menu

De Site / Gebruikers / Waarom koos je voor je nickname?

zoeken in:
avatar van ilovePS3
ik had een ps3 (ondertussen heb ik al een xbox erbij) en ik hield ervan dus IlovePS3 op de xbox en playstation heet ik wel anders

All Seeing Fish
Mijn gamertag was mijn achternaam Anthonisse ik heb mijn gamertag afgeleid van het al ziend oog. All Seeing Fish vond ik grappig klinken en internationaal is het wat pakkender dan mijn achternaam.

Geralt of rivia
Mijn naam komt van boekmeter waar ik met deze naam ook op zit de naam komt uit een van mijn favoriete fantasy boeken namelijk de witcher ik zit onder deze naam ook op alle andere meters groet geralt of rivia

avatar van Confusie
Zit wel een verhaaltje achter ja.

Dat sommigen hier wellicht best eens zouden willen weten.

Nu alweer een jaar of tien geleden is een hele dierbare maat van ons heel plotseling heengegaan.

Dit woord kwam van hem af op de een of andere manier, ik kende het ook niet, hij was een onvergetelijk schrijver.

Dingen zijn nooit meer hetzelfde geweest, voor niemand die hem heeft gekend.

Overigens ben ik dan wel weer het type dat nog geregeld contact met hem heeft dus dat verlicht de achterliggende tragiek dan weer een tandje misschien, als je zoiets voor jezelf op de een of andere manier zo kan voelen of beleven.

Treft een mens daar wel iets van steun in ja.

Heel gebruikelijk.

avatar van Confusie
Hoorde net een erg mooi liedje op de aangename Vlaamse zender Radio 1 dat me wel aan bovenstaand verhaaltje deed denken.


avatar van Manny Calavera
Mensen niet schrikken, itsa me, nog steeds. Maar met een aangepaste nickname. Zelfde avatar, zelfde persoon.

Ik was toe aan een update, ik vond de hoofdrolspeler uit een van de beste 90's games, Grim Fandango, wel passend.

avatar van DarthSolidKevin
Manny Calavera schreef:
Mensen niet schrikken, itsa me, nog steeds. Maar met een aangepaste nickname. Zelfde avatar, zelfde persoon.

Ik was toe aan een update, ik vond de hoofdrolspeler uit een van de beste 90's games, Grim Fandango, wel passend.


Oh, joh ik wist niet dat het mogelijk was om je username te wijzigen. Stiekem wil ik dat ook wel eigenlijk. Uniformiteit van je online-identiteit en dat soort zaken. Bij wie moet je daarvoor zijn?

Je nieuwe naam zal even wennen zijn, maar dat komt wel goed!

avatar van Manny Calavera
DarthSolidKevin schreef:
(quote)


Oh, joh ik wist niet dat het mogelijk was om je username te wijzigen. Stiekem wil ik dat ook wel eigenlijk. Uniformiteit van je online-identiteit en dat soort zaken. Bij wie moet je daarvoor zijn?

Je nieuwe naam zal even wennen zijn, maar dat komt wel goed!


Volgens mij doen ze het ook niet vaak, maar ik wilde graag af van de naam om niet meer gekoppeld te zijn aan meerdere (voormalige) Meter-profielen, meer privacy dus.

Je kan het centurion81 vragen.

avatar van mrdig
Yo dat is ff wennen maar mooie naam! Geweldige game ook idd

avatar van Princess Piranha
Manny Calavera schreef:
Mensen niet schrikken, itsa me, nog steeds. Maar met een aangepaste nickname. Zelfde avatar, zelfde persoon.

Ik was toe aan een update, ik vond de hoofdrolspeler uit een van de beste 90's games, Grim Fandango, wel passend.

Ik schrok toch wel een beetje hoor

avatar van Confusie
Ik persoonlijk vond de vorige wel beter.

Iets eigenzinniger.

Maar goed evengoed welkom weer.

avatar van legian
Manny Calavera deze geeft in ieder geval geen &'!* symbolen meer bij het taggen.

avatar van Confusie
Vind het zelf altijd een beetje afgezaagd wanneer mensen de naam van een bekend personage pakken.

Getuigt verder van weinig creativiteit in mijn optiek.

Vind de naam daarnaast ook niet zo passend op de een of andere manier.

Maar dat is natuurlijk slechts mijn persoonlijke gevoel hierbij.

Kan natuurlijk zijn dat wanneer je iemand beter leert kennen de naam wel ineens heel passend blijkt.

Dat kan natuurlijk altijd.

avatar van Manny Calavera
Misschien ben ik wel een reisagent in het land van de doden. Dan is dit een hele passende naam toch.

avatar van DarthSolidKevin
Net zoals Manny Calavera heb ook ik mijn naam laten wijzigen. Geen hele grote verandering, maar aangezien ik op PSN, Nintendo Network, Xbox Live, Steam, Epic en elke gamegerelateerde website door het leven ga met deze username vond ik het wel fijn om hem ook hier op GamesMeter zo te hebben. Vanaf nu dus 'DarthSolidKevin' i.p.v. 'solidKevin'.

avatar van legian
hmm, als een schaap over de dam is...
wie volgt?

avatar van Banjo
Banjo omdat ik er eigenlijk Banjo-Kazooie van wilde maken maar dat is niet zo makkelijk he GM grew?

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Banjo schreef:
Banjo omdat ik er eigenlijk Banjo-Kazooie van wilde maken maar dat is niet zo makkelijk he GM grew?


Gender change enzo, kan allemaal tegenwoordig, al voelde je je een Winkelwagentje....;) o nee die is al vergeven..

Maar zonder gekheid, dien maar n naamswijzigingsverzoek in en ik zal 't voor je aanpassen!

avatar van Confusie
Ik zeg niet doen dit past zo prima bij je.

Banjo-Kazooie is een spel van vroeger geen nickname voor op internet.

avatar van Banjo
Misschien heb je wel gelijk Confusie...

avatar van Confusie
Vaste leden die ineens een andere naam gaan nemen voor Prince werkte het ook niet.

Lag later zelfs te slapen in zijn lift.

Pak beter iets oppeppends stimuleert meer om door te gaan en verder gewoon altijd vasthouden aan je identiteit en staan waar je voor staat.

avatar van Banjo
Wat dacht je van Banjokazoo! die is wat meer funky (Kong) achtig hehe...
Ik ben echt goed in namen bedenken

avatar van Confusie
Als het goed voelt voor jou moet je het sowieso doen ongeacht wat wie dan ook er over te zeggen heeft.

Maar ik ben er niet kapot van nee, het hele idee.

avatar van Banjo
Confusie ja maar kijk jij hebt een gedeelte van je eigen naam in je gebruikers naam verwerkt dan is dat voor jouw meer waard!. Je hecht meer waarde aan je gebruikers naam en dat is mooi he een naam is belangrijk. En Banjokazoo bekt ook niet echt lekker nee Banjo it is...


Mag banjo wel met een hoofdletter B centurion81 ?

avatar van Confusie
Nou is niet helemaal waar wat je zegt eerder in dit topic heb ik de oorsprong van Confusie al uitgelegd.

Mijn officiële eigen naam is Antonius.

Of Tonnie, Toon, Ton of Tony.

Wat je maar wil.

Elke variant daarvan is prima voor mij.

En Connie ook uiteraard.

En Eva ook trouwens.

Zit haar nu alweer te bekijken met de dag wordt het erger lijkt het wel kan er niks aan doen ben echt fan van haar echt een van de allermooiste vrouwen ter wereld wat mij betreft.

Je kan iets een bevlieging noemen maar als iets op een gegeven moment al jaren duurt is het wel vrij serious lijkt me.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Banjo schreef:
Confusie ja maar kijk jij hebt een gedeelte van je eigen naam in je gebruikers naam verwerkt dan is dat voor jouw meer waard!. Je hecht meer waarde aan je gebruikers naam en dat is mooi he een naam is belangrijk. En Banjokazoo bekt ook niet echt lekker nee Banjo it is...


Mag banjo wel met een hoofdletter B centurion81 ?


Presto, Banjo met een B!

avatar van Banjo
centurion81 schreef:


Presto, Banjo met een B!



avatar van Confusie
Kijk aan stukje opwaardering van je leven gelijk al grote jongen zo.

Net dat stukje meer aanzien.

avatar van Banjo
Ik ben al heel blij met die B inderdaad het straalt toch wat meer uit..

Acceptatie en tevreden zijn met hoe het lijkt, en als persoonlijkheid maakt het niks meer of minder uit ik kan recht op lopen Connie.. Al heel mijn leven lang als je je zelf goed kent hoef je nergens bang voor te zijn.

avatar van Confusie
Dat is mooi gesproken kul hou dat vast.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:50 uur

geplaatst: vandaag om 06:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.