menu

De Site / Gebruikers / Veel gemaakte taalfouten op GM

zoeken in:
Remi
Het ligt misschien aan mij, maar ik zie hier dagelijks de grootste taalfouten staan, die eigenlijk op een forum niet horen te staan. Beetje jammer, of is het nou echt moeilijk?

Zoals?

Ravnoss
Och, zolang ik snap wat iemand bedoelt maak ik me niet zo druk om taalfouten. Mensen er op wijzen komt altijd wat neerbuigend over, maar ja dat vind ik . Vervelender persoonlijk vind ik een gebrek aan leestekens.

Ik vind het ook allemaal wijsdoenerij. Tuurlijk moet het niet te absurd worden maar dat soort taalfouten issues escaleert altijd in een hautain mierenneuk festijn.

Ik heb echt een hekel aan die MSN taal.

Valt wel mee hier, toch?

valt inderdaad wel mee ja.

GM is eigenlijk ook MSN taal

Meestal heb ik geen zin om bijvoorbeeld te zeggen, dan zeg ik Bijv.

Skychanger
Dat noem ik geen msn taal. Gewoon afkorting.

Ik vind dat het hier allemaal best nog goed meevalt, hoor. Maar ja, je hebt hier en daar wat uitzonderingen. Aan welke user ik mij in het bijzonder opvallend vaak aan erger is:
games vor 4

Skychanger
Ken ik niet eens.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:10 uur

geplaatst: vandaag om 07:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.