menu

De Site / Gebruikers / Het Grote Game Miskopen Topic

zoeken in:
ik had een andere Yu-Gi-Oh die echt slecht was, maar die was voor de gba...

spelfreak
yu-gi-oh is sowieso niet zo leuk imo
Pokemon is leuker

JustMike schreef:
ik had een andere Yu-Gi-Oh die echt slecht was, maar die was voor de gba...

Was dat toevallig Dungeon Dice?

dungeondice monsters

Jaaa... die heb ik ooit gekregen voor mijn verjaardag van een vriend van me. Heb het misschien twee keer gespeeld ofzo... oops!

Ik vond Mortal Kombat best een miskoop, ik heb de story mode uitgespeeld en ladder een paar keer, maar ik vind er echt niks aan... Alleen story mode was wel leuk. Daarom nog wel 3*

Typisch Mortal Kombat. Leuk voor jongens die af en toe eens een vechtspelletje willen spelen en fatalities willen zien omdat het zogezegd leuk is. Maar de moeilijkheid en vooral de diepte van spellen als Street Fighter en King of Fighters ontbreekt en de gameplay trekt werkelijk op niks.

Probleem met Mortal Kombat is dat de focus vooral ligt op fatalities en dat soort zaken die totaal niets bijdragen aan het vechten. Een echt goede fighting game heeft diepte en onderliggende structuren waar je als casual gamer vaak geen weet van hebt. Dat zijn spellen die jaren duren om te masteren en waar je zelfs na jaren spelen nog steeds nieuwe dingen kan ontdekken.

Pastichio Rocker
Voor games zoals Mortal Kombat moet je ook vrienden voor hebben. In je uppie is er idd geen zak aan. Net zoals Borderlands, in je uppie is dat spel ook meer Boringlands.

Haha, mijn vrienden die willen het niet spelen omdat die het niet kunnen

spelfreak
JustMike schreef:
Haha, mijn vrienden die willen het niet spelen omdat die het niet kunnen
Ik heb geen vrienden...

spelfreak schreef:
(quote)
Ik heb geen vrienden...

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=ijZRCIrTgQc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Hitman Absolution,
Hitman staat bij mij erg hoog, de grote veranderingen kwa gameplay spelen de grootste factor, dat ik er dol entousiast €65 speelt ook weer meer.
Het is geen slechte stealthgame, maar wel een slechte Hitman game, verander het hoofdpersonage en een titel en het kon net zo goed een andere game zijn. Nee, ik zie dit wel als een miskoop.

Need for Speed: Hot Persuit. Niet te besturen! Hele slechte game, waar ik meer van had verwacht...

Pastichio Rocker
Painkiller. Niet omdat het een slecht spel was, maar omdat ik 'm nooit heb kunnen spelen omdat het spel een probleem had met bepaalde grafische kaarten. Iets wat ze waren 'vergeten' te vermelden op de doos.

Het is niet echt een miskoop, want ik weet nog niet eens hoe ik het spel vind. En waarschijnlijk vind ik het geweldig. Maar ik heb vorig jaar the Last Story gekocht, alleen nog niet gespeeld. Nu ga ik dus bijna samenwonen met mijn vriend. Zegt hij heel droog: "Hey, maar die heb ik ook! Dan had je dat spel vorig jaar helemaal niet hoeven kopen, want je kan mijn game gebruiken. =D"

Heel fijn.

Je kan ook je vriend dumpen en een relatie beginnen met iemand die dat spel nog niet heeft.

Perfect plan.

Games boven relaties he....

Doe jezelf een plezier en koop 007: Legends nooit. Ik ben geen veeleisend gamer, maar dit is echt een bagger spel.

Hm, Bioshock Infinite.

Wel redelijk ver gekomen maar uiteindelijk toch allemaal te karig om een full price aanschaf te rechtvaardigen.

Zelfde gaat ook op voor AC3.

Verder nog games die ik uiteindelijk amper heb aangeraakt: Dragon Age Origins en Ghost Recon Advanced Warfighter 2.

Princess Piranha schreef:
Het is niet echt een miskoop, want ik weet nog niet eens hoe ik het spel vind. En waarschijnlijk vind ik het geweldig. Maar ik heb vorig jaar the Last Story gekocht, alleen nog niet gespeeld. Nu ga ik dus bijna samenwonen met mijn vriend. Zegt hij heel droog: "Hey, maar die heb ik ook! Dan had je dat spel vorig jaar helemaal niet hoeven kopen, want je kan mijn game gebruiken. =D"

Heel fijn.

Inderdaad! Als je die een paar jaar in de kast laat liggen krijg je er vast nog een mooie duit voor lijkt me. Long-term investment! De meeste van die JRPG's stijgen aardig in prijs.

Ik vrees er wel een beetje voor voor deze, want je kunt hem hier of daar nog steeds in de winkels zien liggen (zelfs als special edition).

kiriyama
Heb hem zelfs twee weken terug nog nieuw gekocht in de winkel.

Nou ja je kan het natuurlijk nooit op voorhand zeggen. Dat is waar. We zien het wel binnen enkele jaren.

Ik stop dat spel wel in een tijdcapsule en dan in de grond.

El Shaddai: Ascension of the metatron, ook al heb ik er gelukkig maar 1,94 euro aan uitgegeven, toch is dit misschien het enige spel in mijn collectie dat ik als miskoop aanzie.

Grovonion schreef:
El Shaddai: Ascension of the metatron, ook al heb ik er gelukkig maar 1,94 euro aan uitgegeven, toch is dit misschien het enige spel in mijn collectie dat ik als miskoop aanzie.

Serieus? Ik heb er eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord.

Overigens zelf nooit gespeeld, m.u.v. een demo dan.

Grafisch allemaal wel best mooi, maar de combat is niet enkel eentonig, ik twijfel of er ueberhaupt een toon bij hoort.

Winkelwagentje (moderator)
El Shaddai is een beetje een gevalletje Deadly Premonition. Het is nog al een eigenaardig gamepje waar je als een blok voor kunt vallen. Maar als de eigenzinnige visuals je zintuigen niet op hol doen slaan, dan kan ik me wel voorstellen dat de combat te pover is om de game lang interessant te houden.

Al zit er wel een klein beetje afwisseling in. Zo zijn er wat 2D platform levels en er zit zelfs een motorrace in.

Zo ver ben ik dus niet geraakt.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:53 uur

geplaatst: vandaag om 22:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.