menu

De Site / Gebruikers / Verslavingen

zoeken in:
avatar van TonyTHorror
laat Stan je boerderij bemesten

avatar van wiiplayer
wo2-freak schreef:
Fred is zeker wel een homo met zijn piep stem. Ik bedoel, wat is er aan de hand met die jongen? Te weinig aandacht gekregen ofzo?

Daarnaast verpest hij zijn kostbare tijd aan het maken van die filmpjes, heeft hij geen vrienden waarmee hij om gaat of zelfs als je die niet hebt, maak denkbeeldige vrienden op Facebook of zo en laat Stan je boerderij bemesten. Raar ventje.


Fred Figglehorn is toch 6 jaar

avatar van wo2-freak
Geestelijk wel ja zo te zien.

Dr. Salvador

avatar van wiiplayer
In de aflevering "Fred gets babysat" verteld hij dat hij binnenkort al 6 word

avatar van Alexjaxx
Echt verslaafd ben ik alleen maar een beetje aan wiet.. Dat zeg ik alleen maar omdat ik het kut zou vinden om te stoppen en toch wel dagelijks blow.. Of ik eraan verslaafd ben kom ik wel achter als ik echt wil stoppen.

Verder vind ik gamen enzo niet echt een verslaving.. Net als dat een voetballer niet verslaafd is aan voetbal.. (Ook al is dat een stuk moeilijker want gamen > voetbal)

avatar van wo2-freak
Wiet. Een slechte gewoonte. Vind ik.

avatar van Leidenaar187
Ik ben verslaafd aan roken,sex en hondenvlees.

avatar van wiiplayer
Nu ik al een week lang bezig ben met het proberen wat af te vallen kom ik er achter dat ik redelijk verslaafd ben aan eten

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Off-topic berichten verwijderd.

avatar van wiehoe
Bij mij zijn het twee mogelijkheden:

Of ik heb echt geen verslaving, of ik zit nog in een ontkenningsfase.

blackhawk500
Mijn verslavingen ( of eigenlijk hobby's) zijn :
- Gamen
- Vriendin & vrienden
- Films
- Voetbal


avatar van Leidenaar187
Er zit een groot verschil tussen een hobby en een verslaving hoor...

De Site >> Gebruikers >> Het grote Hobby topic Hier moet je wezen.

blackhawk500
Bijna iedereen heeft het zo opgeschreven, waarom zou ik het dan anders moeten zeggen .. ?

blackhawk500
Leidenaar187 schreef:
Er zit een groot verschil tussen een hobby en een verslaving hoor...

De Site >> Gebruikers >> Het grote Hobby topic Hier moet je wezen.

Was me nog niet opgevallen.

avatar van Leidenaar187
Als iedereen vanavond hun eigen drol gaat frituren doe jij het toch ook niet?
Verslavingen en Hobby's zit een verschil in,en hobby's hier plaatsen is dus eigenlijk off-topic.

blackhawk500
Jaja , het is al goed. Ik heb geen zin in een discussie.

avatar van Leidenaar187
Haha ok

Dr. Salvador
Eigen drol frituren!

War-Ultima
@Leidenaar187 val blackhawk500 niet zo lastig met je onbenullige reacties, ben je een moderator of crew member van gamesmeter ofzo?.
Een hobby kan een verslaving zijn dus uiteindelijk heeft blackhawk500 het goed geformuleerd.
Een eigen drol frituren doe je zelf al met je 0,5* of 5 sterren lijst (haat stemmer noem ik dat).

avatar van jellecomicgek72

(afbeelding)

Dit is toch wel m'n grootste verslaving, kan er niet vanaf blijven. De perfecte manier om s'ochtends mee wakker te worden.... en te eindigen!

avatar van Feyenoord100jaar
S'avonds liever niet, anders lig ik maar wat schaapjes te tellen

Vind Redbull is op zich wel lekker, alleen er zijn betere energydrinks voor een 3x betere prijs kwaliteitverhouding.

avatar van jellecomicgek72
Monster Ripper, ook altijd wel dope.

avatar van Harmonica
Mwa Red Bull... Ik word er eerlijk gezegd passief van. Mijn verslavingen zijn nog steeds hetzelfde:

* Sigaretten (1 pakje per dag en nu ik een schieter heb...)
* Gsm (gemiddeld 300 berichten op een dag, en als ik een hele dag thuisblijf kan het wel oplopen tot zo'n 500 berichten.)
* Muziek (er gaat geen dag voorbij zonder een album te beluisteren of zelfgemaakte cd's)
* GamesMeter (Is de eerste site waar ik op ga als ik men pc opstart.)

avatar van Feyenoord100jaar
500 berichten per dag xD

Skychanger
Ik sms ook veel, maar geen 500 berichten per dag. Muziek is ook een van mijn grote verslavingen, dat was ik er nog vergeten bij te zetten.

avatar van Feyenoord100jaar
Skychanger schreef:
500 berichten per dag.


Volgensmij sms't hij per letter

Skychanger
Denk het ook.

avatar van Harmonica
Skychanger schreef:
Ik sms ook veel, maar geen 500 berichten per dag.


Ik snap het probleem niet echt. Heb er nog bijgezet dat als ik thuis blijf 500 berichten per dag stuur (ongeveer).

Skychanger
Harmonica schreef:
(quote)


Ik snap het probleem niet echt. Heb er nog bijgezet dat als ik thuis blijf 500 berichten per dag stuur (ongeveer).

Dat is veel. Zelfs als ik een lief heb sms ik nog niet zoveel. Ik heb Elke maand 5000 gratis sms en na 30 dagen heb ik er meestal nog rond de 1000 over, soms minder, dus dat zijn ongeveer 100 - 200 berichten per dag.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:37 uur

geplaatst: vandaag om 10:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.