menu

De Site / Gebruikers / Het Grote Game Miskopen Topic

zoeken in:
En dan jezelf ook nog eens wiiplayer noemen.

kiriyama
Sinds ik de PS3 heb gekocht zijn er toch wel een aantal games tegengevallen. Hieronder games die ik met de kennis van nu niet nog eens zou aanschaffen:

- Mirror's Edge (3*)

Op zich een leuk experiment, maar wel met een aantal fikse minpunten. Drie vastlopers, controls die niet goed werken en vijanden. Dat laatste zorgt ervoor dat het soms haast onmogelijk is om de vaart erin te houden. En dat was nu toch net de bedoeling bij dit spel?

- Elder Scrolls IV: Oblivion (--)

Screens en filmpjes zagen er erg strak uit, maar helaas, sandbox games zullen denk ik nooit helemaal mijn ding worden. In de pakweg 25 uur dat ik het speelde heb ik best plezier gehad, maar was het daarna ook echt zat. Te weinig sfeer, te weinig te doen en het vechten was naar mijn mening maar zwak uitgewerkt. (Het vechten an sich dus, niet de mogelijkheden.) Heb het niet meer aangeraakt en betwijfel of ik dat nog zal doen.

- Dragon Age: Origins. (--)

Nog niet heel veel gespeeld, dus echt een definitieve mening kan ik nog niet geven. Wel vielen eerste indrukken me erg tegen. Het vechtsysteem is ook in dit spel niet mijn ding. Levels zagen er maar saai uit en mijn wil om verder te spelen was al vrij snel ver te zoeken. Ik heb het echter nog niet met DA opgegeven, zal hem vast nog wel eens een tweede kans geven.

- Dante's Inferno (3.5*)

Mag eigenlijk nog wel een half puntje vanaf. Een van de eerste spellen die ik op m'n PS3 speelde. Was toen best onder de indruk, maar na Uncharted, GoW III en Vanquish is het gewoon overduidelijk dat dit maar een matig actiespel is.

- LittleBigPlanet (3.5*)

Op zich een prima spel, maar kon na deel twee niet aan de verwachtingen voldoen. De SP was beduidend minder en het online zoeksysteem een beetje een zooitje.

- Assassin's Creed (3.5*)

Eigenlijk is alles aan dit spel op zich prima, toch wordt het na verloop van tijd té eentonig om nog indruk te maken. Ook de belachelijk makkelijke gevechten zijn een kleine domper.

Spellen uit de PSN store niet meegerekend is dit de lijst. Geen van de spellen is echt slecht te noemen, maar allemaal hebben ze op bepaalde punten gefaald en wist het eindproduct niet geheel te overtuigen. Gelukkig heb ik op Dante's Inferno na alle spellen voor een prikkie weten te halen, dus veel geld is er ook niet aan verloren gegaan.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://wwww.tweedekansgames.nl/shop/images/catwoman%20gba.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Miskoop miskoop miskoop!

kiriyama schreef:

- Elder Scrolls IV: Oblivion (--)

Screens en filmpjes zagen er erg strak uit, maar helaas, sandbox games zullen denk ik nooit helemaal mijn ding worden. In de pakweg 25 uur dat ik het speelde heb ik best plezier gehad, maar was het daarna ook echt zat. Te weinig sfeer, te weinig te doen en het vechten was naar mijn mening maar zwak uitgewerkt. (Het vechten an sich dus, niet de mogelijkheden.) Heb het niet meer aangeraakt en betwijfel of ik dat nog zal doen.
Hoe kun je hier nu van miskoop spreken? 25 uur spelen en plezier hebben voor laten we zeggen 50 euro, dat is 2 euro per uur. Ik kan me weinig entertainment voorstellen dat een betere prijs per uur brengt. Een miskoop is iets na een uur of twee verergerd wegleggen omdat de controls shitty zijn bijvoorbeeld. Ook als ik je andere "miskopen" bekijk bekruipt me het gevoel dat je echt geen besef hebt wat een miskoop is.

kiriyama
Oh, jawel hoor. Een miskoop is iets waarvan je later spijt hebt dat je het hebt gekocht, en dat heb ik dus bij die spellen. Dat het verder niet de goedkoopste bagger van blokker is betekent natuurlijk niet dat het geen miskoop is.

En als je 'slechts' 25 uur plezier aan een spel beleeft die het in zich heeft om honderden uren te vermaken, lijkt me dat toch zeker een miskoop. (Ook al was ie slechts 20 euro toen ik hem kocht. )

Nogmaals, met de kennis van nu had ik die spellen niet gekocht. Lijkt me duidelijk of het nu om een miskoop gaat of niet.

Ok, ieder zijn mening, toch vind ik de term 'miskoop' moeilijk passen op iets wat je 3,5* geeft. Dat is bijna zoals een examen slagen met 70% en dan als mislukkeling worden aanzien.

jirachi04 schreef:
(afbeelding)

Miskoop miskoop miskoop!

Gecondoleerd met je portemonnee

LimeLou schreef:
(quote)

Gecondoleerd met je portemonnee

Mijn vader wou de game , omdat ie spotgoedkoop was en dat er Halle Berry op stond.

gamelord
jirachi04 schreef:
(afbeelding)

Miskoop miskoop miskoop!

Ik ben denk ik de enigste die hem wel te pruimen vond blijkbaar..veel plezier ermee.

@ Pastichio Rocker

Echt zo'n game dat ik wel goed vond. Ook al ergerde ik mij soms aan de AI van mijn kompanen... Maar buiten dat, was Jericho een prima te pruimen titel.

jirachi04 schreef:
(quote)

Mijn vader wou de game , omdat ie spotgoedkoop was en dat er Halle Berry op stond.

Ach ja, mijne wou eens een keer Playboy Mansion kopen Vanwege de 'veelbelovende' screenshots

Pastichio Rocker
Wassup ! schreef:
@ Pastichio Rocker

Echt zo'n game dat ik wel goed vond. Ook al ergerde ik mij soms aan de AI van mijn kompanen... Maar buiten dat, was Jericho een prima te pruimen titel.

Ik vond Big Rigs Over The Road Racing leuker. Dat spel was tenminste nog vermakelijk slecht ipv frustrerend slecht.

Pastichio Rocker schreef:
(quote)

Ik vond Big Rigs Over The Road Racing leuker. Dat spel was tenminste nog vermakelijk slecht ipv frustrerend slecht.
Haha, zo zie je maar weer...

Mijn grootste miskoop was Left 4 Dead 2 .

verwachte er veel van maar na ander half uur spelen was ik er wel klaar mee.
misschien pak ik hem ooit nog wel eens op maar die kans acht ik zeer klein.

Tot nu toe wel Alone in The dark. Aan filmpjes gezien te hebben dacht ik, ach, zo slecht kan het toch niet zijn. Ik vind het er nog wel leuk uit zien.
Grote fout... Kostte gelukkig maar 5 euro voor mij,,,

Boznaldo schreef:
Mijn grootste miskoop was Left 4 Dead 2 .

verwachte er veel van maar na ander half uur spelen was ik er wel klaar mee.
misschien pak ik hem ooit nog wel eens op maar die kans acht ik zeer klein.

Het is ook geen spel dat je in je eentje moet spelen. Dan is het niet zoveel aan nee. Het is juist een game volledig gefocust op teamspelen.

Mijn grootste miskoop:

(afbeelding)

L.A. noire was ook 1 van mijn grootste miskopen, paar keer gespeeld en daarna nooit meer opgepakt. Dacht eindelijk een game gevonden te hebben waar je echt denkwerk moest verichten om verder te komen maar dat viel vies tegen.

Maar de echt allergrootste miskoop zal nog wel op de ps1 geweest zijn, Rayman M ofzo. Alhoewel, Rollercoaster world op de ps2 was ook een aardig miskoopje haha.

Wolfenstein 3D omdat ie gewoon niet wilt opstarten.
Lijkt me een heerlijk spel om eens te spelen ,maar Steam start 'm maar niet op.

Precies wat Evil Eye zegt. Ik hoopte op een game waar ik zelf moest puzzelen met aanwijzingen en dergelijke, maar al het denkwerk wordt voor je gedaan. Uiteindelijk had ik het gevoel naar een film te kijken waarin ik af en toe kon zeggen 'Jij was het!' terwijl de film daarna redenen geeft waarom dit zo zou zijn. Af en toe een matige schootout of achtervolging weet deze sleur niet te doorbreken.

Goed verhaal, goede sfeer - maar ik had meer een game verwacht.

BoordAppel (moderator)
jirachi04 schreef:
Wolfenstein 3D omdat ie gewoon niet wilt opstarten.
Lijkt me een heerlijk spel om eens te spelen ,maar Steam start 'm maar niet op.

Dat is een beetje het probleem met die oude games op Steam. Leuk dat ze het aanbieden maar ze mogen er wel een waarschuwing bijzetten dat veel van die games het niet doen zonder veel problemen en op geen enkele manier geoptimaliseerd zijn.

Als ik jou was zou ik eens op de Steam forums kijken van Wolfenstein, daar is vast ergens te vinden hoe je hem aan de praat kan krijgen.

Ok , Thanks.

spelfreak
Sinds ik zelf mijn games koop , heb ik niet veel miskopen gehad (de afgelopen 3 jaar).
Maar daarvoor kocht mijn ma weleens als verassing eens games voor me. Man wat zaten daar wat bij

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
en nog veel meer.
Zelf heb ik niet veel miskopen gedaan, ik kijk altijd goed voordat ik een game koop, omdat ik niet iemand ben die elke week een game kan kopen.
Maar deze waren dan toch wel miskopen.

(afbeelding)

(afbeelding)

Allebei geen slechte games, final fantasy XII heb ik gekocht en 2 weken later mijn ps2 verkocht. Voornamelijk om die reden wens ik dat ik me die 20 euro destijds bespaard had. Ik had er maar 2 uur gespeeld en ben er toen niet echt ingekomen, vond het combat systeem ook niet erg fijn.
Ff XIII heb ik gekocht toen ik net de ps3 had, mischien in de haast om een goed spel te spelen dat goedkoop was zonder echt te zoeken. Ik kwam er gewoon niet in en na (in totaal) 6 uur spelen had ik er wel genoeg van, snapte ook niet veel ervan. Ik wou nog opnieuw beginnen aan het spel, het een nieuwe kans geven, maar toen kwam de inruilactie van game mania (lever 2 games in en krijg uncharted 3 voor 40 euro) dus heb ik hem ingeleverd.
Ik had me toen toch beter die, voor mij toen nog, onbekende uncharted drake's fortune, bleek later toch de betere keuze geweest te zijn.

Ach ja Zoek troost in het feit dat ik FFXIII ook een miskoop vond

Ik vind MW3 echt een grote miskoop (misschien groter dan Catwoman omdat ik daarbij geen verwachtingen had en gewoon €5 kostte), gewoon echt teleurgesteld erin.
Vond het spel gewoon sfeerloos. Voelde er niks in , wat wel in WaW en Black Ops was. WaW voelde ook aan als een oorlog , misschien omdat het gebaseerd is op de tweede wereldoorlog of gewoon dat het allemaal net iets heftiger was dan mw3.
Daarnaast vind ik de multi-player erg saai worden in mw3 ,en de missies zijn dat ook bij de tweede keer . Enigste leuke is echt de survivel-mode.

Oblivion recentelijk. Het spel is oké maar ik heb hem nooit meer gespeeld. Call of Juarez was ook een reusachtige miskoop, maar die kon ik gelukkig nog retourneren.

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://i40.tinypic.com/2qrzn6b.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Ik zag deze game en Wario-Ware Touched bij Intretoys. Aangezien ik een pokemon-fan ben heb ik deze game gelijk gekocht maar DAAAMMNNN!!!. Grote foute geweest. 1 van de meest beperkte games die ik heb gekocht. Het is alleen leuk voor 10 minuten en dan ligt ie weer in mijn box.

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/ba/Left4Dead2.jpg/250px-Left4Dead2.jpg

de gedownloade versie die ik had was leuk op de pc in singleplayer, maar multiplayer vind ik het bagger. Speel het ook bijna nooit. Gelukkig dan maar dat hij 15 euro was, maar toch.

Hahaha, ja die Yu-Gi-Oh! game had ik ook... Niet echt een succes game inderdaad

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.