menu

De Site / Gebruikers / Het Grote Game Miskopen Topic

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
Wat zijn je grootste Game miskopen?

Hier een heel lijstje van die van mij:

- Tomb Raider: The angel of Darkness
- The Transformers Game (2007)
- Speed Machines III

Wat een nare rotspellen waren dit.

riczz

(afbeelding) NOOIT KOPEN ECHT WAAR!!

avatar van jellecomicgek72
Het ziet er wel Grappig Uit maar Koop dit spel Alsjeblieft niet!!



(afbeelding)


Dit was me eerste Ps2 spel en het was Gelijk Pure Bagger!!

joeri592
hour of victory op de xbox 360 ook niet kopen op de ps 3 de score op gamesmeter zegt denk ik al genoeg

MikeMannuh
Terminator Salvation. Gelukkig had ik hem binnen 5 uur uitgespeeld en kon ik hem de dag erna probleemloos omruilen voor een andere game.

avatar van Rujar
Recentelijk: Grand Theft auto IV en Resident Evil 5. Het boeit mij echt geen biet. Maar ja een miskoop is het niet echt. Oh ja en Race Driver GRID dat is een echt miskoop geweest.

avatar van Bahamut Zero
MikeMannuh schreef:
Terminator Salvation. Gelukkig had ik hem binnen 5 uur uitgespeeld en kon ik hem de dag erna probleemloos omruilen voor een andere game.


Wel verwonderlijk dat je de game nog mocht ruilen terwijl de verzegeling er af was. Heel veel winkels doen daar tegenwoordig moeilijk over.

Wat mijn grootste miskopen betreft.


(afbeelding)
Ooit voor 100 gulden gekocht op aanraden van een vriend terwijl ik Vagrant Story wou halen


(afbeelding)
Wederom gekocht op aanraden van een vriend die hem zelf ook kocht

MikeMannuh
Bahamut Zero schreef:
Wel verwonderlijk dat je de game nog mocht ruilen terwijl de verzegeling er af was. Heel veel winkels doen daar tegenwoordig moeilijk over.


Bij gamemania hebben ze een 1 dag return policy. Vindt je de game niets, mag je hem gewoon inleveren. Erg fijn.

avatar van Starmaster501
Battlefield 2: MC is wel goed hoor.

Mijn miskopen waren de thrillville spellen. Deel 1 was niet zo maar ik gaf deel 2 toch een kans, Nee wel een miskoop...

joeri592
gta 4 is ook een miskoop van mij trouwens, dat ik daar 70 euro aan versilt heb

Imperial Figure

(afbeelding)

Toen voor 17 euro, wat een rotzooi.


(afbeelding)

Veel te duur voor 50 euro, maar toch leek het mij wreed maar dat bleek dus schijn te zijn.


(afbeelding)

Bij aankopen van ps3 kocht ik deze game erbij voor 40 euro, had er veel van verwacht, vooral online maar na een uurtje online was ik er op uitgekeken en daarna nooit meer uit de kast gehaald.


(afbeelding)

Zegt al genoeg.


Er zijn nog wel meer miskopen zoals motoGP 06, smackdown vs raw, bladestorm (vooral x360 miskopen).

avatar van jellecomicgek72
Resistance: Fall of Man vondt ik een Topper!

avatar van ReMyTje86

(afbeelding)

......

riczz
ReMyTje86 schreef:
(afbeelding)

......


hoe kun je die nou slecht vinden.
Ik vond het juist één van de betere van de reeks.!

avatar van ReMyTje86
riczz schreef:
(quote)


hoe kun je die nou slecht vinden.
Ik vond het juist één van de betere van de reeks.!


Ik was 15 ^^

misschien als ik het weer over nieuw speel

avatar van ps3me
een echte miskoop was dan wel 50 Cent: Bulletproof

avatar van Princess Piranha

(afbeelding)
Gelukkig had mijn broer die gekocht XD

Oja. En deze ook natuurlijk:

(afbeelding)

avatar van Deatheye
Vroeger keek ik altijd naar de naam en niet naar de kwaliteit wat ik tegenwoordig wel doe.

Ik kocht dus bijv:
- James Bond games
- Harry Potter games
- A2 Racer
- Monopoly tycoon

allemaal spellen die zuigen:P

avatar van jellecomicgek72
Jep dat had ik ook ik kocht altijd die Harry Potter Games Star Wars Games en héél veel FilmGames en ze Zuigen allemaal.

Mijn slechtste aankoop was op xbox Hour of Victory , vond dit spel zo slecht en vrij saai dus maar verkocht.
Op de pc SimCity Societies, had zolang uitgekeken naar een nieuwe Simcity maar deze was zo slecht dat ik hem na 2 dagen weer verkocht heb, was zwaar terleurgesteld als Silmcity fan.

Ravnoss


haha, een van mijn guilty pleasures. Ik heb geen idee waarom, maar zeker in de multiplayer heeft deze game me enorm kunnen vermaken. (het gaat over Smugglers run)

avatar van Manny Calavera
Ik heb er wel een stel gekocht die flink tegenvielen in kwaliteit of persoonlijke smaak.

Toen ik jong en onwetend was kocht ik een A2 Racer game. Ik meen deel 3. Gruwelijk slecht.

Maar ook Tony Hawk 4 (ik hou niet van skaten maar hij lag er voor 30 euro dus ik ging hem proberen), Overlord (kon me niet boeien), James Bond Agent under fire (matig uitgewerkt), XIII (suf), Saints Row 1 en 2 (GTA rules en toch trapte ik 2x hierin) en ga maar door...

Kwalitatief zijn sommigen best goed maar ze voldeden niet aan wat ik hoopte.

avatar van Naomi Watts
Mijn grootste miskoop is toch wel de 360 console. Leuk gameaanbod hoor maar kwalitatief is het toch wel een kutapparaat.

avatar van Manny Calavera
Raar...
Mijn beste aankoop ooit was de Xbox 360 met een geweldig aanbod, mooie graphics en een erg relexe controller.

Manny Calavera schreef:
Raar...
Mijn beste aankoop ooit was de Xbox 360 met een geweldig aanbod, mooie graphics en een erg relexe controller.
Dat neemt helaas nog niet weg dat het apparaat zelf te wensen overlaat.

avatar van Manny Calavera
Buiten de Ring of Death die Microsoft gratis laat maken? Verder niks. Nog nooit een vastloper of ander ongemak gehad. Wel 2x dus de Ring of Death maar die werden 2x in een weekje probleemloos vervangen.

avatar van Naomi Watts
Dat die ROD er al is is een slecht teken. Dat ze het met prioriteit herstellen lijkt me ook niet meer dan vanzelfsprekend. Ik heb met mijn 360 trouwens nooit een speelbeurt afgesloten zonder freeze.

avatar van Manny Calavera
Naomi Watts schreef:
Dat die ROD er al is is een slecht teken. Dat ze het met prioriteit herstellen lijkt me ook niet meer dan vanzelfsprekend. Ik heb met mijn 360 trouwens nooit een speelbeurt afgesloten zonder freeze.


Het is vanzelfsprekend, maar daarom nog wel netjes. Al had de RoD er nooit in mogen zitten, klopt.

En dat 2e. Dat ligt dan aan jouw 360 denk ik want ik game er al zon 3 jaar op en heb echt never een technisch probleem gehad buiten 2x dan de RoD.

Dr. Salvador

(afbeelding)

joeri592
san andreas vond ik wel erg leuk salvador
mij grote miskoop was

GTA 4

Gast
geplaatst: vandaag om 18:34 uur

geplaatst: vandaag om 18:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.