menu

De Site / Gebruikers / GamesMeter users in de media

zoeken in:
avatar van Awake78
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Ik sta vandaag (donderdag) in dagblad Spits!

Had maandag een mailtje gekregen van een vriend van me (Lesley) of ik iets wilde zeggen/schrijven over die vreselijke harembroek, waarmee je veel vrouwen hier in Amsterdam ziet lopen. En vandaag is het geplaatst in de Spits!

Dus als je wat grappigs wilt lezen, het staat op pagina 21.
O ja, en ik heet Marijn Bouwhuis

avatar van Rujar
Haha ja ik snap er ook niks van! Iedereen die ik ken vind die dingen foei lelijk, maar toch lopen ze er allemaal in. Maar ik heb meer moeite met het feit dat je het gaat dragen omdat het mode is. Je hebt nu ook een rok voor mannen… dus op gepast! Maar mij zie je hier echt niet in lopen.

284
Ben ooit op straat aangesproken door TV West, er hing een Ola reclame waarop twee naakte mannen riching de zee liepen (hun billen waren te zien) , en dat was in de gemeente Katwijk waar ik woonde aanstootgevend het is uitgezonden op TV West en het NOS journaal.

avatar van Princess Piranha
Oh! Hahaha, dat heb ik vanochtend nog gelezen. Ik vind die broeken ook echt VRE-SE-LIJK. Bah. Mij zie je er dus gelukkig niet in lopen!

Ik ben zelf trouwens een tijdje terug bij het Jeugdjournaal even 5 seconden in beeld geweest. Ik was naar de première van Alice in Wonderland. Alleen werd ik volgens mij als een kind van 12 aangezien! Want toen ik in beeld kwam, zeiden ze op de achtergrond: "De film was een beetje eng, Dus waren er weinig KINDEREN te zien" Maargoed, of dat zo geïnterpreteerd moet worden weet ik niet

avatar van DarthSolidKevin
Haha dat is een leuk verhaal.

avatar van ps3me
Goed gezegd man, je hebt gelijk.

avatar van Leidenaar187
Ik heb ooit in het Leidsch Dagblad gestaan,klein artikeltje,voor openbare geweldpleging.
Stond me naam niet bij,ze noemden me 18 jarige man.

avatar van DES-Niels
. Waarom heb je dan geweld gebruikt?

avatar van Leidenaar187
Ruzie na uitgaan.
Had gedronken.

gamelord
Ik sta al een tijdje op Google Streetvieuw, een hele tijd op de bus te wachten.
Een kennis zei dat gisteren tegen mij...is wel raar om je eigen buurt op internet te zien...en ik in de bushalte.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:02 uur

geplaatst: vandaag om 22:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.