menu

De Site / Gebruikers / Stopwoordjes van Gebruikers

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
ik heb zo'n stopwoord dat ik altijd als iemand tegen me aan het praten is zeg ik altijd 'precies ja' of 'damn' zeg ik ook héél vaak

joeri592
stopwoordjes, ik heb niet echt stopwoordjes volgens mij, tenminste mij is het nog niet opgevallen, mishcien dat andere wel stopwoordjes bij mij gemerkt hebben ik zeg iniedergeval haast nooit damn, dat vind ik echt een lelijk woord

avatar van paulisdik
Ik heb ook een paar stopwoordjes

* Je kan het niet hé
* Ja en nou
*Beunhaas

joeri592
beunhaas

avatar van jellecomicgek72
Crap zeg ik ook heel vaak. iets is CRAP!

avatar van Bahamut Zero
Als ik een spel speel en ik maak een fout dan schreeuw ik heel vaak: 'Ah man!'

avatar van jellecomicgek72
ja, dat heb ik ook wel eens. Maar dan zeg ik ook nog allemaal andere dingen tussendoor.

avatar van jellecomicgek72
Mijn nieuwste stopwoordje is trouwens: Johan Vogel

avatar van Princess Piranha
'Dan', ik zet dat vaak achter mijn zinnen. "Waar ga je heen dan?", "Hoezo dan?", etc.

Voor de rest zeg ik ook vaak: "Tof!", "Vet!" en "Aaaawwww Yeah!" XD

avatar van jellecomicgek72
Meestal als ik counterstrike aan het spelen ben en er wordt weer eindeloos gecheat (zoals altijd in dat spel) Dan zeg ik meestal als het fout gaat. 'Fuck!, ik haat dat gedonder echt!' Dat is dan echt wel mijn stopwoordje

avatar van Rujar
Princess Piranha schreef:
'Dan', ik zet dat vaak achter mijn zinnen. "Waar ga je heen dan?", "Hoezo dan?", etc.

Voor de rest zeg ik ook vaak: "Tof!", "Vet!" en "Aaaawwww Yeah!" XD


Haha ja je gaat geirriteerd van die zinloze vragen stellen als iets niet goed gaat! Hoe kant nou weer? Waarom luister je nou niet?

Maar heb geen stopwoordjes tijden het game. Roep wel eens ‘ff serieus’ of 'he joh'!

avatar van Princess Piranha
Rujar schreef:
(quote)


Haha ja je gaat geirriteerd van die zinloze vragen stellen als iets niet goed gaat! Hoe kant nou weer? Waarom luister je nou niet?


Ik snap je niet xD

avatar van jellecomicgek72
hij bedoelt natuurlijk dat je jezelf vragen gaat stellen als het helemaal mis gaat in het spel.

Game_Kaza
"ofzo". Gebruik ik al jaren.

avatar van Brains
Game_Kaza schreef:
"ofzo". Gebruik ik al jaren.


Ik ook! En "gewoon" hoort daar ook bij

avatar van ps3me
Als ik een game speel en mijn poppetje speelt niet zo goed mee of reageert traag roep ik meestal dingen als: Flikker, teringlijer.... etc etc.. ik scheld hem de huid vol. Dat doe ik trouwens in Cod 4 en 5 online.. als ik neergeknald word roep ik al snel scheldwoorden. De laatste tijd zeg ik heel vaak: Godverark dus eigenlijk Godver en Ark. heel raar.

kortom ik scheld heel veel. XD

avatar van Brains
Als ik verlies met gamen zeg ik meestal iets van "Heeeeeeeeeehhh?!?!" of "What the". Alsof het niet aan mezelf maar aan het apparaat ligt zeg maar

avatar van jellecomicgek72
wat ik ook vaak ga doen als het echt niet goed gaat in een Game is keihard op de grond stampen en dan komt er meestal nog wel eens wat godverddegoderver uit.

avatar van Ajax&Filmfreak
Kanker, moet ik nog steeds afleren.

avatar van jellecomicgek72
pfff... dat zul je mij niet zo snel horen zeggen eigenlijk. Ik heb dat volgens mij ooit 4 of 5 keer in mijn leven gezegt.

avatar van Ajax&Filmfreak
ben er ook niet echt trots op maar het komt er gewoon zo lekker uit als er wat mis gaat vaak ook in combi met homo

avatar van jellecomicgek72
ja, ik snap wat je bedoelt. Dit heb ik als het fout gaat met GodverdeGodver. En f*ckingteringzooi, Teringleier. Dat zeg ik dan meestal.

avatar van Ajax&Filmfreak
toen ik jou leeftijd had kwam er volgens mij bij iedere zin wel een stopwoord uit als: vet (mijn achternaam ), cool, wreed, tof, en ouwe.

joeri592
dat zijn meer woorden voor 10jarige...

avatar van jellecomicgek72
ja inderdaad dat soort woorden zeg ik al 5 jaar niet meer.

avatar van Princess Piranha
Oi! Niks mis met tof, vet en cool

avatar van Brains
Princess Piranha schreef:
Oi! Niks mis met tof, vet en cool


Tof, vet en cool zijn gewoon vet cool en tof. Geen speld tussen te wurmen.


Imperial Figure
Als het bijvoorbeeld met call of duty 4&5 niet helemaal wil in online mode.

- Poep of shit
- Wat een bal werk
- Bal connectie (als er een lag aanwezig is)
- Ja Jong
- Ja natuurlijk jonge
- Het zal wel

avatar van jellecomicgek72
HaHa wat een taal. Dit herken ik ook met uitspraken van mij als:

- Wat is dit!!!???
- Crap!!!
- of als het helmaal niet lukt: nou, ehh, fuck dit hoor!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:19 uur

geplaatst: vandaag om 14:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.