menu

De Site / Gebruikers / Welke GM gebruikers volg je graag?

zoeken in:
Glimlicht voegt ook vrij veel games toe geloof ik. Altijd leuk als er een wat oudere game wordt toegevoegd. Dan kijk ik altijd of ik hem heb gespeeld, de beschrijving van de game en screenshots herken.

RomeX
Als een nieuweling moet ik ook maar eens mensen volgen.

- Ravnoss
- rpger
- AvMerode
-Limelou
- Brains

Dit zijn de mensen die ik laatste dagen actief zag, dus mijn lijst gaat nog wel veranderen.

Fijn weekend iedereen.

Pastichio Rocker
Remi, misterwhite en BoordAppel.

pff wie volg ik dolgraag? Mijn naam hoeft van mij niet zo genoemd te worden omdat ik zelf 1 jaar op Gamesmeter zit en geen bekende berichten heb getypt. Maak me ook niet zoveel uit.

Wie ik zelf volg:

Thomas83: Heel realistisch met zijn omschrijvingen en typt wat ie voelt. Geen mierenneukerij ook al komt het een beetje over. (No offense)

Jellecomicgek72: Naast dat hij heel lang op Gamesmeter zit heeft hij aardig wat reviews (50 geloof ik)

Evil Eye: Geloof het of niet maar hem volg ik ook al te graag. Niet dat ik met hem eens ben met het afkraken van Mario Games keer op keer, maar dat hij altijd gequot wordt dat hij moet stoppen met die wat ie doet. Vind ik wel leuk.

Limelou: Gewoon neutraal en isheel gul met comlimentjes te geven van reviews en foto's.

Mega Man: heel serieus en argumenteerd zeer sterk. Niet zomaar een tekst, maar een grote alinea om even goed bij te zitten.

Princess Piranha: Naast dat ze net als mij een Nintendo-fan is, een zeer gewaardeerde gamer die d'r werk serieus neemt en gewoon laat zien dat meiden gamen ook geweldig vinden net als jongens.

Keep up the good work people.

Thanks voor het staan in je lijst Ook leuke nieuwe avatar heb je.

Ik sta in een lijst

Ik ga in een hoekje huilen

Ik zoek één van die andere 3 hoeken wel uit..

wiiplayer schreef:
Ik ga in een hoekje huilen

geen probleem. Ik heb je alleen gevolgd in San Andreas in de strijd tegen Salvador. Als ik me tijd neem om jouw meer te volgen zet ik je ook mijn lijst

TonyTHorror schreef:

hoeft niet. Maar ik volg jouw niet zo erg dus ik kan nog niet oordelen.

LimeLou schreef:
Thanks voor het staan in je lijst Ook leuke nieuwe avatar heb je.

dat is ook een van de redenen waarom ik je in mijn lijst heb staan. Oh ja dank je wel. Het is Riley Freeman van The Boondocks. Geweldige serie is dat.

jellecomicgek72 schreef:
Ik sta in een lijst

ja toch maar klopt het dat je ongeveer 50 reviews heb geschreven op deze site.

TonyTHorror schreef:

Ik vind je nog steeds cool hoor Jullie toch ook, jongens?.... Right, guys?...

youngtick schreef:
(quote)

ja toch maar klopt het dat je ongeveer 50 reviews heb geschreven op deze site.

Nee 80

LimeLou schreef:
(quote)

Ik vind je nog steeds cool hoor Jullie toch ook, jongens?.... Right, guys?...

Natuurlijk, ik zwaai wel even naar TonyHorror terwijl ik midden in de kamer sta.

Ik heb ook best veel reviews maar hier op GamesMeter kruis ik nooit dat sterretje aan

Grappig dat ik ondanks mijn geringe aantal posts nog genoemd wordt. Miereneukerig ben ik zeker, want als ik mijn mening over een spel geef dan doe ik dat eigenlijk altijd wel vrij uitgebreid en gaat dus nog wel eens over van die kleine dingetjes.

Doe ik ook. Maar details kunnen vaak ook games stukken beter maken (Silent Hill 2 bijvoorbeeld) dus op details letten is juist slim zou ik zeggen

Thomas83 schreef:
Grappig dat ik ondanks mijn geringe aantal posts nog genoemd wordt. Miereneukerig ben ik zeker, want als ik mijn mening over een spel geef dan doe ik dat eigenlijk altijd wel vrij uitgebreid en gaat dus nog wel eens over van die kleine dingetjes.

Dan heb ik de spijker toch op de kop geslagen.

Ik volg zelf vooral Limelou
Hij heeft een beetje zelfde gamestijl op een paar games na natuurlijk .

Ghehe, geen anderen? En wat voor games speel je dan het lieft ?

dat verschilt. ik speel bijna alles wel of ik het leuk vind is iets anders.
maar ik vind meestal shooters of action of rpg wel leuk.

SvV_Ying volg ik erg graag, hij heeft altijd ergens info van en ook LimeLou heeft goede reacties!

Edit: ook JohnWilliams vind ik erg goed!

Bedankt

Ik volg niemand hier. Ik kijk wel of iemand wat leuks gepost heeft.
Nouja ik heb een keer eens gekeken of onze geliefde davidbmaster ergens iets gepost heeft.

Helaas is davidbmaster er niet meer
Maar die volgde ik ook!

justmike volg ik weleens, heeft veel van de spellen gespeeld die ik ook speelde

bettafish14 schreef:
justmike volg ik weleens, heeft veel van de spellen gespeeld die ik ook speelde

Hehe

spelfreak
Jimcarrey en wiiplayer en ook justmike. Jimcarrey... gewoon omdat hij een maat is, heeft hier niet veel berichten. Justmike volg ik, omdat hij even oud is als mij en ook wel beetje hetzelfde is als mij.

Ik volgde graag PC.Engine.Fan. Hij had namelijk altijd wel leuke, korte, reviews bij oudere en onbekendere games. Jammer genoeg is hij niet meer actief .

Pastichio Rocker
Ik volg jullie allemaal, want de actieve users zijn op twee handen te tellen.

Pastichio rocker, daar heb je gelijk in

Gast
geplaatst: vandaag om 22:08 uur

geplaatst: vandaag om 22:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.