menu

De Site / Gebruikers / Jouw persoonlijke records

zoeken in:
Game_Kaza
Zijn er nog records in games die je kwijt wilt ? Hoeft niet iets te zijn dat word bijgehouden door het spel. De mijne,

Uncharted 2 Among Thieves.
Kills op rij zonder dood te gaan in een deathmatch - 14
Aantal kills in een deathmatch - 18
Grootste aantal punten bij co up arena - 360.000

Batman Arkham Asylum.
Hoogste combo met Batman - 84
Hoogste combo met Joker - 74
Hoogste score bij downoadbare challenge met oneindig veel gasjes - 84.000

avatar van jellecomicgek72
Heb 1 keer tactical nuke gehad in Modern Warfare 2. 25 kills 0 deaths.

avatar van FDB92
Call of Duty: World at War.

Kills: 18986
Deaths 14880
Kill ratio: 1.28
Best streak: 25
Headshots: 819
Team Deathmatch streak: 25
Score: 212028
Rank: 572207

Er zijn maar vijfhonderdtweeënzeventigduizendtweehonderdzeven mensen met een hogere rank !

RetroNaudts
Had vorige week in de "Play Belgium" tentoonstelling, de recordscore op Pac-Man ben niet echt ver geraakt en mijn score was ook niet groot maar toch leuk als je daar de beste speler bent.

avatar van Rujar
Had laatst iets tussen de 120 en 130 miljoen punten bij Pinball Fantasies (tafel Partyland)

kiriyama
In Tony Hawk Pro Skater 2 (PSX) eens precies 500.000 punten gehaald. Was er eigenlijk wel erg trots op toen, vooral omdat het precies 500.000 punten waren.

Verder ook nog wel persoonlijke records gehad bij spellen als Tetris en Pinball maar die kan ik me niet meer herinneren.

Dr. Salvador
Ik heb nu pas mijn eerste Platinum gehaald. In Batman Arkham Asylum .

Ik heb nu alles 100%

Nijmegen
Modern Warfare 2.
Ben er trouwens nu wel op uitgekeken maar heb verspreid over 5 prestiges 20 nukes gehaald. Waarvan 1 met killstreak van 41!

avatar van Leidenaar187
Call of Duty: World at War.

Kills: 39742
Deaths 98
Kill ratio: 1.10
Best streak: 100
Headshots: 2000
Team Deathmatch streak: 40
Score: 342945
Rank: 1722

avatar van wo2-freak
Wedden dat ik jou own met CoD:WaW. Ik sta véél lager dan jij, PS3. Maar K/D Ratio is wel hoger en als je op de PC speelt ben je gewoon keihard aan t hacken.

avatar van jellecomicgek72
Dat kan nooit, zoveel kills en zo weinig deaths

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Off-topic berichten verwijderd.

avatar van LimeLou
12 uur achter elkaar Metal Gear Solid 3 gespeeld

avatar van fabblwaps
Leidenaar187 schreef:

Kills: 39742
Deaths 98
Kill ratio: 1.10
Als dat echt zo was zou je K/D waarschijnlijk een paar duizend zijn.

avatar van rockgamer
ja inderdaad

mijne is nu 1,40 ik heb geen idee hoeveel kills en deaths het precies zijn

avatar van jellecomicgek72
Omdat ik morgen vrij ben heb ik besloten om een nieuw persoonlijk slaap-record neer te zetten. Wil zo'n 12 uur aan één stuk door slapen, iets wat ik al een lange tijd niet meer heb gedaan. Ik ga om 12 uur pitten dus tot morgenmiddag na 12en jongens!

avatar van fabblwaps
Is 12 uur voor jou al een record?

avatar van LimeLou
jellecomicgek72 schreef:
Omdat ik morgen vrij ben heb ik besloten om een nieuw persoonlijk slaap-record neer te zetten. Wil zo'n 12 uur aan één stuk door slapen, iets wat ik al een lange tijd niet meer heb gedaan. Ik ga om 12 uur pitten dus tot morgenmiddag na 12en jongens!


Is niet zo moeilijk hoor. Probeer eens 48 uur op te blijven staan Vind ik stukken moeilijker. Ik had wel een keer in de wintervakantie dat ik 5 dagen achter elkaar geen zonlicht zag

avatar van ReMyTje86
jellecomicgek72 schreef:
Omdat ik morgen vrij ben heb ik besloten om een nieuw persoonlijk slaap-record neer te zetten. Wil zo'n 12 uur aan één stuk door slapen, iets wat ik al een lange tijd niet meer heb gedaan. Ik ga om 12 uur pitten dus tot morgenmiddag na 12en jongens!


Moet je eens een keer 3 dagen zonder slapen gamen of iets doen. Je slaapt daarna gewoon 24 uur dus zo kan je wel je record verbreken.

avatar van jellecomicgek72
jellecomicgek72 schreef:
Omdat ik morgen vrij ben heb ik besloten om een nieuw persoonlijk slaap-record neer te zetten. Wil zo'n 12 uur aan één stuk door slapen, iets wat ik al een lange tijd niet meer heb gedaan. Ik ga om 12 uur pitten dus tot morgenmiddag na 12en jongens!


Ziezo, dit record is gehaald. 13 uur geslapen. Volgende stap: 15 uur, ik bouw het langzaam op.

shadowmaster100
hey jelle doe je aan winterslaap ofzo


shadowmaster100

gamelord
jellecomicgek72 schreef:
(quote)


Ziezo, dit record is gehaald. 13 uur geslapen. Volgende stap: 15 uur, ik bouw het langzaam op.


OP het eind wordt je niet meer wakker!!

avatar van jellecomicgek72
Klopt, dan komt Freddy Krueger in me slaap om me te vermoorden.

avatar van LimeLou
Lange tijd dat ik een game zo lang achter elkaar gespeeld hebt. 7 uur goes to Batman Arkham Asylum

shadowmaster100
LimeLou schreef:
Lange tijd dat ik een game zo lang achter elkaar gespeeld hebt. 7 uur goes to Batman Arkham Asylum


wow hoe ver ben je gekomen?


avatar van LimeLou
Ik ben net ontsnapt van Killer Croc

shadowmaster100
LimeLou schreef:
Ik ben net ontsnapt van Killer Croc


tik tak feed the croc

Gast
geplaatst: vandaag om 15:32 uur

geplaatst: vandaag om 15:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.