vanaf 750 per dag ben je pas een beetje sociaal bezig.

Ben nu drie weken van mijn rook verslaving af, gaat goed, na een week liep het super, soms alleen nog wel trek in een peuk maar gewoon verzetten en sabbelen op een lolly
Gaat me best wel makkelijk af als je ziet wat ik op een dag rookte en dat was aardig wat, (kwam in de buurt bij kettingroken) ook rookte ik altijd het zwaarste dat er was qua shag, meestal van nelle of iets anders sterks. (rookte soms ook wel eens sigaren en ook nog via de longen)

Netjes! Wel volhouden hé?

misterwhite
Mijn verslavingen:

- Films
- Tooghangen, zitten en zelfs 1 keer slapen
- Bier
- Met kameraden wat rondhangen in Hasselt ofzo
- Slapen
- Achter men pc zitte en surfen op het net of wat gamen
- Muziek (kan niet zonder!!!!)
- ...

Wat is Tooghangen?

jellecomicgek72 schreef:
Wat is Tooghangen?
Op café zitten, Jelle.

jellecomicgek72 schreef:
500 berichten per dag... Sorry maar dat vind ik gewoon geen leven hebben...

Praten met vrienden is inderdaad geen sociaal leven hebben. Hoe zit het met jouw sociaal leven Jelle? Doe je nog iets anders buiten gamen?

Nee, niet veel behoefte aan en ook geen zin in. Gaat je ook geen zak aan trouwens. Sowieso zit jij alleen maar op deze site om op forums rond te hangen dus ja...

Wassup ! schreef:
(quote)
Op café zitten, Jelle.

Op een cafe zitten nog wel

Harmonica lult uit zijn nek. 500 berichten per dag is onmogelijk als je een sociaal leven lijd. Dat is ongeveer 2 minuten per bericht en dat zonder antwoord terug te krijgen. Dan ben je gemiddeld 17 uur bezig om 500 berichten te versturen en dan reken je de tijd tussen de antwoorden niet mee, anders ben je dubbel zo lang bezig. 34 uur dus. Omdat iedereen weet dat een dag 24 uur heeft, is dat dus onmogelijk. En zelfs als het in totaal 17 uur duurt, besteed jaar maar 7 uur aan eten, drinken, slapen, tv/gamen/computer, echt omgaan met je vrienden/familie etc.

Ik weet wel wat voor types mensen zoals Harmonica zijn. Ik zeg een ding:

jelle heeft een veel socialer leven dan jij Harmonica
Mensen die zo hard liegen als jij (500 berichten per dag, dat is 182.500 berichten per jaar, wat 1000% zeker onmogelijk is), hebben in real life het tegenovergestelde van wat ze op het net beweren. Meer wil ik er dan ook niet over zeggen.

En ik reageer mede zo omdat jouw toon tegenover jelle mij niet instaat en je bullshit praat hier zo

jellecomicgek72 schreef:
Nee, niet veel behoefte aan en ook geen zin in. Gaat je ook geen zak aan trouwens. Sowieso zit jij alleen maar op deze site om op forums rond te hangen dus ja...

Jelle, gewoon niet op in gaan. Ik weet zeker dat die gast geen een vriend heeft in real life

Thnx wo2-freak

Feyenoord100jaar schreef:
(quote)

Op een cafe zitten nog wel

Haha

jellecomicgek72 schreef:
Nee, niet veel behoefte aan en ook geen zin in. Gaat je ook geen zak aan trouwens.

Hou je mond dan

wo2-freak schreef:
(quote)

Jelle, gewoon niet op in gaan. Ik weet zeker dat die gast geen een vriend heeft in real life

Nee natuurlijk niet. Alles wat ik doe, doe ik samen met mijn denkbeeldige vrienden.

@ Wo2-freak en het stukje tekst.

Soms 500 berichten per dag. Al heb ik nog nooit exact de 500 gehaald (afgerond getal klinkt veel mooier). En zoals eerder gezegd, de berichten gaan niet naar één persoon + ik sta op rond 8u a 9u en ga weer slapen rond middernacht. Dat geldt natuurlijk alleen voor de vakanties. Best wel mogelijk en ik kan alleen maar zeggen; test het zelf eens.

Harmonica schreef:
(quote)

Hou je mond dan

Harmonica, please, probeer hier niet de schijn te verwekken dat jij veel vrienden hebt en populair bent. Dat ben je niet. Je hebt geen een vriend in real life en word op school gepest, mensen die op forums reageren zoals jij doet, zijn gewoon zulke kansloze type'tjes.

Dus reageer normaal tegen mede-forumleden, die hier wél over games discussiëren. En reageer niet met zo'n toon op jelle, hij draagt hier veel meer bij dan jij

Vooral die smile die jij plaatst '';)'' ...

wat denk jij

Harmonica schreef:
(quote)

Nee natuurlijk niet. Alles wat ik doe, doe ik samen met mijn denkbeeldige vrienden.

Zoals ik al zij, jij hebt geen vrienden. Dus ook geen denkbeeldige.

500 berichten per dag???
Tering...

Ik ga dus echt niet continu sms-en,alleen af en toe tijdens voetbalwedstrijd met me neef omdat ik ze nooit met hem kan kijken en ik voor Ajax ben en hij voor 010 dus elkaar pesten(ja gisteravond kreeg ik weer zat sms-jes van hem) of als ik je net een vrouwtje hebt,want als je een jaar een relatie hebt wordt dat al flink minder.

Voor de rest met vrienden lekker kortaf.

ik: Yo,vanavond nog wat doen?
vriend: Ja best,kom uurtje of 8 naar me toe dan
ik: best

Heb echt geen hele gesprekken via sms,vrienden zie je toch,heb via sms weinig meer te vertellen,zelfs op msn lul ik amper met vrienden,lul al genoeg in t echt met ze.
Ik denk dat ik een gemiddelde heb van 10 smsjes per dag,soms meer,maar meestal wel wat minder.

wo2-freak schreef:
(quote)

Harmonica, please, probeer hier niet de schijn te verwekken dat jij veel vrienden hebt en populair bent. Dat ben je niet. Je hebt geen een vriend in real life en word op school gepest, mensen die op forums reageren zoals jij doet, zijn gewoon zulke kansloze type'tjes.

Dus reageer normaal tegen mede-forumleden, die hier wél over games discussiëren. En reageer niet met zo'n toon op jelle, hij draagt hier veel meer bij dan jij

Vooral die smile die jij plaatst '';)'' ...

wat denk jij

Ben in het echte leven nogal wat afstandelijk dus populair ben ik echt niet, heb ik ook nooit gezegd. Dus aub geen woorden in mijn mond leggen die ik helemaal nooit gezegd heb.

Mijn toon? Slechts actie/reactie. Jelle is overigens deze nogal stupide discussie begonnen.

Harmonica schreef:
(quote)

Ben in het echte leven nogal wat afstandelijk dus populair ben ik echt niet, heb ik ook nooit gezegd. Dus aub geen woorden in mijn mond leggen die ik helemaal nooit gezegd heb.

Mijn toon? Slechts actie/reactie. Jelle is overigens deze nogal stupide discussie begonnen.

Nee. Jelle heeft een bericht geplaatst, waarop jij op een niet zo gewone manier op reageert. Dat was het bericht wat deze discussie liet ontstaan.

jellecomicgek72 schreef:
Sorry maar dat vind ik gewoon geen leven hebben...

Edit: Terug ontopic maar weer.

Skychanger
Hij zal het wel wat overdreven hebben. En als je een lief hebt is het sowiezo normaal dat je veel smst als je niet bij elkaar bent, dat heeft niet echt iets te maken met geen leven hebben ofzo

Mwah,meestal wil ik zo'n 'lief' ook niet per se sms-en maar ze zeuren zo als je niet reageert dus t moet maar...

Skychanger
Inderdaad, als je 5 min niet antwoord heb je zo al 10 vraagtekens, dus het is ook een soort van verplichting ja.

Leidenaar187 schreef:
Mwah,meestal wil ik zo'n 'lief' ook niet per se sms-en maar ze zeuren zo als je niet reageert dus t moet maar...
Voilà, zo ben ik ook van mening. Soms zou ik ook liefst eventjes gerust gelaten willen worden als het van mij afhing.

Dan zet je je telefoon gewoon uit.

Inderdaad, zonder gsm vind ik het ook veel rustiger ja.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:23 uur

geplaatst: vandaag om 15:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.