De Site / Gebruikers / Waarom koos je voor je nickname?
zoeken in:

0
Game_Kaza
geplaatst: 15 april 2009, 12:52 uur
Ja we weten wel welke nicknames de users hebben, maar waarom koos je speciafiek voor je nickname?
Ikzelf, kaza..... kaza klinkt nergens naar
Maar ik gebruik het als herkennings-woordje voor internet. Alsin bijna elke username die ik gebruik eindigt op kaza.
Ikzelf, kaza..... kaza klinkt nergens naar

0
geplaatst: 15 april 2009, 12:57 uur
Op de middelbare school hadden we het over China met geschiedenis, en toen stelde de leraar een vraag aan mij en merkte gelijk op dat mijn naam (Joey) ook wel iets Chinees had als je het op de juiste manier uitspreekt 

0
geplaatst: 25 april 2009, 11:06 uur
Ben je ook eenzaam? 
Mijn naam is de aanval van Streetfighter's Ryu en Ken. Er bestaan nog een paar andere spellingvarianten zoals Hadoken of Hadôken maar heb het maar zo geschreven.

Mijn naam is de aanval van Streetfighter's Ryu en Ken. Er bestaan nog een paar andere spellingvarianten zoals Hadoken of Hadôken maar heb het maar zo geschreven.
0
geplaatst: 25 april 2009, 13:52 uur
Ik heb eigenlijk heel simpel 2 favoriete Nintendo figuurtjes gekozen en daarvan een mix gemaakt. (Princess Peach en Petey Piranha)
0
geplaatst: 25 april 2009, 18:14 uur
Een (niet zo bijzonder) nummer van When Dream and Day Unite, het debuut van Dream Theater.
Mijn favoriete nummer van die plaat, The Killing Hand, leek me iets te ver gaan voor een nickname
.
Mijn favoriete nummer van die plaat, The Killing Hand, leek me iets te ver gaan voor een nickname

0
geplaatst: 25 april 2009, 18:56 uur
I'm the master of the stars and i am 501 years old. BEAT THAT! 

0
geplaatst: 25 april 2009, 19:05 uur
Ik vind de ps3 geweldig en heb er een dus vandaar me, dus vandaar: ps3 ME
0
geplaatst: 24 juli 2009, 15:19 uur
Door het personage Alan Wake (en dan dus alleen de voorletter duh) en omdat ik uit 1978 kom.
En nu maar hopen dat Alan Wake ooit nog uit gaat komen anders slaat m'n naam echt nergens op.....
En nu maar hopen dat Alan Wake ooit nog uit gaat komen anders slaat m'n naam echt nergens op.....
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 23:39 uur
omdat ik ten tijde van het aanmelden Soul Calibur II speelde 

0
geplaatst: 21 oktober 2009, 17:42 uur
Kaholiic staat voor [al caholic], een grapje in de tijd dat ik nog runescape speelde 

0
Dr. Salvador
geplaatst: 21 oktober 2009, 17:57 uur
Omdat Dr. Salvador een echt horror icoon is geworden, en ik hou van horror. En omdat RE4 mijn favoriete game is.
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 18:40 uur
Omdat ik zó slim ben. 
Nee. Mijn echte naam is Brian en sommige mensen vinden het grappig ofzo om mij Brain of Brains te noemen. Vandaar!

Nee. Mijn echte naam is Brian en sommige mensen vinden het grappig ofzo om mij Brain of Brains te noemen. Vandaar!

0
geplaatst: 1 november 2009, 12:05 uur
Ik heb mijn voorste stukje overgenomen van Snake
. Leek me wel leuk.

0
geplaatst: 3 januari 2010, 23:09 uur
Afkorting van me naam, en het was jarenlang ook me game-naam dus leek me wel toepasselijk.
0
geplaatst: 13 juni 2010, 13:12 uur
Ik ging vroeger altijd met vrienden lopen over de treinbaan(of net erlangs)
Toen was ik jaartje of 10,en dan namen we drinken mee,gingen we een spoor op en dan lopen.
Waar bijna geen mensen lopen.
Beetje het idee van die film 'stand by me' ofzo.
Als je jong bent is dat best spannend.
Deden we bijna elke zondag.
Toen kwam er opeens politie en we werden naar onze ouders gebracht.
Mijn pa zag me liever onder die trein komen,maar me ma was wel boos,alleen zagen we die treinen ver van tevoren aankomen in de verte.
Ik kreeg toen te horen dat het niet meer mocht,maar we bleven het gewoon doen.
Vandaar mijn nickname.
Toen was ik jaartje of 10,en dan namen we drinken mee,gingen we een spoor op en dan lopen.
Waar bijna geen mensen lopen.
Beetje het idee van die film 'stand by me' ofzo.
Als je jong bent is dat best spannend.
Deden we bijna elke zondag.
Toen kwam er opeens politie en we werden naar onze ouders gebracht.
Mijn pa zag me liever onder die trein komen,maar me ma was wel boos,alleen zagen we die treinen ver van tevoren aankomen in de verte.
Ik kreeg toen te horen dat het niet meer mocht,maar we bleven het gewoon doen.
Vandaar mijn nickname.
0
geplaatst: 13 juni 2010, 13:39 uur
Ik ook niet maar dat verhaal komt me bekend voor want ik liep vroeger ook altijd over treinbanen.
0
geplaatst: 24 juli 2010, 20:37 uur
De letter l en de hoofdletter i zijn precies het zelfde.
Verder is mijn naam wel logisch
Verder is mijn naam wel logisch

0
geplaatst: 5 augustus 2010, 17:23 uur
0
geplaatst: 23 oktober 2010, 02:33 uur
Omdat dit dezelfde username is die ik ook op MovieMeter had.
Ik had eigenlijk liever mijn PSN gamertag genomen.
Ik had eigenlijk liever mijn PSN gamertag genomen.

0
AvMerode
geplaatst: 23 oktober 2010, 02:53 uur
Waarom koos je voor je nickname?
Omdat het mijn echte naam is.
A staat voor Adrie, V voor van, Merode voor Merode
AvMerode klinkt ook best wel pro en macho, kon natuurlijk ook AVM doen (maar dan zou het geript zijn van DMX)
Omdat het mijn echte naam is.
A staat voor Adrie, V voor van, Merode voor Merode

AvMerode klinkt ook best wel pro en macho, kon natuurlijk ook AVM doen (maar dan zou het geript zijn van DMX)
* denotes required fields.