menu

De Site / Gebruikers / Verslavingen

zoeken in:
Pastichio Rocker
Evil Eye schreef:
Haha precies, vreselijk saai is dat altijd " soms wordt er totaal niets gezegd en vallen er echt lange stiltes... of het duurt lang voordat ze antwoordt omdat ze met duizend dingen tegelijk bezig is.. en als je dan zegt dat je wat anders gaat doen dan is het ook niet goed want "het is zo gezellig" en dan moet je je echt verantwoorden dat je wat anders gaat doen.

Dat geouwehoer altijd om niets... als je echt bij elkaar bent kun je tenminste nog wat voelen inderdaad, of zorgen voor wat actie

En ik had zulke gesprekken dan ook nog terwijl zij hartstikke chagrijnig was.... wordt je af en toe nog totaal afgezeken ook. Kind, als je chagrijnig bent waarom kom je dan online?!

Herkenbaar. Met zo'n muts heb ik ook nog een tijdje zitten MSN'en, maar dat ging echt nergens heen.

En verder krijg je alle reacties die in dit topic zijn genoemd. MSN is echt shit. Heb nu ook de policy: als je wat van me moet dan je bel je maar of kom langs. MSN is vooral voor bijpraatgesprekjes met mensen die niet in de buurt wonen of kennissen en het moet zeker niet te lang duren.

Ben nu al 5 maanden van roken af, enigste probleem is dat ik gigantisch veel aan ben gekomen, namelijk wel 12kg en grotendeels blijft het op één punt hangen, mijn buik, had 5 jaar geleden nog een sixpack wasbord, nu is het een sixpack in bier vorm met gemuteerde baby in mijn buik .

Mijn verslaving is nu trouwens melk, want mijn maag en slokdarm zijn nu uiterst gevoelig dankzij het roken, nog steeds, brand soms nog steeds, na 2 maand medicijnen slikken wat hielp voor even, zorgde niet voor verbetering uiteindelijk.
Dokter niet meer gebeld en nu heb ik voor mezelf een eet en drink schema gemaakt, geen zuur, niet te pittig, geen tomatensap meer, weinig thee, geen alcohol meer (ja soms 1 biertje in de 2 maand) en geen deodorant gebruiken.
Wat vaak helpt is melk, en ik drink vaak 2 pakken melk per dag, ook water gaat er goed in, dus ja, ben nu een melk en water verslaafde .

Roken jonge, wat een troep, als je er eenmaal vanaf bent, nooit meer beginnen, mijn ademhaling is nu echt stukken beter.
Ikzelf heb genoeg geleerd van roken, it's very bad for your health en begin er nooit meer aan.

Melk voor elk

Ik ben verslaafd aan films en games .
Ik zit dus elke avond 3,5 uur lang voor de TV om Doctor WHo en Star Trek te kijken.

5 maanden Was zelf laatst bijna weer begonnen met roken. Leek wel gek in me kop, al 3 jaar gestopt en 'opeens' weer trek in een peuk. Had eind van de dag spijt jonge dat wil je niet weten, ik heb nooit veel gerookt maar had die dag weer 3 peuken op. Heb nu ook besloten dat ik anti-roken ga worden want er zitten alleen maar nadelen aan. Nooit aan beginnen of er anders gelijk mee kappen.

Mijn ouders zeiden gelukkig tegen mij dat als ik zal gaan roken dat ze dan niet bij doen leggen bij mijn toekomstige auto.

Dat is vaak zo. Op de basisschool lijkt het altijd zo'n pefecte afspraak: Als ik niet rook op m'n 18e betalen jullie m'n auto

jellecomicgek72 schreef:
5 maanden Was zelf laatst bijna weer begonnen met roken. Leek wel gek in me kop, al 3 jaar gestopt en 'opeens' weer trek in een peuk. Had eind van de dag spijt jonge dat wil je niet weten, ik heb nooit veel gerookt maar had die dag weer 3 peuken op. Heb nu ook besloten dat ik anti-roken ga worden want er zitten alleen maar nadelen aan. Nooit aan beginnen of er anders gelijk mee kappen.

En je bent nog maar 18 jaar oud ik begon pas op mijn 19e met roken (door de longen), nu met 24e gestopt.

wiiplayer schreef:
Dat is vaak zo. Op de basisschool lijkt het altijd zo'n pefecte afspraak: Als ik niet rook op m'n 18e betalen jullie m'n auto

Ze over 2 jaar er even aan herinneren...

Street Fighter toernooien kijken, doe ik net zo graag of zelfs nog liever dan zelf spelen.
Amerika, Japan, Australië,... maakt me niet waar het gespeeld wordt, als er genoeg topspelers deelnemen is dat het enige waar ik voor wakker blijf.

Speel je wel andere spellen?

en ik zie dat je dicht bij mij in de buurt woont. Maasmechelen is toch waar de euroscoop ligt?

jirachi04 schreef:
Speel je wel andere spellen?
Soms wel, maar eigenlijk weinig.
Ik vind spellen van de Onimusha en Zelda serie prachtig maar het is nu ook al lang geleden dat ik dat nog gespeeld heb, zou ik nog eens tijd voor moeten maken. Laatst nog van psn LittleBigPlanet en Dead Nation gratis gedownload. Ziet er mooi en leuk uit, maar ik heb het bijna niet eens aangeraakt.
jirachi04 schreef:
en ik zie dat je dicht bij mij in de buurt woont. Maasmechelen is toch waar de euroscoop ligt?
Inderdaad, die Euroscoop ligt op een paar minuten wandelen van bij mij thuis.
Jij bent van Born zie ik, daar heb ik een paar jaar geleden gewerkt, bij Nedcar.

Ja , bij Nedcar in de buurt woon ik. Daar werkte ook mijn buurman.

jellecomicgek72 schreef:

Hmm... zo'n 4 jaar later nu en eigenlijk al die jaren gewoon stug doorgerookt.. Maar ik moet zeggen dat ik mezelf tegenwoordig wel als 'n outcast voel als ik in het openbaar ergens 'n sigaret opsteek want tegenwoordig zie je bijna niemand meer roken, de prijzen gaan ook niet meer omhoog lijkt het wel.

Was in 2010 al gestopt met roken en nooit meer aan begonnen.
Had zelf 5 jaar gerookt en man wat een vieze boel. Stinken, slechte adem, kreeg het vaak zuur (rennies slikken dus) en snel buiten adem.
Nu zie ik tegenwoordig minder mensen roken, al zie ik soms nog wel wat mensen roken.
Zelf ben ik er zonder hulpmiddelen (nou ja, alleen kauwgom, lollies, wortels en zoethout) vanaf gekomen en nu hebben de meeste mensen gewoon hulpmiddelen, al zit het volgens mij gewoon tussen de oren.

Ik reis veel met het OV maar moet elke dag veel moeite doen om ergens te wachten waar ik niet in de rook sta En als ik naar mijn studie loop eigenlijk ook. Dus of er echt minder mensen roken de laatste jaren? Ik merk het nog niet eerlijk gezegd!

In ieder geval goed dat je bent gestopt AvMerode

spelfreak
Er roken steeds minder jonge mensen in ieder geval.

Op school wordt er door het overgrote deel ook vies tegenop gekeken. Terwijl in het gevoel heb dat het 7 jaar geleden nog helemaal anders was en er niet raar werd opgekeken als iemand rookte.

Misschien dat die campagnes en educatie over de slechte effecten van roken toch wel effect hebben gehad de laatste jaren...

Alcohol daarentegen..

IK ben nu anderhalf jaar gestopt met roken en ik heb vijftien jaar gerookt ik benspaar nu per jaar een All-In vliegvakantie

Ik denk zelf dat de prijs vooral voor jongeren afschrikt

Ik gebruik de laatste tijd steeds minder drugs.

spelfreak schreef:
Er roken steeds minder jonge mensen in ieder geval.

Op school wordt er door het overgrote deel ook vies tegenop gekeken. Terwijl in het gevoel heb dat het 7 jaar geleden nog helemaal anders was en er niet raar werd opgekeken als iemand rookte.

Misschien dat die campagnes en educatie over de slechte effecten van roken toch wel effect hebben gehad de laatste jaren...

Alcohol daarentegen..

Ja klopt, maar al die campagnes zijn natuurlijk ook super geforceerd, je gaat me echt niet vertellen dat iemand die zo'n reclame ziet opeens denkt aan wat voor ziektes diegene ervan kan gaan krijgen en er direct mee kapt. Ik ben er in ieder geval nog nooit door gestopt.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:34 uur

geplaatst: vandaag om 22:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.