menu

De Site / Gebruikers / Het Grote Game Miskopen Topic

zoeken in:
Dr. Salvador
Mij lijkt scheikundelessen volgen of kattekwaad uithaal met mijn katapult, leuker dan om met de gangsters om te gaan!

avatar van Brains
Tsjo-Wi schreef:

Nee man, kijk naar de de besturing, de graphics, de interface, de HUD en gewoon de hele structuur van de game, die zijn bijna exact hetzelfde als bij San Andreas. De setting mag dan wel anders en origineel zijn, ik schiet toch liever op gangsters en ontsnap van de politie zoals bij GTA dan dat ik scheikundelessen volg of kattekwaad uithaal met mijn katapult...


Ik vind het juist wel verfrissend. In welke game schieten we tegenwoordig niet op gangsters? Bovendien zijn de personages en de sfeer veel beter uitgewerkt in Bully. De speelwereld is wat kleiner, maar in GTA is juist de grote speelwereld het bezwaar omdat het leeg en kaal aanvoelt en er niks te doen is. Maar goed, dat is mijn mening

avatar van rpger
Brains schreef:
(quote)

Aparte mening.. naast dat Bully ook van Rockstar is zie ik niet zo snel wat de twee spellen met elkaar te maken hebben. Ze zijn totaal verschillend. Bully is dan ook nog eens veel leuker en levendiger.
Mijn allergrootste miskoop is dan ook weer GTA: San Andreas. Net niet de saaiste game die ik ooit gespeeld heb, en destijds ook nog voor de volle mep gekocht.


Daar sta ik ook van te kijken, ik vind Bully nog steeds de beste Rockstar game tot nu toe, de game is uniek, sfeervol en zit erg sterk in elkaar.

Mijn grootste miskoop is denk ik

(afbeelding)

Metal Gear Solid 4, volle mep voor betaald en mijn eerste game voor de PS3, alle vooroordelen tegen console games en Japanse kitsch werd helaas bevestigd, gelukkig daarna een aantal hele mooie games op mijn PS3 kunnen spelen, maar deze heb ik verkocht, terwijl ik eigenlijk zelden of nooit games verkoop. Mijn recensie over de game is nog vrij mild omdat ik zo neutraal mogelijk probeer te schrijven, maar de game roept gewoon een soort afschuw in me op.

avatar van fabblwaps
Dr. Salvador schreef:
Condemned 2 Bloodshot vond ik ook een schande voor de horror!
Die heb ik ook nog een keer gekocht en na een half uur spelen geruild voor Tony hawk's Proving ground (die ook slecht bleek te zijn ).

P.S.
Bully is ongelooflijk saai.

Dr. Salvador
Hahha, ja het is echt een boutgame!

avatar van jellecomicgek72

(afbeelding)


(afbeelding)

Zegt al genoeg lijkt me.

blackhawk500
star wars the force unleashed :

(afbeelding)

vraag me af wrm ik dat spel gekocht heb .

avatar van Rujar
Star wars!? Ik vond het best een goede game!

blackhawk500
Rujar schreef:
Star wars!? Ik vond het best een goede game!


ik vond em maar eentonig en saai .

avatar van Awake78
Ja dat vond ik ook een verschrikking. Ben blij dat ik er geen euro aan heb uitgegeven.

avatar van fabblwaps
Hij was niet zo goed als ik van tevoren had verwacht maar ik vind 't zeker geen slecht spel.

misterwhite
Harry Potter and the Order of the Phoenix

avatar van Starmaster501

(afbeelding)

Deze heb ik ook nog liggen.
Kijk dat dan! Gemmidelde rating 88%.

misterwhite
Die heb ik ook gehad, echt een saaie game. Heb ik gelukkig ooit gekocht voor maar een euro!

avatar van Starmaster501
En ik voor 10 euro vroeger....

avatar van LimeLou
Ik denk Final Fantasy XIII. Ik ergerde me echt dood aan de eerste 20 uur. Pure marteling, zeg

avatar van fabblwaps
Helemaal mee eens. Het spel schijnt later wel beter te worden, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om me verder te laten kwellen door dat spel. De meeste karakters zijn vervelend en het vechtsysteem bevalt me niet zo. Het verhaal is dan wel weer vrij interessant.

avatar van LimeLou
fabblwaps schreef:
Helemaal mee eens. Het spel schijnt later wel beter te worden, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om me verder te laten kwellen door dat spel. De meeste karakters zijn vervelend en het vechtsysteem bevalt me niet zo. Het verhaal is dan wel weer vrij interessant.


shadowmaster100
ga toch weg RPGER......ik vroeg je wat over MGS4 en je kon het niet eens beantwoorden...je bent FAKE.


Godfather 2.

grootste miskoop voor 30 euro

avatar van jellecomicgek72
GTA4

Wat een meuk, zonde van het geld destijds. En Red Redemption ook. Wat een oersaaie game is dat.

avatar van fabblwaps

(afbeelding)
Miskoop is een understatement, er zat één leuk level in en de hub-wereld was leuk. Verder pure crap.

avatar van Brains

Ben ik even bij dat ik die niet gekocht heb zeg. Slechtste game die ik ooit gespeeld heb..

avatar van Leidenaar187
Prince of Persia,The Two Thrones.
Warrior Within had ik al,helemaal uitgespeeld en toen kocht ik deze.
Kwam al snel niet verder bij een groot monster in een soort arena.
En daarna molde ik de schijf per ongeluk.
Had hem toen die net nieuw was,duur dus,en maar half uur gespeeld ofzo,weet niet precies wanneer dat monster kwam meer.

avatar van jellecomicgek72
Brains schreef:
(quote)
Ben ik even bij dat ik die niet gekocht heb zeg. Slechtste game die ik ooit gespeeld heb..


Ik heb er nog elke dag spijt van dat ik daar 60 euro voor heb neergelegd.

avatar van Robbert_Alberts
Dragon age: origins daar was ik met een paar minuten spelen al klaar mee. die graphics zijn echt om te huilen. heb meteen de winkel gebelt om te vragen of ik de game mocht ruilen.

avatar van Brains
Alleen vanwege de graphics?

avatar van Robbert_Alberts
nou ja.. ik had me er ook totaal iets anders van voorgesteld. iets duisterder.

laat ik het zo zeggen: ik schrok ervan omdat het mij te veel op world of warcraft leek, en daar begin ik niet eens aan.

en het waren ook zeker de graphics. je had op discovery channel toen altijd een reclame en toen leek het me een prachtige game, tot het moment dat ik ging spelen.

avatar van wiiplayer
De WII en alles wat ik er bij heb gehaald godverdomme

Kom daar maar eens tegen op jongens

Gast
geplaatst: vandaag om 16:50 uur

geplaatst: vandaag om 16:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.