menu

De Site / Gebruikers / Welke GM gebruikers volg je graag?

zoeken in:
kiriyama
AvMerode schreef:
(quote)

Blijven staan.

In dat geval moet je een mod even vragen om je andere acoount te deleten, of je wachtwoord opvragen. Anders heb je straks de kans met beide accounts geband te worden.

eigenlijk alleen rpger door zijn kritische houding richting moderne games en voorliefde voor rpg's.

Sinds gisteren is mijn aandacht ook uit gegaan naar sinner.

Welke user (s) richt(en) zich voornmalijk op een beetje de alternatieve releases en weet de pareltjes er uit te vissen?

Misschien Squall Lionheart?

korenbloem schreef:
Welke user (s) richt(en) zich voornmalijk op een beetje de alternatieve releases en weet de pareltjes er uit te vissen?

Qua rpg toppers kan ik je demon's souls aanraden, heeft old school diablo achtige game-play maar is jammer genoeg alleen voor ps3.
Het is een vrij nieuwe game gemaakt door japanners, de game-play en sfeer is alleen gigantisch Wrpg stijl.

Bedankt voor de tip, alleen is Demon's souls nou niet echt een alternatieve / onbekende release. Staat al maanden in de top 10 ps3 van gamespot
desalniettemin lijkt het me een super vette game die hoog op mijn lijst staat om te kopen

korenbloem schreef:
Bedankt voor de tip, alleen is Demon's souls nou niet echt een alternatieve / onbekende release. Staat al maanden in de top 10 ps3 van gamespot
desalniettemin lijkt het me een super vette game die hoog op mijn lijst staat om te kopen

Demon's Souls is bekend geworden in Amerika en Japan en men was er enthousiast over (mensen die het speelden), maar echt gigantisch populair werd het niet.
De game werd alleen herkend en dus kwam de Europese versie een jaar later, in europa loopt het alleen stukken minder dan in Amerika en Japan.
Het is wel echt een underground game die inderdaad goed aansloeg bij commerciële en populaire sites zoals ign en gamespot.
Ik weet niet wat je onder alternatief verstaat maar demon's souls is weer eens wat anders dan het standaard hack&slash en rpg genre.
Ik vond het één van de meest unieke rpg's die ik ooit heb gespeeld, origineel en innovatief.

shadowmaster100
users die ik volg zijn:

- dr.salvador
- jellecomicgek72
-skychanger
- limelou
-wassup
- Avmerode,ook al ben ik bijna altijd met hem oneens
- tonyhorror
- squall lionheart
-Boordappel volg ik ook altijd ,eigenlijk hij mij (niet bannen arthur het is maar een joke )

-brains ook natuurlijk.

dit zijn de mensen die ik stalk.

eindelijk weer wat leven in deze topic.

whose next?

Dr. Salvador
Haha, niet bannen!

Thanks!

shadowmaster100
Dr. Salvador schreef:
Haha, niet bannen!

Thanks!

Niet bannen whaha

Skychanger
Ook effe mijn lijst aanpassen.
- Misterwhite
- Harmonica
- Leidenaar
- Dr. salvador
- Jellecomicgek72
- Shadowmaster100
- Wiiplayer
- Limelou
- Feyenoord100
- Tsjo-wi
- Evil Eye
- Tonyhorror
En misschien nog een paar mensen.

shadowmaster100
thanx

je bent WO2freak vergeten

Skychanger
Nee, hij is juist mijn allergrootste vijand hier.

Iedereen heeft hier wel een 'nemesis'. Bij mij is dat Leidenaar

Harmonica schreef:
Iedereen heeft hier wel een 'nemesis'. Bij mij is dat Leidenaar

Same here

LimeLou schreef:
(quote)

Same here

Huh,om elkaar nemesis te zijn moet je elkaar kennen,maar heb echt geen idee wie je bent,1ste keer dat ik je zie hier..

Skychanger
Hij is nochtans redelijk actief

Weinig indruk op me gemaakt dan.

Je leest ook geen recensies

Leidenaar187 schreef:
(quote)

Huh,om elkaar nemesis te zijn moet je elkaar kennen,maar heb echt geen idee wie je bent,1ste keer dat ik je zie hier..

Nemesis is ook nogal wat veel gezegd. Wist niet hoe ik het moest verwoorden, maar hier en daar zijn er wel punten waar we het allebei eens over zijn. Maar toch...

Dr. Salvador
Shadowmaster is ALWEER geband!
Nou, hij heeft vaak genoeg een kans gehad, maar toch verpest hij het weer, dan vind ik het ook zijn eigen schuld.

Erg jammer, net nu hij weer op GM was, moet hij het weer verpesten, hij heeft zichzelf er niet alleen mee, iedereen die hem wel mocht, en er erg goed mee kon opschieten, laat hij ook alweer zitten...

Jammer, maar ook echt zijn eigen schuld .

Dr. Salvador schreef:
Shadowmaster is ALWEER geband!

Dit keer wel voor de laatste keer.

Dr. Salvador
Ja, zag het al, maar als hij toch telkens keer op keer zijn kansen verpest, dan houd het ook op ja. Inplaats van is een keer te denken, nu blijf ik ook, moet hij weer de fout ingaan

Ik vond het erg vet toen hij weer op GM was, maar toen ik las dat hij geband was omdat hij telkens weer irritant bezig was tegen andere ussers, ja, dan is het ook niet meer dan logisch als je geband wordt....

Maar vind het wel jammer, maargoed, als je je niet kan gedragen, dan is het ook je eigen schuld

Oohhh jeeehh... hij is er alweer vandoor... Mag ik vragen waarom hij deze keer wéér geband is?

Skychanger
Waarom?

Eindelijk. Gister was weer echt een toppunt. Je kon geen topic openen zonder een kilo aan slowchat en kinderachtige discussies aan te treffen, en altijd was shadowmaster daarbij betrokken. Good riddance als je het mij vraagt.

Skychanger
Waarschijnlijk is hij geband voor zijn Hitler avatars.

BoordAppel (moderator)
De Hitler avatar was de druppel. Hij was al gewaarschuwd voor zijn herhaaldelijke troll- en off topicberichten. Ondanks die waarschuwing bleef hij daarmee doorgaan en dan is de maat een keer vol. Dat is ook het laatste wat over deze kwestie gezegd moet worden. Terug on topic aub.

Users die ik de laatste tijd wat meer volg:

Brains
Skychanger
Limelou
Misterwhite

Gast
geplaatst: vandaag om 07:32 uur

geplaatst: vandaag om 07:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.