menu

De Site / Gebruikers / Waarom koos je voor je nickname?

zoeken in:
zo noemen mn vrienden me

Omdat ik meerdere accountnamen niet kan onthouden en dus mijn oude naam heb gebruikt toen ik nog Pokemon leuk vond.

Omdat ik nooit nadenk voordat ik een Username verzin

Ja dat kan natuurlijk ook .

Ik had een vis (betta splendens) en ik vond die vis altijd geweldig en daardoor vond ik leuk om die naam te doen bettafish14 en die 14 was omdat ik toen 14 was

Ik vond vroeger Jerom van Suske en Wiske cool!

100ste bericht om precies 7 uur!
Lekker Bezig!

Ik heet Mike.
Ik had een bijnaam, maar die vond ik niet grappig
Daarom werd ik gewoon (just = gewoon) Mike, dus JustMike

wiiplayer schreef:
Omdat ik nooit nadenk voordat ik een Username verzin

Dit.

Dit heeft te maken met film, Lacrimas = Traan

jellecomicgek72 schreef:
(quote)

Dit.

Hetzelfde.

spelfreak
ik wou eerst gamefreak doen (niet na de makers van pokemon, maar gewoon een random bedachte naam) maar die was al bezet
Dus heb ik er maar spelfreak van gemaakt.

Ik was in 2010 was ik fan van Vincent Valentine van Final Fantasy. Als ik dit acount niet had gehad toen ik een paar weken geleden terug kwam had ik nu wss Happerstory of Tongetjesmaster geheten.

spelfreak
Tongetjemaster? Interpeteer ik dat nu fout of...?

Taken
Engelstalige website.............

this username has already been taken

Godverdomme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Taken

Haha tjaah, ze hebben ook al een film over je gemaakt trouwens!

Vincentvalentine schreef:
Ik was in 2010 was ik fan van Vincent Valentine van Final Fantasy. Als ik dit acount niet had gehad toen ik een paar weken geleden terug kwam had ik nu wss Happerstory of Tongetjesmaster geheten.

Ik dacht dat je op 14 februari een leuke dag had gehad met ene Vincent

Omdat ik vroeger comics verzamelde. Vind ik nog steeds tof maar nu 4 jaar later vind ik m'n naam wel behoorlijk kinderachtig, was nog vrij jong toen ik me hier inschreef. Helaas kun je je username niet meer veranderen, en iedereen kent me hier onder deze naam dusja, dan moet ik het maar zo houden.

Omdat ik een gamer ben die de meest mooiste, beste en de meest realistische spellen speel.
Ik speel dus geen spellen zoals Call of Duty of Battlefield, maar spellen zoals Heavy Rain, Uncharted, Max Payne 3, Red Dead Redemtion etc. Ik wilde een goed imago en een goede naam voor deze site en ik dacht toen ''Ik speel alleen maar Realistische spellen... Dus ben ik een Realistic Gamer!''
Ik deed dit in het engels vertalen omdat dat beter en korter klinkt. Vandaar dus mijn nickname:
Realistic Gamer.

Leg mij eens uit, wat vind jij realistischer aan spellen als Uncharted en Red Dead Redemption dan Call of Duty of Battlefield?

kiriyama
Uncharted realistisch???

Tsjo-Wi schreef:
Leg mij eens uit, wat vind jij realistischer aan spellen als Uncharted en Red Dead Redemption dan Call of Duty of Battlefield?

Okè. Ik zal je vraag zo goed mogelijk proberen te beantwoorden!

Nou Kijk: Spellen zoals Call of Duty of Battlefield, daar zit geen realisme in.
(Tenminste... Dat vind ik) De verhalen zijn niet meeslepend of diepgaand. Geen humor en je ziet je eigen gezicht nog geen eens! Er is geen rust, alleen maar poppetje schieten - poppetje schieten. Het beeld is meer voor de PC bedoeld vanwege het links rechts vooruit en achteruit beeld qua Gameplay. Vaak zijn de omgevingen en werelden niet zoals het dagelijks leven en zo kan ik nog wel even door gaan. enzovoort, enzovoort...

Ik neem als eerste voorbeeld aan de [iUncharted - Serie][/i]. Dat zijn werelden die op de werkelijkheid gebaseerd zijn en het zijn ook Games met een diepgaand en sterk verhaal. Je kunt je gehele personage zien en die valt zeer zeker goed te besturen! Er is weinig camera werk hiervoor te verrichten. De werelden zijn soms zo mooi en knap gemaakt dat je soms een minuut lang door het level heen kijkt met je camera om alles rustig te bezichtigen. Veel cutscenes zijn boeiend en de muziek is ook prachtig. Alles bij elkaar een soort van Hollywood pakketje. Het mooiste pakket is Max Payne 3.
Alsof je een acteur bestuurt.

Ook Heavy Rain zit in deze schuit. Alles zo mooi, goed en realistisch mogelijk! Alles uit je PlayStation 3 proberen te halen en Ik ben ook zeer kritisch in de Graphics van een PlayStation 3 Game.

Kortom: Alles zo Realistisch mogelijk! Mocht er vragen zijn, Bel: 0909-82... Nou dat is denk ik een beetje overbodig, Haha! Nee. Maar mocht er toch nog vragen zijn, stuur ze dan naar mijn privé berichten of gewoon weer op dit forum!

kiriyama schreef:
Uncharted realistisch???

Ik heb het hier boven uitgelegd!

kiriyama
Beetje vreemde argumenten. FPS niet realistisch omdat je je eigen gezicht niet ziet? En dit in tegenstelling tot de werkelijkheid waarin ieder mens altijd zijn eigen gezicht kan zien zonder behulp van een spiegel?

Daarbij zou ik ook graag weten wanneer jij voor het laatst zombies of Yeti's hebt zien rondlopen in mythische steden. Kennelijk is dat realistischer dan soldaten zien in New York of London. Of is het feit dat de hoofdpersonen in CoD of Battlefield geen stand-up comedians zijn terwijl ze oorlog voeren het punt?

Ik ben op zich met je eens dat Uncharted en Heavy Rain betere spellen zijn dan CoD of Battlefield, maar realistischer zou ik ze toch niet noemen.

Realistic Gamer schreef:
Geen humor en je ziet je eigen gezicht nog geen eens!
En in een echte oorlog is er wel humor en zien de soldaten hun eigen gezicht? Wat een bizarre argumenten om aan te tonen dat een spel niet realistisch is.

En waarom zou escapisme realistisch moeten zijn?

Zo leer je toch weer eens iets op dit forum. In de echte wereld is ieder verhaal een sterk en diepgaand verhaal. Je kan jezelf ten alle tijden goed bekijken en je bent goed te besturen. Alles dat je doet wordt ondersteund door middel van een prachtige soundtrack en humoristische opmerkingen. Kortom: Kijk eens een Hollywood film om eens een goed beeld te krijgen van realisme.

Maar dus even serieus... geen van je argumenten slaat op het realisme in games.

Nee inderdaad. Het zijn op zich wel goede argumenten om die games leuker te vinden, maar realistischer lijkt me niet de juiste term

Nomak schreef:
(quote)
En in een echte oorlog is er wel humor en zien de soldaten hun eigen gezicht? Wat een bizarre argumenten om aan te tonen dat een spel niet realistisch is.

En waarom zou escapisme realistisch moeten zijn?

Zoals ik al uit gelegd heb kom je bij dit verhaal weer tot het ware Hollywood pakketje en een mooi voorbeeld is Max Payne 3 omdat het lijkt alsof je een acteur bestuurt! Dat is de reden waarom ik mijn gehele personage wil zien. Het lijkt alsof je ziet dat iemand als het ware aan het acteren is net alsof je een acteur zelf bent. Je kunt het zo mooi maken als je zelf wilt door op een mooie manier iemand neer te schieten bijvoorbeeld. Dat is bij Max Payne 3 heel groot uitgewerkt, tot op de puntjes!
Ik zal in stappen laten zien hoe een realistische game er voor mij er uit moet zien:

1: De game moet goed uitgewerkt zijn met de beste Graphics!
Iets waarbij je mond er spontaan van open gaat staan.

2: De Gameplay moet niet veel te snel gaan en het moet goed en sterk aanvoelen met een vertrouwd gevoel. Je moet je gehele personage op een mooie manier kunnen zien in actie.

3: Het verhaal van een game is zeer zeker belangrijk en moet veelal diepgaand zijn en meeslepend. Dat maakt het mooi en spannend.

4: Schieten is goed maar het kan ook wel gaan vervelen. Klimmen, puzzelen, auto rijden op een mooie manier moet een game een van deze dingen ook kunnen bevatten. Ook humor voeg ik hier aan toe.

Dus kortweg: voor mij absolut geen hele eenvoudige game maar eentje met kwaliteit en klasse! Daarom koop ik elke Rockstar Games game of Naughty Dog game die er uit komt.
Daar ligt een goed en vertrouwd gevoel bij voor mij!

Dus alles heel afwisselend en mooi en zo realistisch mogelijk!

Ik begrijp je argumenten, maar dat die games zogenaamd realistischer zijn is niet de reden waarom je ze zo vet vindt. Dat heeft niks met realisme te maken, wat je zelf ook al aangeeft door het met Hollywood te vergelijken.

Toen ik mij inschreef bij musicmeter vond ik rock helemaal het einde en was ik niet erg creatief wat gebruikersnamen betreft. Aangezien ik het wel lekker overzichtelijk vind om bij alle metersites dezelfde naam aan te houden ben ik hier nog steeds rock-rick, ondanks dat het niet meer even relevant is als toen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:54 uur

geplaatst: vandaag om 20:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.