menu

De Site / Gebruikers / Welke GM gebruikers volg je graag?

zoeken in:
Dit topic staat ook op moviemeter en ik vond het wel leuk en interessant. Nu de vraag aan jullie: Welke Gamesmeter gebruikers vind jij interessant om te volgen qua meningen etc.

Ik trap af, ik vind Gamelord interessant om te volgen, schrijft goede recensies en heeft vaak games waarvan ik denk dat lijkt mij wel wat. Verder volg ik Barcel en Joeri592 wel is, zij hebben een behoorlijk goede smaak!!

Valt weing te volgen je komt elke keer dezelfde gasten tegen Vind persoonlijk RPG'er Squall lionhart Naomi Watts en Thomas83 vaak wel zinnige dingen roepen. Niet alleen over games btw.

joeri592
ik kijk gewoon naar de updates, ik volg niet echt iemand

Er zijn hier genoeg users die ik graag volg. Vooral users die verder komen dan nutteloze oneliners en leuke recensies plaatsen en goede meningen hebben over komende games. Er zijn hier een stel users waarmee je niks kan, maar een selecte groep bezit ook veel kwaliteit en die mensen weten wel wie worden bedoeld

Er zijn hier een stel users waarmee je niks kan,

Laat me raden daar hoor ik zeker bij?

Ik volg ook niemand speciaal. Ik check de updates vooral. Ik waardeer wel een aantal users hier die vaak de tijd nemen om een recensie te schrijven.

Geen zin om namen te noemen, ik hou niet zo van veren in elkaars reet stoppen

jellecomicgek72 schreef:
(quote)

Laat me raden daar hoor ik zeker bij?

Ik noem geen namen maar de users met meerwaarde en de users zonder meerwaarde weten best wie er worden bedoeld.

gamelord
Hey dit is wel een leuk topic.
Ikzelf volg ook wel een flink aantal users, ps3me vooral . Staat overal open voor en weet ook dat hij bij me terecht kan over vragen omtrent games...maar dat geld wel voor iedereen. Alleen is het wel zo dat ik
me vrij ver weg hou bij games die een soort hype zijn. IK zal altijd op
mijn gebied een lone ranger zijn, want als ik een game ga halen ga
ik toch altijd op mijn gevoel af en probeer games te krijgen die over het algemeen niet zo bekend zijn. Want dat zie ik ook aan mijn toevoegingen. Sta bij elke (ondanks 1tje) er helemaal alleen bij.

Squall, rpger, JohnWilliams, Wassup!! en nog een paar andere users volg ik zeer op de voet. Hoewel ik bij sommige games die ze kiezen toch onopgemerkt afstand neem omdat ik ze niet bij me vind passen, of het concept staat me niet aan maar dat terzijde. Soms neem ik de tijd om de meest waardevolle users hier met elkaar te vergelijken en mee te kijken hoe hun tegenover bepaalde
games of meningen staan.
Maar eigenlijk sta ik voor bijna iedereen hier open, maar van sommige users neem ik toch wel wat afstand van, want die weten
niet dat ze onbewust iets bij mij triggeren en dan kan je soms rare dingen of uitspraken van mij verwachten.

Squall, Bahamut, Marcellus en Rujar.

joeri592
ik volg niet echt iemand, maar ik let opzich wel op een paar mensen, en vooral de wat jongeren onder ons, ps3me, solidkevin, katholiic(nieuw) en dr.salvador en wii player ook wel

Squall, Bahamut, rpger, Naomi Watts, gamelord, Status Seeker, Jer0en hun geven meestal serieuze feedback (review) en mezelf ofc ^^

Ik volg niet echt mensen. Maar ik vind het wel leuk om posts te lezen van de wat oudere leden, dus mensen als: Naomi, Rujar, Hadouken, rpger, Thomas83, Bahamut en Tsjo Wi.

Je hebt gelijk Shinobi, volgen is een groot woord.

Ik lees vooral van die andere gamers de reviews die hebben de meeste game ervaring Moet jullie zien als een complement.

Ook ik volg niemand. Maar ik vind wel dat winkelwagentje ook even genoemd moet worden!

Ik vind het leuk om de serieuze feedback te lezen van een aantal mensen. Een simpele "ja het is een leuke game." kan me niet zoveel boeien.

Ravnoss
Ik mag graag RPG'er volgen. Veel beargumenteerde meningen die vaak lijn recht op de mijne staan

Insgelijks mensen, Ravnoss wassup.

Ik vind Squall altijd wel bijzonder omdat hij zowat in alle genres zit, vaak hebben gamers als ikzelf een sterke voorkeur voor het één en een afkeur tegen het ander (PC vs Consoles, JRPG vs WRPG) maar Squall is zo'n zeldzame gamer die geen grenzen lijkt te hebben hierin,

Naomi Watts is altijd leuk om de console JRPG confrontatie mee op te zoeken

Gamelord's enthousiasme voor het RPG genre en kwaliteitsgames is erg aanstekelijk, en hij is ook erg sociaal en vriendelijk tegen iedereen.

Ik wilde ook even Grovonion noemen, hij zit hier niet zo vaak, maar ik respecteer enorm zijn smaak en mening.

Princess Piranha is de uber cute member omdat ze grenzeloos positief is bij alles waar Nintendo boven staat, of volgens mij heeft ze aandelen in het bedrijf.

En nog een heel zwikkie die ik waarschijnlijk vergeet...

Imperial Figure
Volg niet echt iemand maar zo heel af en toe even kijken wat mijn kameraad bahamut zero die ik al 15 jaar ken aan het doen is op gamesmeter.
En soms een beetje Boordappel volgen want hij heeft een beetje hetzelfde soort genre stijl als de mijne plus ben altijd benieuwd naar zijn reviews.

rpger schreef:
Princess Piranha is de uber cute member omdat ze grenzeloos positief is bij alles waar Nintendo boven staat, of volgens mij heeft ze aandelen in het bedrijf.

Thanks. XD Tegenwoordig ben ik trouwens ook een beetje van de 360 en PS3. Kan games daarvoor spelen tijdens mijn bijbaantje.

gamelord
Thanks rpger

Samen met Squall zijn jullie toch een RPG baken in mijn leven.
Heb ik vragen of weet ik iets leuks omtrent het genre zijn jullie de eerste die 't weten. ook vind ik het fijn dat ik bij jullie terecht kan met vragen erover. Ik heb NWN nog niet gemod, maar ik waardeer het zeer dat je mijn NWN horizon hebt verbreidt.
En duizend maal thanks voor de tip van The witcher!!

Enthousiast en vriendelijk zal ik altijd zijn, weet uit het verleden hoe het is om in een duistere uithoek van de mensheid te leven en daar maar zien te gedijen. schizofrenie-ptss tot gevolg maakt je wel een vreemd persoon...maar heb toch laten blijken dat er met mensen als mij niets raars aan de hand is. Alleen als ik te felle kritiek krijg ben ik wat een heethoofd...maar ik heb geen keus er past niets meer bij. (hoop wel dat door mijn openlijkheid nu geen misbruik ervan gemaakt wordt).

Ps3me ook thanks buddy.
Waardeer het echt dat ik goede gesprekken met je heb, zal er ook alles aan doen om mijn gameshonger op je over te brengen..helaas ben ik ook wat vergeet-achtig hehe!!
Keep on gaming bro.

Remy ook bedankt man!!
Jou reacties bij mijn aankopen doen me altijd glimlachen en waardeer ik zeer..streef echt naar mijn username. En ik vind het cool dat ook jij, ps3me en Wassup! mijn revieuws weten te waarderen.

voor de rest gamefun voor iedereen hier..we share the same passion!!

rpger schreef:

Naomi Watts is altijd leuk om de console JRPG confrontatie mee op te zoeken

Insgelijks . Altijd zeer leuke confrontaties, onze standpunten zijn twee uitersten maar er is altijd ruimte voor compromis.

Dr. Salvador
Nou, ik mag heel veel mensen hier op GM, maar dit zijn de users, waar ik het beste mee overweg kan. Dit zijn echte buddys voor mij op GM

Gamelord
Wassup!
Shadowmaster100
Jellecomickgek72
Feyenoord100jaar

En er zijn er nog een 10tal mensen wie ik erg mag, maar de bovengenoemde 5 heb ik het meeste contact me, en de meeste lol!

Ikke niet..

Ik sta ook nergens tussen, maar ik ben niet al te actief hier en zoveel nuttigs schrijf ik niet Maar ik ''volg'' ook niet egt gebruikers

Dr. Salvador
kaholiic schreef:
Ikke niet..

Hahha, jou bedoelde ik bij de overige 10 kaholiic, maar we hebben niet echt veel gepraat!, misschien vandaar, dus stuur me gerust een PM

Starmaster501 schreef:
Ik sta ook nergens tussen, maar ik ben niet al te actief hier en zoveel nuttigs schrijf ik niet Maar ik ''volg'' ook niet egt gebruikers

Laten we samen huilen...

joeri592 schreef:
ik volg niet echt iemand, maar ik let opzich wel op een paar mensen, en vooral de wat jongeren onder ons, ps3me, solidkevin, katholiic(nieuw) en dr.salvador en wii player ook wel

Valt me op dat dit nu al de 2e is die jou katholiic (dus met een 't') noemt .

Ik lees alleen serieuze meningen, goed beargumenteerde feedback, berichten bij mijn favo games en reacties op een bericht van mij. Iedereen van dit forum kan zich dus bij deze aangesproken voelen

Berichten als: 'slecht spel, 0,5*' mogen van mij verwijderd worden, (users) voegen weinig tot niets toe aan deze site Ook users die alleen maar 0,5* en 5,0* uitdelen neem ik niet serieus.

Awake78 schreef:
(quote)

Valt me op dat dit nu al de 2e is die jou katholiic (dus met een 't') noemt .

Moet er maar mee leven..

Ach vind iedereen die regelmatig op de site komt wel relaxt eigenlijk. Iedereen heeft een beetje zijn eigen nukken en zijn soms eigenzinnige berichten. kan er vaak wle om lachen. Eigenlijk zijn dat de gebruikers die hier voor het grootste gedeelte een bericht achter gelaten hebben, mis er alleen nog een paar.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.