JonnieBrasco schreef:
Wat hebben de meeste van jullie toffe gebruikersnamen; ben ik net weer die ene die ooit iets lelijks heeft bedacht... JonnieBrasco.
Ruim 20 jaar geleden registreerde ik me op Moviemeter onder deze gebruikersnaam, op een avond dat ik de misdaadfilm Donnie Brasco zag met Johnny Depp, Al Pacino en Michael Madsen in de hoofdrol. Ik heet Johan en die avond, nog licht onder de indruk van die film denk ik dan, heb ik toen de eerste letter aangepast omdat ik zo snel niet wat kon bedenken voor mijn registratie. En - om consistent te blijven - me in de periode erna ook op MusicMeter en GamesMeter zo geregistreerd. Vind het zelf al jaren een erg lelijke en niet passende naam, vooral omdat ik nog weinig heb met Hollywood (veel meer voor Aziatische en arthouse cinema). Alleen hier op GamesMeter is die lelijke naam nog over... uitschrijven en mijn stemmen opnieuw plaatsen zou kunnen, maar ik kan er ook gewoon nog 20 jaar naar blijven kijken.
Of je vraagt een crewlid hier of ze een naamsverandering voor je regelen. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan.